|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. januára 2014
Ľudia si na predavačoch najviac cenia, keď im vedia odborne poradiť
Na predavačoch v obchodoch si ľudia najviac cenia schopnosť poskytnúť im v prípade nejasností odbornú radu. Súčasne je to však aj vlastnosť, ktorá im na nich ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/František Iván
Bratislava 12. januára (TASR) - Na predavačoch v obchodoch si ľudia najviac cenia schopnosť poskytnúť im v prípade nejasností odbornú radu. Súčasne je to však aj vlastnosť, ktorá im na nich najčastejšie chýba. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MasterCard."Okrem schopnosti kvalifikovane poradiť, ktorú považuje za dôležitú 74 % zákazníkov, prakticky každý druhý najviac ocení, keď sa mu predavač nevnucuje, ale je mu k dispozícii v prípade potreby," opísala Martina Kirchrathová zo spoločnosti MasterCard. Súčasne rovnaké množstvo zákazníkov podľa jej slov potom ocení ochotu a príjemné vystupovanie.
Prieskum tiež ukázal, že viac ako polovica opýtaných má zlú skúsenosť práve s tým, že im predavač nevie v prípade potreby poskytnúť odbornú pomoc s nákupom. Zákazníci majú rozporuplné pocity aj z prítomnosti predavača v predajni. Buď ho považujú za dotieravého, pretože ich nenechá voľne vyberať, alebo ho naopak nemôžu nájsť. S neochotou sa stretáva 43 % zákazníkov a 30 % má pocit, že sa im obchodník snaží predať za každú cenu ten najdrahší variant tovaru.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR