|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. júla 2013
Magnesia s novým logom a etiketami
Cieľom redizajnu Magnesie je ponúknuť spotrebiteľom moderný dizajn, ktorý však bude stále nadväzovať na tradíciu značky. „Najvýraznejšou úpravou je celková zmena loga. Použité písmo je bez ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. júla (WBN/PR) - Cieľom redizajnu Magnesie je ponúknuť spotrebiteľom moderný dizajn, ktorý však bude stále nadväzovať na tradíciu značky. „Najvýraznejšou úpravou je celková zmena loga. Použité písmo je bez pätiek a nevyužíva výrazný outline, ako v prípade starého loga. Tým sa nové logo odľahčilo a získalo modernejší ráz,“ vysvetľuje Radka Soukupová, senior brand manažérka značky Magnesia. Súčasnejší vzhľad a kompaktnosť získalo logo aj vyrovnaním výšky všetkých písmen v logu a použitím malých písmen „a“ popri ostatných veľkých písmenách. Vzniká tak funkčný celok unikátneho vzhľadu s jasnou identitou.
„Novým prvkom loga sú aj biely levy, ktoré symbolizujú nielen tradíciu značky, ale aj silu a odvahu. Biela farba zároveň odkazuje na čistotu prírodnej minerálnej vody, ktorá pochádza z panenskej prírody v chránenej krajinnej oblasti Slavkovský les,“ pokračuje Radka Soukupová. Výrazne väčší priestor dostalo odlíšenie jednotlivých perlivostí. Nové etikety tak zjednodušia spotrebiteľom orientáciu a výber produktu. Redizajn Magnesie pripravila milánska agentúra Future Brand. V predaji sa produkty s novým logom a etiketami objavia postupne od júla 2013.
Magnesia, ktorá je súčasťou portfólia Karlovarských minerálnych vôd, je v rámci Európy výnimočnou minerálnou vodou. Vyznačuje sa jedinečným zložením minerálov – prirodzeným obsahom horčíka a nízkym obsahom sodíka pri zachovaní strednej mineralizácie. Preto je vhodná na pravidelnú konzumáciu. Má osviežujúce účinky. Okrem bežného pitného režimu vie byť veľmi nápomocná aj v záťažových situáciách. Vďaka obsahu horčíka je ideálnym nápojom aj pri športe.
„Novým prvkom loga sú aj biely levy, ktoré symbolizujú nielen tradíciu značky, ale aj silu a odvahu. Biela farba zároveň odkazuje na čistotu prírodnej minerálnej vody, ktorá pochádza z panenskej prírody v chránenej krajinnej oblasti Slavkovský les,“ pokračuje Radka Soukupová. Výrazne väčší priestor dostalo odlíšenie jednotlivých perlivostí. Nové etikety tak zjednodušia spotrebiteľom orientáciu a výber produktu. Redizajn Magnesie pripravila milánska agentúra Future Brand. V predaji sa produkty s novým logom a etiketami objavia postupne od júla 2013.
Magnesia, ktorá je súčasťou portfólia Karlovarských minerálnych vôd, je v rámci Európy výnimočnou minerálnou vodou. Vyznačuje sa jedinečným zložením minerálov – prirodzeným obsahom horčíka a nízkym obsahom sodíka pri zachovaní strednej mineralizácie. Preto je vhodná na pravidelnú konzumáciu. Má osviežujúce účinky. Okrem bežného pitného režimu vie byť veľmi nápomocná aj v záťažových situáciách. Vďaka obsahu horčíka je ideálnym nápojom aj pri športe.