|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. januára 2009
Liptov vyzýva MH a SACR, aby podporili domáci cestovný ruch
Strediská cestovného ruchu regiónu Liptov vyzvali Ministerstvo hospodárstva (MH) SR a Slovenskú agentúru pre cestovný ruch (SACR) ku komplexnej a funkčnej podpore domáceho cestovného ruchu. Tá by ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. januára (WEBNOVINY) - Strediská cestovného ruchu regiónu Liptov vyzvali Ministerstvo hospodárstva (MH) SR a Slovenskú agentúru pre cestovný ruch (SACR) ku komplexnej a funkčnej podpore domáceho cestovného ruchu. Tá by podľa predsedu predstavenstva Klastra Liptov Jána Blcháča mala byť napríklad aj v podobe marketingovej kampane, akú majú susedné štáty Maďarsko a Poľsko. Túto výzvu podporili všetky strediská cestovného ruchu v regióne Liptova a zároveň členovia Klastra Liptov, ktorými sú mestá Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Liptovský Hrádok, aquapark Tatralandia, Thermal Park Bešeňová, Jasná Nízke Tatry a Skipark Ružomberok.
Združenie cestovného ruchu - Klaster Liptov si ako strategický cieľ stanovilo do roku 2013 zdvojnásobenie počtu návštevníkov Liptova. "Budeme sa snažiť rokovať s MH, so SACR a s vyšším územným celkom tak, aby sme zmysluplne zorganizovali finančné a iné zdroje na podporu tejto našej aktivity," povedal pre agentúru SITA Blcháč. Pred samotným rokovaním so zástupcami oslovených inštitúcií však projekty podpory aktivít v Liptove združenie zverejňovať nebude. "Máme to presne spísané, aké projekty chceme zrealizovať, aké máme my zdroje a aké môžeme získať prostredníctvom štrukturálnych fondov. Tiež vieme, akú podporu by sme si predstavovali napríklad aj priamo z rozpočtov týchto inštitúcií, ale to je na vzájomnom rokovaní," doplnil Blcháč.
Klaster Liptov je prvá organizácia destinačného manažmentu na Slovensku a spoločná marketingová centrála pre destináciu Liptov. Združuje subjekty verejného a súkromného sektora s cieľom prezentácie regiónu Liptova. Snahou klastra je dostať svojimi aktivitami Liptov na mapu vyhľadávaných európskych destinácií, prezentovať Liptov pod jednotnou značkou doma aj v zahraničí, vytvárať konkurencieschopné produkty cestovného ruchu a podnecovať aktívnu spoluprácu v regióne. Na aktuálnom veľtrhu ITF Slovakiatour v bratislavskej Inchebe sa uskutočnil aj krst oficiálnej marketingovej značky turistickej destinácie Liptov, ktorá má zjednocovať región a podporovať jednotný vizuálny štýl prezentácie. Liptov sa chce návštevníkom prezentovať s množstvom atrakcií, ktoré podporuje aj slogan pre Liptov "Treba zažiť".
SITA
Združenie cestovného ruchu - Klaster Liptov si ako strategický cieľ stanovilo do roku 2013 zdvojnásobenie počtu návštevníkov Liptova. "Budeme sa snažiť rokovať s MH, so SACR a s vyšším územným celkom tak, aby sme zmysluplne zorganizovali finančné a iné zdroje na podporu tejto našej aktivity," povedal pre agentúru SITA Blcháč. Pred samotným rokovaním so zástupcami oslovených inštitúcií však projekty podpory aktivít v Liptove združenie zverejňovať nebude. "Máme to presne spísané, aké projekty chceme zrealizovať, aké máme my zdroje a aké môžeme získať prostredníctvom štrukturálnych fondov. Tiež vieme, akú podporu by sme si predstavovali napríklad aj priamo z rozpočtov týchto inštitúcií, ale to je na vzájomnom rokovaní," doplnil Blcháč.
Klaster Liptov je prvá organizácia destinačného manažmentu na Slovensku a spoločná marketingová centrála pre destináciu Liptov. Združuje subjekty verejného a súkromného sektora s cieľom prezentácie regiónu Liptova. Snahou klastra je dostať svojimi aktivitami Liptov na mapu vyhľadávaných európskych destinácií, prezentovať Liptov pod jednotnou značkou doma aj v zahraničí, vytvárať konkurencieschopné produkty cestovného ruchu a podnecovať aktívnu spoluprácu v regióne. Na aktuálnom veľtrhu ITF Slovakiatour v bratislavskej Inchebe sa uskutočnil aj krst oficiálnej marketingovej značky turistickej destinácie Liptov, ktorá má zjednocovať región a podporovať jednotný vizuálny štýl prezentácie. Liptov sa chce návštevníkom prezentovať s množstvom atrakcií, ktoré podporuje aj slogan pre Liptov "Treba zažiť".
SITA