|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. septembra 2010
Lístky na MS 2011 v predaji už od 27. septembra
Organizačný výbor budúcoročných majstrovstiev sveta v hokeji, ktoré privíta od 29. apríla do 15. mája ...
Zdieľať
Maskot hokejových majstrovstiev sveta 2011 v Bratislave a Košiciach vlk Goooly
Foto: SZĽH BRATISLAVA 2. septembra (WEBNOVINY) - Organizačný výbor budúcoročných majstrovstiev sveta v hokeji, ktoré privíta od 29. apríla do 15. mája 2011 dvojica slovenských miest Bratislava a Košice, zverejnili vo štvrtok cenové kategórie vstupeniek, ako aj spôsob a časový harmonogram ich predaja.
Vstupenka na jeden zápas v základnej aj kvalifikačnej skupine bude v dvoch cenových kategóriách - v Bratislave 55 alebo 40 eur, v Košiciach 55 alebo 30 eur. Play-off duely sa budú hrať už len v Bratislave. Vstupné na štvrťfinále tam vyjde hokejového fanúšika na 110 alebo 83 eur, semifinále na 150, resp. 112 eur, zápas o 3. miesto na 120 alebo 90 eur a napokon finále na 250, či 188 eur. Najlacnejšie budú vstupenky na zápasy skupiny o udržanie sa - na bratislavské súboje budú stáť lístky 19, resp. 14 eur a na košické 19 alebo 10 eur.
Distribúcia vstupeniek sa začne cez predajnú sieť Ticketportal už 27. septembra o 11.00 h. K dispozícii však budú len permanentky na celé podujatie (zľava 26% v porovnaní s nákupom lístkov na všetky jednotlivé zápasy) v Bratislave (32 zápasov), resp. v Košiciach (24 duelov), resp. balíčky vstupeniek na jednotlivé fázy šampionátu (zľava 17%) - balíček na všetky zápasy jednej základnej skupiny (6 zápasov), balíček na všetky duely jednej kvalifikačnej skupiny, či skupiny o udržanie sa (12 zápasov) a balíček na všetky stretnutia play-off (8 zápasov). Druhá fáza predaja vstupeniek na MS 2011 sa začne 1. decembra a k dispozícii budú balíčky denných vstupeniek na dvojicu, resp. trojicu zápasov v jednom meste (zľava 13%). Posledná fáza predaja, v ktorej budú k dispozícii vstupenky na jednotlivé zápasy, sa začne 1. februára 2011.
Pokiaľ má fanúšik záujem o zakúpenie vstupenky napríklad na zápas základnej A-skupiny Rusko - Slovensko (3. mája 2011 o 20.15 h v Bratislave), môže si vybrať jeden z troch spôsobov. Už 27. septembra si môže zakúpiť balíček lístkov na všetkých 6 zápasov A-skupiny za 273 (I. kategória), resp. 201 eur (II. kategória), v tomto balíčku má pochopiteľne aj vstupenku aj na ďalšie dva duely Slovenska v A-skupine proti Slovinsku a Nemecku. Druhú šancu bude mať 1. decembra, odkedy bude k dispozícii denná vstupenka na 3. mája na oba bratislavské zápasy, teda aj na stretnutie o 16.15 h medzi Slovinskom a Nemeckom. Cena dennej vstupenky bude 96 (I. kategória), resp. 70 eur (II. kategória). Treťou možnosťou je čakať do 1. februára 2011, keď si bude možné kúpiť vstupenku práve na jeden zápas v cenovej relácii 55, resp. 40 eur, ak sa však všetky lístky na tento atraktívny zápas nevypredajú v predchádzajúcich dvoch etapách.
"Vzhľadom na obrovský záujem cestovných kancelárii predpokladáme, že už v úvodnej etape, keď budú v predaji vstupenky na skupiny, by sa mohlo predať až do 50% celkovej kapacity vstupeniek. Ak ešte nejaké lístky budú, uvoľníme ich vo februári aj na jednotlivé zápasy," poznamenal marketingový riaditeľ MS 2011 Martin Ryba.
Celková divácka kapacita arén bude pre zápasy MS v Bratislave na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu 9246 divákov. Pre IIHF bude vyhradených 829 miest, pre tímy 260 miest a pre médiá 453 miest. Do predaja by tak mohlo ísť až 7704 miest. Sedadiel I. kategórie bude 3496 a v II. kategórii bude k dispozícii 3495 miest. Okrem toho na každý duel bude k dispozícii aj 20 miest pre vozičkárov. Do celkovej kapacity ZŠ sa započítava aj 693 sedadiel v skyboxoch. "V Bratislave sa nám podarilo vypredať počas poldruha mesiaca všetky skyboxy. Ich predaj sa dobre rozbehol aj v Košiciach," skonštatoval ďalej Martin Ryba a pokračoval: "Zatiaľ čo v Bratislave sme sa rozdelili miesta medzi I. a II. kategóriu rovnakým pomerom, v Košiciach sme sa rozhodli kompenzovať neúčasť slovenského tímu a absenciu play-off zápasov aspoň vyšším počtom miest II. kategórie, ktoré sú navyše oproti Bratislave lacnejšie. V prípade vstupeniek I. kategórie je cena v oboch mestách rovnaká."
V košickej Steel aréne tak bude kapacita pre zápasy MS 7628 divákov. Po odčítaní kapacity pre IIHF (830), tímy (256) a médiá (454) pôjde do predaja 6088 miest. Z nich 19 bude vyhradených pre vozičkárov, 435 sedadiel bude v skyboxoch, 2624 miest bude patriť do I. kategórie a 3010 do II. kategórie. Všetky spomenuté údaje znamenajú, že vzhľadom na celkovú možnú kapacitu oboch slovenských zimných štadiónov počas celých MS (478 994) sa šampionát v roku 2011 určite nezaradí medzi historicky najnavštevovanejšie podujatia histórie MS v ľadovom hokeji. Do predaja pôjde spolu 392 640 vstupeniek.
"S kapacitou našich hál nič nenarobíme. Veríme však, že záujem tu bude a trúfame si predať 340 000 - 350 000 vstupeniek, čo by bola obsadenosť blízko 90% celkovej kapacity," poznamenal generálny riaditeľ organizačného výbor MS 2011 Igor Nemeček. Organizátori minuloročného šampionátu v Nemecku mali okrem futbalového štadióna v Gelsenkirchene pre otvárací zápas (77 803 miest) k dispozícii dvojicu arén v Kolíne a Mannheime so súhrnnou kapacitou 32 100 divákov. Pred dvoma rokmi vo Švajčiarsku disponovali usporiadatelia v Berne a Klotene spolu 18 272 miestami. Spoločná kapacita bratislavského a košického ZŠ je len 16 874 divákov.
"Cena vstupeniek odráža kalkuláciu prepočtu všetkých nákladov, ktoré budeme mať s usporiadaním MS. Práve výnos z predaja vstupeniek predstavuje 90% z príjmu organizátorov MS. Tí musia zabezpečiť kompletné ubytovanie a stravu pre 16 tímov a predstaviteľov IIHF, teda pre približne 600 ľudí. To predstavuje asi 180 000 porcií teplej stravy. K tomu treba prirátať 28 000 porcií teplých jedál pre dobrovoľníkov. V Bratislave zorganizujeme počas MS Kongres IIHF. Pre fanúšikov zabezpečíme prevádzku Fun Village v Bratislave aj v Košiciach, kde očakávame až 150 000 návštevníkov. Na oboch štadiónoch bude potrebné pripraviť pre tímy asi 1,5 tony ovocia a vyprať pre nich 7 ton bielizne," spomenul niekoľko čísel M. Ryba a doplnil: "Obrovský podiel na cenotvorbe má kapacita štadiónov.
A skupina v Bratislave lacnejšie ako jeden zápas LM v Žiline proti FC Chelsea
Dnes MS stoja všade rovnaké peniaze, dnes už v jendotlivých krajinách neexistuje veľký cenový rozdiel medzi hotelmi úrovne, ktorú požaduje IIHF. Dokonca vo veľkých mestách existuje v hotelových službách oveľa vyššia konkurencia, ako v Košiciach, kde na potrebnej úrovni sú len dva hotely a my sme prakticky museli prijať ich podmienky. V prepočte na celkový počet sedadiel sme pripravili určite prijateľné ceny, ktoré sú aj najnižšími za ostatné dva roky. Nešli sme cestou vysokých cien vstupeniek na úkor prázdnych arén. Snažili sme sa maximálne znížiť nákladové položky, a tak znížiť vysoké náklady na usporiadanie MS. Cena v porovnaní s ostatnými svetovými špičkovými podujatiami je férová a dobrá. Pevne verím, že ľudia za tieto ceny nájdu cestu na štadióny. Cela "slovenská" základná A-skupina je lacnejšia, ako jeden lístok v Žiline na futbalový duel Ligy majstrov proti FC Chelsea."
Ceny vstupeniek 1. kategórie v základnej skupine na MS 2009 vo Švajčiarsku boli na 1 zápas v prepočte 92 eur, v Nemecku na MS 2010 59 eur. Ceny vstupeniek na MS 2011 na Slovensku sú vyššie ako v Nemecku, či Švajčiarsku len na finálový súboj (MS 2009 - 217 eur, MS 2010 - 164 eur, MS 2011 - 250 eur).
Vstupenky na MS 2011 sa budú dať zakúpiť výhradne cez sieť Ticketportal, ktorá má na Slovensku vyše 250 predajných miest a priame zastúpenie má aj v Česku, Maďarsku, Poľsku a Slovinsku a od októbra aj v Rusku a Bielorusku. Okrem osobného zakúpenia, vyplatenia a prebratia vytlačenej vstupenky na predajnom mieste bude k dispozícii aj predaj cez internet, ktorý budú môcť využiť záujemcovia aj z krajín, kde Ticketportal nemá zastúpenie. Jeden záujemca si bude môcť rezervovať maximálne 6 kusov produktu (vstupenky, či balíčka vstupeniek) a maximálny čas rezervácie bude 7 dní. Dovtedy musí jedným zo zvolených spôsobov za produkt zaplatiť a vytlačiť si voucher, ktorý si bude môcť kedykoľvek až do dňa zápasu na predajných miestach Ticketportalu, resp. počas MS na špeciálnych miestach priamo pred oboma zimnými štadiónmi vymeniť za platnú vstupenku, či využiť jednu z ponúkaných možností na priame zaslanie vstupeniek. Spoločnosť Ticketportal potvrdila organizačnému výboru MS 2011 stabilitu svojho predajného systému, ktorý by mal nárazovo zvládnuť až 20 000 klikov za sekundu.
SITA
Vstupenka na jeden zápas v základnej aj kvalifikačnej skupine bude v dvoch cenových kategóriách - v Bratislave 55 alebo 40 eur, v Košiciach 55 alebo 30 eur. Play-off duely sa budú hrať už len v Bratislave. Vstupné na štvrťfinále tam vyjde hokejového fanúšika na 110 alebo 83 eur, semifinále na 150, resp. 112 eur, zápas o 3. miesto na 120 alebo 90 eur a napokon finále na 250, či 188 eur. Najlacnejšie budú vstupenky na zápasy skupiny o udržanie sa - na bratislavské súboje budú stáť lístky 19, resp. 14 eur a na košické 19 alebo 10 eur.
Distribúcia vstupeniek sa začne cez predajnú sieť Ticketportal už 27. septembra o 11.00 h. K dispozícii však budú len permanentky na celé podujatie (zľava 26% v porovnaní s nákupom lístkov na všetky jednotlivé zápasy) v Bratislave (32 zápasov), resp. v Košiciach (24 duelov), resp. balíčky vstupeniek na jednotlivé fázy šampionátu (zľava 17%) - balíček na všetky zápasy jednej základnej skupiny (6 zápasov), balíček na všetky duely jednej kvalifikačnej skupiny, či skupiny o udržanie sa (12 zápasov) a balíček na všetky stretnutia play-off (8 zápasov). Druhá fáza predaja vstupeniek na MS 2011 sa začne 1. decembra a k dispozícii budú balíčky denných vstupeniek na dvojicu, resp. trojicu zápasov v jednom meste (zľava 13%). Posledná fáza predaja, v ktorej budú k dispozícii vstupenky na jednotlivé zápasy, sa začne 1. februára 2011.
Pokiaľ má fanúšik záujem o zakúpenie vstupenky napríklad na zápas základnej A-skupiny Rusko - Slovensko (3. mája 2011 o 20.15 h v Bratislave), môže si vybrať jeden z troch spôsobov. Už 27. septembra si môže zakúpiť balíček lístkov na všetkých 6 zápasov A-skupiny za 273 (I. kategória), resp. 201 eur (II. kategória), v tomto balíčku má pochopiteľne aj vstupenku aj na ďalšie dva duely Slovenska v A-skupine proti Slovinsku a Nemecku. Druhú šancu bude mať 1. decembra, odkedy bude k dispozícii denná vstupenka na 3. mája na oba bratislavské zápasy, teda aj na stretnutie o 16.15 h medzi Slovinskom a Nemeckom. Cena dennej vstupenky bude 96 (I. kategória), resp. 70 eur (II. kategória). Treťou možnosťou je čakať do 1. februára 2011, keď si bude možné kúpiť vstupenku práve na jeden zápas v cenovej relácii 55, resp. 40 eur, ak sa však všetky lístky na tento atraktívny zápas nevypredajú v predchádzajúcich dvoch etapách.
"Vzhľadom na obrovský záujem cestovných kancelárii predpokladáme, že už v úvodnej etape, keď budú v predaji vstupenky na skupiny, by sa mohlo predať až do 50% celkovej kapacity vstupeniek. Ak ešte nejaké lístky budú, uvoľníme ich vo februári aj na jednotlivé zápasy," poznamenal marketingový riaditeľ MS 2011 Martin Ryba.
Celková divácka kapacita arén bude pre zápasy MS v Bratislave na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu 9246 divákov. Pre IIHF bude vyhradených 829 miest, pre tímy 260 miest a pre médiá 453 miest. Do predaja by tak mohlo ísť až 7704 miest. Sedadiel I. kategórie bude 3496 a v II. kategórii bude k dispozícii 3495 miest. Okrem toho na každý duel bude k dispozícii aj 20 miest pre vozičkárov. Do celkovej kapacity ZŠ sa započítava aj 693 sedadiel v skyboxoch. "V Bratislave sa nám podarilo vypredať počas poldruha mesiaca všetky skyboxy. Ich predaj sa dobre rozbehol aj v Košiciach," skonštatoval ďalej Martin Ryba a pokračoval: "Zatiaľ čo v Bratislave sme sa rozdelili miesta medzi I. a II. kategóriu rovnakým pomerom, v Košiciach sme sa rozhodli kompenzovať neúčasť slovenského tímu a absenciu play-off zápasov aspoň vyšším počtom miest II. kategórie, ktoré sú navyše oproti Bratislave lacnejšie. V prípade vstupeniek I. kategórie je cena v oboch mestách rovnaká."
V košickej Steel aréne tak bude kapacita pre zápasy MS 7628 divákov. Po odčítaní kapacity pre IIHF (830), tímy (256) a médiá (454) pôjde do predaja 6088 miest. Z nich 19 bude vyhradených pre vozičkárov, 435 sedadiel bude v skyboxoch, 2624 miest bude patriť do I. kategórie a 3010 do II. kategórie. Všetky spomenuté údaje znamenajú, že vzhľadom na celkovú možnú kapacitu oboch slovenských zimných štadiónov počas celých MS (478 994) sa šampionát v roku 2011 určite nezaradí medzi historicky najnavštevovanejšie podujatia histórie MS v ľadovom hokeji. Do predaja pôjde spolu 392 640 vstupeniek.
"S kapacitou našich hál nič nenarobíme. Veríme však, že záujem tu bude a trúfame si predať 340 000 - 350 000 vstupeniek, čo by bola obsadenosť blízko 90% celkovej kapacity," poznamenal generálny riaditeľ organizačného výbor MS 2011 Igor Nemeček. Organizátori minuloročného šampionátu v Nemecku mali okrem futbalového štadióna v Gelsenkirchene pre otvárací zápas (77 803 miest) k dispozícii dvojicu arén v Kolíne a Mannheime so súhrnnou kapacitou 32 100 divákov. Pred dvoma rokmi vo Švajčiarsku disponovali usporiadatelia v Berne a Klotene spolu 18 272 miestami. Spoločná kapacita bratislavského a košického ZŠ je len 16 874 divákov.
"Cena vstupeniek odráža kalkuláciu prepočtu všetkých nákladov, ktoré budeme mať s usporiadaním MS. Práve výnos z predaja vstupeniek predstavuje 90% z príjmu organizátorov MS. Tí musia zabezpečiť kompletné ubytovanie a stravu pre 16 tímov a predstaviteľov IIHF, teda pre približne 600 ľudí. To predstavuje asi 180 000 porcií teplej stravy. K tomu treba prirátať 28 000 porcií teplých jedál pre dobrovoľníkov. V Bratislave zorganizujeme počas MS Kongres IIHF. Pre fanúšikov zabezpečíme prevádzku Fun Village v Bratislave aj v Košiciach, kde očakávame až 150 000 návštevníkov. Na oboch štadiónoch bude potrebné pripraviť pre tímy asi 1,5 tony ovocia a vyprať pre nich 7 ton bielizne," spomenul niekoľko čísel M. Ryba a doplnil: "Obrovský podiel na cenotvorbe má kapacita štadiónov.
A skupina v Bratislave lacnejšie ako jeden zápas LM v Žiline proti FC Chelsea
Dnes MS stoja všade rovnaké peniaze, dnes už v jendotlivých krajinách neexistuje veľký cenový rozdiel medzi hotelmi úrovne, ktorú požaduje IIHF. Dokonca vo veľkých mestách existuje v hotelových službách oveľa vyššia konkurencia, ako v Košiciach, kde na potrebnej úrovni sú len dva hotely a my sme prakticky museli prijať ich podmienky. V prepočte na celkový počet sedadiel sme pripravili určite prijateľné ceny, ktoré sú aj najnižšími za ostatné dva roky. Nešli sme cestou vysokých cien vstupeniek na úkor prázdnych arén. Snažili sme sa maximálne znížiť nákladové položky, a tak znížiť vysoké náklady na usporiadanie MS. Cena v porovnaní s ostatnými svetovými špičkovými podujatiami je férová a dobrá. Pevne verím, že ľudia za tieto ceny nájdu cestu na štadióny. Cela "slovenská" základná A-skupina je lacnejšia, ako jeden lístok v Žiline na futbalový duel Ligy majstrov proti FC Chelsea."
Ceny vstupeniek 1. kategórie v základnej skupine na MS 2009 vo Švajčiarsku boli na 1 zápas v prepočte 92 eur, v Nemecku na MS 2010 59 eur. Ceny vstupeniek na MS 2011 na Slovensku sú vyššie ako v Nemecku, či Švajčiarsku len na finálový súboj (MS 2009 - 217 eur, MS 2010 - 164 eur, MS 2011 - 250 eur).
Vstupenky na MS 2011 sa budú dať zakúpiť výhradne cez sieť Ticketportal, ktorá má na Slovensku vyše 250 predajných miest a priame zastúpenie má aj v Česku, Maďarsku, Poľsku a Slovinsku a od októbra aj v Rusku a Bielorusku. Okrem osobného zakúpenia, vyplatenia a prebratia vytlačenej vstupenky na predajnom mieste bude k dispozícii aj predaj cez internet, ktorý budú môcť využiť záujemcovia aj z krajín, kde Ticketportal nemá zastúpenie. Jeden záujemca si bude môcť rezervovať maximálne 6 kusov produktu (vstupenky, či balíčka vstupeniek) a maximálny čas rezervácie bude 7 dní. Dovtedy musí jedným zo zvolených spôsobov za produkt zaplatiť a vytlačiť si voucher, ktorý si bude môcť kedykoľvek až do dňa zápasu na predajných miestach Ticketportalu, resp. počas MS na špeciálnych miestach priamo pred oboma zimnými štadiónmi vymeniť za platnú vstupenku, či využiť jednu z ponúkaných možností na priame zaslanie vstupeniek. Spoločnosť Ticketportal potvrdila organizačnému výboru MS 2011 stabilitu svojho predajného systému, ktorý by mal nárazovo zvládnuť až 20 000 klikov za sekundu.
SITA