Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

22. januára 2009

Liptov vyzýva MH a SACR, aby podporili domáci cestovný ruch



Strediská cestovného ruchu regiónu Liptov vyzvali Ministerstvo hospodárstva (MH) SR a Slovenskú agentúru pre cestovný ruch (SACR) ku komplexnej a funkčnej podpore domáceho cestovného ruchu. Tá by ...



Zdieľať
BRATISLAVA 22. januára (WEBNOVINY) - Strediská cestovného ruchu regiónu Liptov vyzvali Ministerstvo hospodárstva (MH) SR a Slovenskú agentúru pre cestovný ruch (SACR) ku komplexnej a funkčnej podpore domáceho cestovného ruchu. Tá by podľa predsedu predstavenstva Klastra Liptov Jána Blcháča mala byť napríklad aj v podobe marketingovej kampane, akú majú susedné štáty Maďarsko a Poľsko. Túto výzvu podporili všetky strediská cestovného ruchu v regióne Liptova a zároveň členovia Klastra Liptov, ktorými sú mestá Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Liptovský Hrádok, aquapark Tatralandia, Thermal Park Bešeňová, Jasná Nízke Tatry a Skipark Ružomberok.




Združenie cestovného ruchu - Klaster Liptov si ako strategický cieľ stanovilo do roku 2013 zdvojnásobenie počtu návštevníkov Liptova. "Budeme sa snažiť rokovať s MH, so SACR a s vyšším územným celkom tak, aby sme zmysluplne zorganizovali finančné a iné zdroje na podporu tejto našej aktivity," povedal pre agentúru SITA Blcháč. Pred samotným rokovaním so zástupcami oslovených inštitúcií však projekty podpory aktivít v Liptove združenie zverejňovať nebude. "Máme to presne spísané, aké projekty chceme zrealizovať, aké máme my zdroje a aké môžeme získať prostredníctvom štrukturálnych fondov. Tiež vieme, akú podporu by sme si predstavovali napríklad aj priamo z rozpočtov týchto inštitúcií, ale to je na vzájomnom rokovaní," doplnil Blcháč.

Klaster Liptov je prvá organizácia destinačného manažmentu na Slovensku a spoločná marketingová centrála pre destináciu Liptov. Združuje subjekty verejného a súkromného sektora s cieľom prezentácie regiónu Liptova. Snahou klastra je dostať svojimi aktivitami Liptov na mapu vyhľadávaných európskych destinácií, prezentovať Liptov pod jednotnou značkou doma aj v zahraničí, vytvárať konkurencieschopné produkty cestovného ruchu a podnecovať aktívnu spoluprácu v regióne. Na aktuálnom veľtrhu ITF Slovakiatour v bratislavskej Inchebe sa uskutočnil aj krst oficiálnej marketingovej značky turistickej destinácie Liptov, ktorá má zjednocovať región a podporovať jednotný vizuálny štýl prezentácie. Liptov sa chce návštevníkom prezentovať s množstvom atrakcií, ktoré podporuje aj slogan pre Liptov "Treba zažiť".

SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Občania Smoleníc sú proti spaľovni
<< predchádzajúci článok
Školský výbor v piatok na ministerstve preskúma vysvedčenia