Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Living on the Edge 2017



Viacerých zaujímavých tém z mediálneho sveta sa bude týkať mediálna časť konferencie LOTE 2017. O výzvach médií budú hovoriť Ivan Antala z Rádia Expres, Mathias Settele z ...



Zdieľať
Foto: Mafra Slovakia, a.s.
Bratislava 29. marca (OTS) - Viacerých zaujímavých tém z mediálneho sveta sa bude týkať mediálna časť konferencie LOTE 2017. O výzvach médií budú hovoriť Ivan Antala z Rádia Expres, Mathias Settele z Markízy, Daniel Živica z agentúry MEC a Vladimír Mužík z Mafry Slovakia. Zaujímavá bude aj diskusia riaditeľov televízií. Okrem šéfa televízie JOJ Marcela Gregu a Václava Miku z RTVS prijali pozvanie aj dvaja riaditelia z Česka – Marek Singer z FTV Prima a Štěpán Wolde z Óčka.


Z trochu iného súdka bude prednáška Grzegorza Jankowského a Michaila M. Lisieckeho z Poľska. Kým Jankowski bol dlhoročným šéfredaktorom týždenníka Fakt, Lisiecky je prezidentom vydavateľstva PMPG Polskie Media SA. Na Slovensko prichádzajú, aby porozprávali o situácii na mediálnom trhu v Poľsku, najmä o vplyve súčasnej politiky.

Vystúpi aj Maxim Behar z Bulharska, prezident Medzinárodnej organizácie pre komunikáciu a konzultáciu (ICCO) – najväčšej medzinárodnej organizácie public relations. Bude hovoriť o tom, aká je úloha PR v čase boomu sociálnych sietí. Mediamix, programatické nakupovanie, distribúcia televízneho obsahu sú ďalšie z mnohých tém mediálnej časti konferencie.

Korporátna kultúra, značka len prostredníctvom sociálnej siete či customer experience sú nosné témy marketingovej časti LOTE 2017.

Jedným z hlavných rečníkov bratislavskej konferencie je Kilic Arslanturk. Bývalý generálny riaditeľ tureckého Starbucks sa podelí so svojimi skúsenosťami týkajúcimi sa korporátnej kultúry. Vystúpi aj expertka na digitálne médiá Svetlana Zasteba z Moskvy. Vysvetlí, ako odštartovať svoj biznis alebo vytvoriť značku výsostne pomocou sociálnych sietí.

Hlavnou ideou marketingovej časti konferencie je téma customer experience, podľa viacerých odborníkov nová dôležitá úloha moderného marketingu. O tom, čo dnes platí v customer experience, sa prídu porozprávať odborníci Marian Timoracký, Daniel Minárik, Martin Marko či Andrea Vlčeková.

Zaujímavé a overené skúsenosti na tému Čo všetko musíte dnes urobiť pre svojho zákazníka, porozprávajú Stanislav Cintavý z Beponu, Zuzana Janove z Ikey či Tomáš Bezák z Lidlu.

Viac ako tridsať spíkrov sa s delegátmi LOTE 2017 stretne už 11. apríla v hoteli Carlton v Bratislave.

Viac informácií o konferencii nájdete na http://konferencie.hnonline.sk/LOTE2017



Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Rakúski vinári a ovocinári získajú odškodnenie 51 miliónov eur
<< predchádzajúci článok
Diskrétne nakupovanie