|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. januára 2011
Logo OH 2016 znázorňuje vášeň Brazílčanov
Vyše jeden milión silvestrujúcich ľudí na pláži Copacabana v brazílskom Rio de Janeiro sledovalo tesne pred koncom roka 2010 predstavenie loga ...
Zdieľať
Logo letných olympijských hier 2016Foto: SITA/AP
RIO DE JANEIRO 1. januára (WEBNOVINY) - Vyše jeden milión silvestrujúcich ľudí na pláži Copacabana v brazílskom Rio de Janeiro sledovalo tesne pred koncom roka 2010 predstavenie loga olympijských hier 2016. Logo znázorňuje tri postavy - oranžovú, zelenú a modrú držiace sa za ruky vo víre tanca. "Znázorňuje vášeň všetkých Brazílčanov a Cariocas pre šport a oslavy," uviedol prezident organizačného výboru OH 2016 Carlos Nuzman.
Logo prvýkrát predstavili na veľkoplošnej obrazovke priamo na Copacabane pred davom oslavujúcich divákov. Krátko nato rozvinuli pred davom veľkú vlajku s logom. Organizátori OH 2016 sa v logu i pri prezentácii podujatia snažia reflektovať kultúru tohto mesta, jeho prírodné krásy a radosť obyvateľov. Nové logo je postavené na štyroch pilieroch - nákazlivej energii, harmonickej rozmanitosti, bohatstve prírody a olympijskom duchu. Do súťaže o logo sa prihlásilo 140 agentúr a do finálovej fázy postúpila osmička návrhov. Definitívne rozhodnutie urobila pätnásťčlenná medzinárodná komisia. Víťazom sa stala agentúra Tatil z Ria. "Musím zablahoželať Riu k výberu loga, ktoré je veľmi inovatívne a kreatívne. Reálne odzrkadľuje vízie Ria a Brazílie pre tieto olympijské hry," povedal prezident Medzinárodného olympijského výboru Jacques Rogge.
SITA/AP
Logo prvýkrát predstavili na veľkoplošnej obrazovke priamo na Copacabane pred davom oslavujúcich divákov. Krátko nato rozvinuli pred davom veľkú vlajku s logom. Organizátori OH 2016 sa v logu i pri prezentácii podujatia snažia reflektovať kultúru tohto mesta, jeho prírodné krásy a radosť obyvateľov. Nové logo je postavené na štyroch pilieroch - nákazlivej energii, harmonickej rozmanitosti, bohatstve prírody a olympijskom duchu. Do súťaže o logo sa prihlásilo 140 agentúr a do finálovej fázy postúpila osmička návrhov. Definitívne rozhodnutie urobila pätnásťčlenná medzinárodná komisia. Víťazom sa stala agentúra Tatil z Ria. "Musím zablahoželať Riu k výberu loga, ktoré je veľmi inovatívne a kreatívne. Reálne odzrkadľuje vízie Ria a Brazílie pre tieto olympijské hry," povedal prezident Medzinárodného olympijského výboru Jacques Rogge.
SITA/AP