|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 4.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Barbora
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. augusta 2013
Ľudia už nahlásili 200 falošných blokov, stačí poslať MMS
Počas prvého polroka projektu nahlasovania podozrivých bločkov ľudia upozornili na takmer 200 paragónov. Agentúru SITA o tom informovala hovorkyňa finančnej správy Patrícia Macíková.
Zdieľať
BRATISLAVA 9. augusta (WEBNOVINY) - Počas prvého polroka projektu nahlasovania podozrivých bločkov ľudia upozornili na takmer 200 paragónov.
Agentúru SITA o tom informovala hovorkyňa finančnej správy Patrícia Macíková.
Občania môžu nahlasovať podozrenia už aj cez mobilný telefón. "Stačí odfotiť bloček a poslať ho ako MMS alebo nahlásiť podozrivú prevádzku nášmu zamestnancovi na telefónne číslo 0918 396 212," povedala Macíková. Služba bude dostupná počas pracovných dní.
"Takmer 50 bločkov, ktoré poslali občania, boli už na prvý pohľad odborníka falošné a v 69 prípadoch nahlásili občania prevádzku, v ktorej im bločky dokonca vôbec nevydali," dodala Macíková a doplnila, že na základe e-mailov od občanov kontrolóri preverili 26 prevádzok. V 13 prípadoch bol podnet opodstatnený, deväť kontrol malo negatívny výsledok a štyri preverovania ešte nie sú ukončené.
Ľudia môžu posielať svoje podnety aj na e-mailovú adresu pokladnica@financnasprava.sk. Podozrivý paragón by v tomto prípade mali oskenovať. Ak občan pokladničný blok vôbec nedostal, je potrebné nahlásiť presnú adresu prevádzky, čas a dátum nákupu. Podľa zákona o elektronických registračných pokladniach má pokladničný blok obsahovať daňový kód pokladne, číslo pokladničného bločka a logo ministerstva financií. Pri všetkých podnetoch zostávajú občania v anonymite.
Agentúru SITA o tom informovala hovorkyňa finančnej správy Patrícia Macíková.
Občania môžu nahlasovať podozrenia už aj cez mobilný telefón. "Stačí odfotiť bloček a poslať ho ako MMS alebo nahlásiť podozrivú prevádzku nášmu zamestnancovi na telefónne číslo 0918 396 212," povedala Macíková. Služba bude dostupná počas pracovných dní.
"Takmer 50 bločkov, ktoré poslali občania, boli už na prvý pohľad odborníka falošné a v 69 prípadoch nahlásili občania prevádzku, v ktorej im bločky dokonca vôbec nevydali," dodala Macíková a doplnila, že na základe e-mailov od občanov kontrolóri preverili 26 prevádzok. V 13 prípadoch bol podnet opodstatnený, deväť kontrol malo negatívny výsledok a štyri preverovania ešte nie sú ukončené.
Ľudia môžu posielať svoje podnety aj na e-mailovú adresu pokladnica@financnasprava.sk. Podozrivý paragón by v tomto prípade mali oskenovať. Ak občan pokladničný blok vôbec nedostal, je potrebné nahlásiť presnú adresu prevádzky, čas a dátum nákupu. Podľa zákona o elektronických registračných pokladniach má pokladničný blok obsahovať daňový kód pokladne, číslo pokladničného bločka a logo ministerstva financií. Pri všetkých podnetoch zostávajú občania v anonymite.