Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

10. apríla 2018

Ľudia očakávajú pri online nákupoch rýchlosť a presný čas doručenia



Online nakupovanie - Ilustračné foto



Zdieľať
Online nakupovanie - Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 10. apríla (TASR) - Slovenskí spotrebitelia, ktorí nakupujú cez internet, chcú, aby im bol tovar doručený na druhý deň od objednania, aby poznali presný čas doručenia zásielky a aby si mohli flexibilne meniť termín či adresu doručenia. Takéto očakávania ľudí od e-shopov ukázal prieskum E-Shopper barometer, ktorý uskutočnila spoločnosť DPDGroup.


Podľa prieskumu môže doručenie na druhý deň rozhodnúť v prospech nákupu vo vybranom e-shope takmer u každého opýtaného Slováka, teda u 95 %. Zároveň sa deväť z desiatich zákazníkov skôr rozhodne pre nákup, ak má k dispozícii hodinové okno doručenia a pokročilé notifikácie. Medzi top 5 rozhodujúcich faktorov pri nákupe sa umiestnili aj možnosť flexibilne zmeniť čas či miesto doručenia, sledovanie zásielky a výber z viacerých možností doručenia.

"Technológie a moderné služby zrýchľujú aj proces doručovania. Výzvou pre obchodníkov aj prepravcov bude zvládnuť očakávanie zákazníkov na doručenie ešte v deň objednania," doplnil generálny riaditeľ kuriérskej spoločnosti DPD na Slovensku Peter Pavuk. Doručenie ešte v deň objednania sa totiž ukázalo ako dôležitý faktor pri rozhodovaní pre štyri pätiny všetkých účastníkov prieskumu.

Naopak, bariéry pre slovenských online nakupujúcich sú podľa prieskumu nejasné podmienky či komplikovaný proces vrátenia tovaru a zlé meno obchodu na sociálnych sieťach.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Ceny výrobcov v USA v marci vzrástli viac, než sa čakalo
<< predchádzajúci článok
HRW nalieha na Sísího, aby skončil s porušovaním ľudských práv