Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Gala

15. marca 2008

Madonna bude propagovať produkty spoločnosti Sunsilk



Speváčka Madonna, ktorá vstúpila 11. marca do Rock'n'rollovej siene slávy, vydáva koncom mesiaca prvý singel s jej najnovšieho albumu Hard Candy s názvom 4 Minutes to Save the World.



Zdieľať
BRATISLAVA 15. marca (WEBNOVINY) - Speváčka Madonna, ktorá vstúpila 11. marca do Rock'n'rollovej siene slávy, vydáva koncom mesiaca prvý singel s jej najnovšieho albumu Hard Candy s názvom 4 Minutes to Save the World. Pieseň, na ktorej "kráľovná popu" spolupracovala so spevákom Justinom Timberlakeom sa tiež objaví v reklame na vlasový produkt spoločnosti Sunsilk. Madonna v reklamnej kampani kozmetického gigantu nahradí Shakiru a Marilyn Monroe a stane sa novou tvárou Sunsilk Shower to Style Collections. Celá kampaň odštartuje 17. marca a 49-ročná speváčka sa v nej objaví napríklad na billboardoch a v televíznych reklamách. "Sme hrdí na to, že reklamu nášmu produktu bude robiť táto ikona, ktorá ľudí inšpiruje už desiatky rokov," povedal David Rubin, riaditeľ americkej sekcie spoločnosti. Album Hard Candy sa na pulty obchodov dostane 28. apríla a zároveň bude aj posledným pod hlavičkou vydavateľstva Warner. "Názov albumu je kontrastom tvrdosti a sladkosti, niečo ako: "všetkým vám nakopem zadky, no budete sa potom cítiť výborne," objasnila Madonna tajomstvo názvu Hard Candy (Tvrdý cukrík). Na albume spolupracovali aj hiphopové hviezdy ako Timbaland, Pharrell Williams z Neptunes či Nate "Danja" Hills. Minulý rok Madonna oznámila, že podpísala zmluvu za 120 miliónov dolárov (2,5 miliardy Sk) s americkým koncertným promotérom Live Nation, ktorý sa ujme všetkých jej umeleckých výstupov, vrátane albumov. SITA/AP

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Steven Spielberg bude režisérom prvého filmového príbehu Tintina
<< predchádzajúci článok
McCartney nenaspieva titulnú pieseň k najnovšej bondovke