|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. júna 2009
Liptov štartuje kampaň na podporu cestovania po Slovensku
BRATISLAVA 1. júna (WN/PR)- Klaster Liptov- združenie cestovného ruchu spúšťa k 1. júnu 2009 letnú kampaň na podnietenie záujmu domáceho obyvateľstva k tráveniu dovolenky a voľného času v jednom z najkrajších regiónov Slovenska - ...
Zdieľať
BRATISLAVA 1. júna (WN/PR)- Klaster Liptov- združenie cestovného ruchu spúšťa k 1. júnu 2009 letnú kampaň na podnietenie záujmu domáceho obyvateľstva k tráveniu dovolenky a voľného času v jednom z najkrajších regiónov Slovenska - v regióne Liptov. Spolu s propagačnou kampaňou spúšťa združenie do leta inovácie aj v technológiách využívaných pre regióny cestovného ruchu. Tými hlavnými sú centrálny rezervačný systém pre región a regionálna zľavová karta.
„Liptov si od konkrétnych opatrení sľubuje väčší záujem o región a rozvoj domáceho cestovného ruchu. Pracujeme na tom, aby sa domáci cestovný ruch, teda cestovanie domáceho obyvateľstva po vlastnej krajine stalo, popri príjazdovej turistike zo zahraničia, jedným z dlhodobých pilierov rozvoja regiónu. Liptov má na to v rámci Slovenska vysoký potenciál. Silný domáci cestovný ruch je podstatný v každej dobe, no v časoch kedy ľudia zvažujú svoje výdavky na dovolenku chceme dať Slovensku odkaz, že sa aj doma – na Liptove – dá stráviť plnohodnotná dovolenka plná zážitkov za rozumnú cenu,“ hovorí I. Niňajová, riaditeľka Klastra Liptov.
„Dnešným dňom štartuje Klaster Liptov dvojmesačnú, celoslovenskú billboardovú kampaň so sloganom „Dovolenka na Liptove – dovoľte si viac“. Billboardy sú rozmiestnené na vysoko frekventovaných miestach pri hlavných dopravných ťahoch v smere na Liptov alebo vo veľkých mestách,“ informovala Petra Tomášová, marketingová manažérka Klastra. Kampaň komunikuje fakt, že Liptov má ambície stať sa najobľúbenejšou domácou destináciou. Prvý z billboardových vizuálov regiónu komunikuje pohľad na šíri región, ktorý sa ponúka ľuďom prichádzajúcim na Liptov a špeciálny, spoločný produkt Liptova - regionálnu kartu.
„Leto na Liptove 2009 bude jedinečné, atrakcií a zážitkov bude viac ako kedykoľvek predtým a čo je najdôležitejšie, to všetko za atraktívne zľavy od 10 do 50% s využitím zľavovej karty s názvom LIPTOV Region Card – Leto 2009. Karta bude predajná od júla 2009 priamo v regióne, aj mimo neho. Za cenu 6,90 EUR, pri platnosti 4 mesiace, môžu jej majitelia využívať atraktívne zľavy na viac ako 30 turistických atrakcií zahŕňajúcich aquaparky, múzeá, skanzeny, možnosti športového vyžitia - napr. bike parky, lanové dráhy, bobovú dráhu, raftovanie a mnoho iného“, hovorí k novému produktu na trhu marketingová manažérka Klastra.
Región Liptov sa prezentuje svojim dynamickým červeným logom (biely nápis Liptov na červenom podklade) v rámci všetkých foriem svojej propagácie. Tak bude aj počas prvej billboardovej kampane na Slovensku, ktorá má inšpirovať k návšteve jedného z najkrajších regiónov Slovenska. Okrem toho sa v lete Liptov, ako moderný región s bohatou ponukou atraktivít, predstaví na viacerých významných podujatiach v regióne, ako je napr. folklórny festival Východná, historická rekonštrukcia Vavrišovskej bitky, Stoličné dni v Liptovskom Mikuláši, Street Music Night a mnohých iných.
Spustenie letnej kampane je výsledkom práce tímu Klastra Liptov, ktorý pracuje na príprave letnej kampane už od skončenia zimnej sezóny. Okrem intenzívnej práce na LIPTOV Region Card, jednotnom centrálnom rezervačnom systéme, billboardovej kampani a práce s domácimi a zahraničnými médiami sa tím zameriava na prezentácie regiónu a jeho komplexnej ponuky na workshopoch, stretnutiach so zástupcami cestovného ruchu, ako aj na pridružení nových členov do Klastra Liptov. Letná kampaň, ktorá má prilákať ľudí jasne komunikuje myšlienku najväčšej prírodnej arény na Slovensku, ktorou Liptov bez pochyby je – to, že Liptov treba zažiť!
LIPTOV – je jedinečný región na severe Slovenska, pre ktorý je charakteristická malebná rozmanitosť prírody na malom území, kontrast vysokých štítov a zelených lúk a pasienkov, ktoré vytvorili predpoklad pre najväčšie prírodné ihrisko zábavy na Slovensku. Liptov je slovenskou turistickou destináciou číslo jeden v zime aj lete a „zelená“ aréna plná prírodných krás, adrenalínu, aquaparkov a zábavy, živého folklóru a tradície, ako aj histórie, kultúry a jedinečnej gastronómie.
Liptov, treba zažiť!
Pre viac informácií kontaktujte:
Ľubomír Čech, PR koordinátor
Klaster Liptov – organizácia destinačného manažmentu
mediaservis@klasterliptov.sk
www.klasterliptov.sk
„Liptov si od konkrétnych opatrení sľubuje väčší záujem o región a rozvoj domáceho cestovného ruchu. Pracujeme na tom, aby sa domáci cestovný ruch, teda cestovanie domáceho obyvateľstva po vlastnej krajine stalo, popri príjazdovej turistike zo zahraničia, jedným z dlhodobých pilierov rozvoja regiónu. Liptov má na to v rámci Slovenska vysoký potenciál. Silný domáci cestovný ruch je podstatný v každej dobe, no v časoch kedy ľudia zvažujú svoje výdavky na dovolenku chceme dať Slovensku odkaz, že sa aj doma – na Liptove – dá stráviť plnohodnotná dovolenka plná zážitkov za rozumnú cenu,“ hovorí I. Niňajová, riaditeľka Klastra Liptov.
„Dnešným dňom štartuje Klaster Liptov dvojmesačnú, celoslovenskú billboardovú kampaň so sloganom „Dovolenka na Liptove – dovoľte si viac“. Billboardy sú rozmiestnené na vysoko frekventovaných miestach pri hlavných dopravných ťahoch v smere na Liptov alebo vo veľkých mestách,“ informovala Petra Tomášová, marketingová manažérka Klastra. Kampaň komunikuje fakt, že Liptov má ambície stať sa najobľúbenejšou domácou destináciou. Prvý z billboardových vizuálov regiónu komunikuje pohľad na šíri región, ktorý sa ponúka ľuďom prichádzajúcim na Liptov a špeciálny, spoločný produkt Liptova - regionálnu kartu.
„Leto na Liptove 2009 bude jedinečné, atrakcií a zážitkov bude viac ako kedykoľvek predtým a čo je najdôležitejšie, to všetko za atraktívne zľavy od 10 do 50% s využitím zľavovej karty s názvom LIPTOV Region Card – Leto 2009. Karta bude predajná od júla 2009 priamo v regióne, aj mimo neho. Za cenu 6,90 EUR, pri platnosti 4 mesiace, môžu jej majitelia využívať atraktívne zľavy na viac ako 30 turistických atrakcií zahŕňajúcich aquaparky, múzeá, skanzeny, možnosti športového vyžitia - napr. bike parky, lanové dráhy, bobovú dráhu, raftovanie a mnoho iného“, hovorí k novému produktu na trhu marketingová manažérka Klastra.
Región Liptov sa prezentuje svojim dynamickým červeným logom (biely nápis Liptov na červenom podklade) v rámci všetkých foriem svojej propagácie. Tak bude aj počas prvej billboardovej kampane na Slovensku, ktorá má inšpirovať k návšteve jedného z najkrajších regiónov Slovenska. Okrem toho sa v lete Liptov, ako moderný región s bohatou ponukou atraktivít, predstaví na viacerých významných podujatiach v regióne, ako je napr. folklórny festival Východná, historická rekonštrukcia Vavrišovskej bitky, Stoličné dni v Liptovskom Mikuláši, Street Music Night a mnohých iných.
Spustenie letnej kampane je výsledkom práce tímu Klastra Liptov, ktorý pracuje na príprave letnej kampane už od skončenia zimnej sezóny. Okrem intenzívnej práce na LIPTOV Region Card, jednotnom centrálnom rezervačnom systéme, billboardovej kampani a práce s domácimi a zahraničnými médiami sa tím zameriava na prezentácie regiónu a jeho komplexnej ponuky na workshopoch, stretnutiach so zástupcami cestovného ruchu, ako aj na pridružení nových členov do Klastra Liptov. Letná kampaň, ktorá má prilákať ľudí jasne komunikuje myšlienku najväčšej prírodnej arény na Slovensku, ktorou Liptov bez pochyby je – to, že Liptov treba zažiť!
LIPTOV – je jedinečný región na severe Slovenska, pre ktorý je charakteristická malebná rozmanitosť prírody na malom území, kontrast vysokých štítov a zelených lúk a pasienkov, ktoré vytvorili predpoklad pre najväčšie prírodné ihrisko zábavy na Slovensku. Liptov je slovenskou turistickou destináciou číslo jeden v zime aj lete a „zelená“ aréna plná prírodných krás, adrenalínu, aquaparkov a zábavy, živého folklóru a tradície, ako aj histórie, kultúry a jedinečnej gastronómie.
Liptov, treba zažiť!
Pre viac informácií kontaktujte:
Ľubomír Čech, PR koordinátor
Klaster Liptov – organizácia destinačného manažmentu
mediaservis@klasterliptov.sk
www.klasterliptov.sk