|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Londýnske kaviarne využívajú analytiku superpočítača Watson
Spoločnosť IBM oznámila, že londýnska sieť kaviarní Honest Café používa analytiku superpočítača Watson, aby lepšie využila všetky postrehy a návrhy svojich klientov na dosiahnutie lepších ...
Zdieľať
BRATISLAVA 17. júna (WBN/PR) - Spoločnosť IBM oznámila, že londýnska sieť kaviarní Honest Café používa analytiku superpočítača Watson, aby lepšie využila všetky postrehy a návrhy svojich klientov na dosiahnutie lepších predajných výsledkov.
Kaviarne bez obsluhy Honest Café na obsluhu zákazníkov využívajú najnovšie technológie v podobe moderných automatov umiestnených v jednotlivých prevádzkach. Všetky kaviarne Honest Café ponúkajú zákazníkom rôzne kombinácie zdravého občerstvenia vyrábaného zo surovín nakúpených od lokálnych dodávateľov. Honest Café má v ponuke nízkokalorické jedlá, džúsy, ovocné čaje, popcorn, a samozrejme horúce nápoje.
Vzhľadom na to, že sieť kaviarní Honest Café je bez obsluhy, pre ich prevádzkovateľa bolo o to náročnejšie získať od zákazníkov spätnú väzbu. "Nevieme kto sú naši zákazníci, o čom sa rozprávajú, alebo ako sa cítia v našich kaviarňach," hovorí Mark Summerill, šéf vývoj produktov siete kaviarní Honest Café. Ako pre každý start-up bolo aj pre Honest Café dôležité vedieť, o čo majú skutočne zákazníci záujem.
Honest Café mala k dispozícií dáta zo svojich predajných automatov, ktoré sa rozhodla analyzovať pomocou najmodernejších analytických nástrojov superpočítača Watson. Všetky predajné automaty Honest Café zachytávajú samozrejme dôležité informácie o predaji jednotlivých produktov, čase ich predaja, výbere produktov pri jednotlivých nákupoch a podobne. Spoločnosť Honest Café sa obrátila na tím profesionálov Watson Analytics s cieľom získať všetky potrebné informácie vedúce k lepšiemu poznaniu zákazníkov, ako aj lepším výsledkom predaja na základe analýzy dát poskytnutých predajnými automatmi.
Aj vďaka prediktívnym analýzam Watson Analytics Honest Café disponuje kľúčovými informáciami o vzorcoch zákazníckeho správania svojich klientov, a vie lepšie časovať svoje marketingové akcie tak, aby dosiahla lepšie predajné výsledky.
Viac informácií nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Kaviarne bez obsluhy Honest Café na obsluhu zákazníkov využívajú najnovšie technológie v podobe moderných automatov umiestnených v jednotlivých prevádzkach. Všetky kaviarne Honest Café ponúkajú zákazníkom rôzne kombinácie zdravého občerstvenia vyrábaného zo surovín nakúpených od lokálnych dodávateľov. Honest Café má v ponuke nízkokalorické jedlá, džúsy, ovocné čaje, popcorn, a samozrejme horúce nápoje.
Vzhľadom na to, že sieť kaviarní Honest Café je bez obsluhy, pre ich prevádzkovateľa bolo o to náročnejšie získať od zákazníkov spätnú väzbu. "Nevieme kto sú naši zákazníci, o čom sa rozprávajú, alebo ako sa cítia v našich kaviarňach," hovorí Mark Summerill, šéf vývoj produktov siete kaviarní Honest Café. Ako pre každý start-up bolo aj pre Honest Café dôležité vedieť, o čo majú skutočne zákazníci záujem.
Honest Café mala k dispozícií dáta zo svojich predajných automatov, ktoré sa rozhodla analyzovať pomocou najmodernejších analytických nástrojov superpočítača Watson. Všetky predajné automaty Honest Café zachytávajú samozrejme dôležité informácie o predaji jednotlivých produktov, čase ich predaja, výbere produktov pri jednotlivých nákupoch a podobne. Spoločnosť Honest Café sa obrátila na tím profesionálov Watson Analytics s cieľom získať všetky potrebné informácie vedúce k lepšiemu poznaniu zákazníkov, ako aj lepším výsledkom predaja na základe analýzy dát poskytnutých predajnými automatmi.
Aj vďaka prediktívnym analýzam Watson Analytics Honest Café disponuje kľúčovými informáciami o vzorcoch zákazníckeho správania svojich klientov, a vie lepšie časovať svoje marketingové akcie tak, aby dosiahla lepšie predajné výsledky.
Viac informácií nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.