|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Living on the Edge 2017
Viacerých zaujímavých tém z mediálneho sveta sa bude týkať mediálna časť konferencie LOTE 2017. O výzvach médií budú hovoriť Ivan Antala z Rádia Expres, Mathias Settele z ...
Zdieľať
Foto: Mafra Slovakia, a.s.
Bratislava 29. marca (OTS) - Viacerých zaujímavých tém z mediálneho sveta sa bude týkať mediálna časť konferencie LOTE 2017. O výzvach médií budú hovoriť Ivan Antala z Rádia Expres, Mathias Settele z Markízy, Daniel Živica z agentúry MEC a Vladimír Mužík z Mafry Slovakia. Zaujímavá bude aj diskusia riaditeľov televízií. Okrem šéfa televízie JOJ Marcela Gregu a Václava Miku z RTVS prijali pozvanie aj dvaja riaditelia z Česka – Marek Singer z FTV Prima a Štěpán Wolde z Óčka. Z trochu iného súdka bude prednáška Grzegorza Jankowského a Michaila M. Lisieckeho z Poľska. Kým Jankowski bol dlhoročným šéfredaktorom týždenníka Fakt, Lisiecky je prezidentom vydavateľstva PMPG Polskie Media SA. Na Slovensko prichádzajú, aby porozprávali o situácii na mediálnom trhu v Poľsku, najmä o vplyve súčasnej politiky.
Vystúpi aj Maxim Behar z Bulharska, prezident Medzinárodnej organizácie pre komunikáciu a konzultáciu (ICCO) – najväčšej medzinárodnej organizácie public relations. Bude hovoriť o tom, aká je úloha PR v čase boomu sociálnych sietí. Mediamix, programatické nakupovanie, distribúcia televízneho obsahu sú ďalšie z mnohých tém mediálnej časti konferencie.
Korporátna kultúra, značka len prostredníctvom sociálnej siete či customer experience sú nosné témy marketingovej časti LOTE 2017.
Jedným z hlavných rečníkov bratislavskej konferencie je Kilic Arslanturk. Bývalý generálny riaditeľ tureckého Starbucks sa podelí so svojimi skúsenosťami týkajúcimi sa korporátnej kultúry. Vystúpi aj expertka na digitálne médiá Svetlana Zasteba z Moskvy. Vysvetlí, ako odštartovať svoj biznis alebo vytvoriť značku výsostne pomocou sociálnych sietí.
Hlavnou ideou marketingovej časti konferencie je téma customer experience, podľa viacerých odborníkov nová dôležitá úloha moderného marketingu. O tom, čo dnes platí v customer experience, sa prídu porozprávať odborníci Marian Timoracký, Daniel Minárik, Martin Marko či Andrea Vlčeková.
Zaujímavé a overené skúsenosti na tému Čo všetko musíte dnes urobiť pre svojho zákazníka, porozprávajú Stanislav Cintavý z Beponu, Zuzana Janove z Ikey či Tomáš Bezák z Lidlu.
Viac ako tridsať spíkrov sa s delegátmi LOTE 2017 stretne už 11. apríla v hoteli Carlton v Bratislave.
Viac informácií o konferencii nájdete na http://konferencie.hnonline.sk/LOTE2017
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR