|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. decembra 2009
Liga majstrov európskej ekonomike dala 6 mld. €
Podľa štúdie spoločnosti MasterCard predstavuje finančný prínos futbalovej Ligy majstrov pre európsku ekonomiku za rok 2009 približne 6 miliárd eur. Štúdia ďalej ukazuje, že každý z popredných ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. decembra (WEBNOVINY) - Podľa štúdie spoločnosti MasterCard predstavuje finančný prínos futbalovej Ligy majstrov pre európsku ekonomiku za rok 2009 približne 6 miliárd eur. Štúdia ďalej ukazuje, že každý z popredných európskych futbalových klubov zarobil v priemere 50 miliónov eur za postup do vyraďovacej fázy LM 2009/2010. Štúdiu viedol jeden z popredných svetových odborníkov na podnikanie v športe profesor Simon Chadwick.
V tomto kalendárnom roku sa z najväčšieho ekonomického oživenia tešilo Anglicko, Taliansko a Španielsko. Anglicko získalo pre svoje kluby 129,5 miliónov eur za účastníka v májovom finále (Manchester United) a za štyri mužstvá, ktoré sa predstavili v skupinovej fáze najprestížnejšej európskej klubovej súťaže. Tri talianske kluby, ktoré sa kvalifikovali do vyraďovacieho kola v minulom ročníku a štyri tímy v skupinovej fáze v tohtosezónnej edícii, si zarobili 104 miliónov eur. V rovnakom období získali španielske kluby 96,9 miliónov.
"Za kalendárny rok 2009 prispela Liga majstrov 6 miliardami eur európskej ekonomike, pričom Anglicko, Taliansko a Španielsko zaznamenali najväčší ekonomický rast za ostatných 12 mesiacov. To znamená, že finančný prínos LM pre európsku ekonomiku je porovnateľný s majstrovstvami sveta 2006 v Nemecku," povedal profesor Chadwick, ktorý viedol odbornú štúdiu spoločnosti MasterCard.
"Ako oficiálny sponzor Ligy majstrov od roku 1994 sa domnievame, že vykonávanie výskumu ekonomického dopadu sponzoringu je zásadné a potvrdzuje, že MasterCard je jedným z hlavných subjektov umožňujúcich pochopenie podstaty podnikania v športe. Prieskum tejto sezóny znovu ukazuje, aký dôležitý je ekonomický dopad týchto udalostí a ako vášeň pre futbal môže dokonca viesť k oživeniu nielen pre zúčastnené kluby, ale aj pre ekonomiku," vyhlásil vedúci sponzoringu spoločnosti MasterCard Europe Paul Meulendijk.
Spoločnosť MasterCard Europe je subjekt zodpovedný za riadenie obchodnej činnosti MasterCard Worldwide v Európe. MasterCard Europe, so sídlom v belgickom Waterloo, spolupracuje s 51 európskymi krajinami, ktoré sú administratívne rozdelené do troch zákazníckych oblastí. Tieto oblasti zahŕňajú jednotný európsky platobný priestor (SEPA), vyspelé trhy a rozvojové trhy Európy, ktoré siahajú až k východným hraniciam Ruska. Vďaka svojej sieti miestnych zastúpení dokáže MasterCard Europe napĺňať rozličné potreby zákazníkov na najrôznejších trhoch po celej Európe a umožňuje tak s ľuďmi obchodovať ich spôsobom, v ich vlastnom jazyku.
MasterCard prispieva k rozvoju globálneho obchodovania tým, že poskytuje životne dôležité ekonomické spojenie medzi finančnými inštitúciami, podnikmi, držiteľmi kariet a obchodníkmi na celom svete. Ako poskytovateľ licencií, spracovateľ a poradca spoločnosť MasterCard rozvíja a uvádza na trh platobné riešenia. Spracováva každoročne viac než 18 miliárd platieb a poskytuje špičkové analytické a poradenské služby množstvu finančných inštitúcií a obchodníkom. Prostredníctvom svojho portfólia značiek, medzi ktoré patrí MasterCard®, Maestro® a Cirrus®, slúži MasterCard Worldwide spotrebiteľom a podnikom vo viac než 210 krajinách sveta.
SITA
V tomto kalendárnom roku sa z najväčšieho ekonomického oživenia tešilo Anglicko, Taliansko a Španielsko. Anglicko získalo pre svoje kluby 129,5 miliónov eur za účastníka v májovom finále (Manchester United) a za štyri mužstvá, ktoré sa predstavili v skupinovej fáze najprestížnejšej európskej klubovej súťaže. Tri talianske kluby, ktoré sa kvalifikovali do vyraďovacieho kola v minulom ročníku a štyri tímy v skupinovej fáze v tohtosezónnej edícii, si zarobili 104 miliónov eur. V rovnakom období získali španielske kluby 96,9 miliónov.
"Za kalendárny rok 2009 prispela Liga majstrov 6 miliardami eur európskej ekonomike, pričom Anglicko, Taliansko a Španielsko zaznamenali najväčší ekonomický rast za ostatných 12 mesiacov. To znamená, že finančný prínos LM pre európsku ekonomiku je porovnateľný s majstrovstvami sveta 2006 v Nemecku," povedal profesor Chadwick, ktorý viedol odbornú štúdiu spoločnosti MasterCard.
"Ako oficiálny sponzor Ligy majstrov od roku 1994 sa domnievame, že vykonávanie výskumu ekonomického dopadu sponzoringu je zásadné a potvrdzuje, že MasterCard je jedným z hlavných subjektov umožňujúcich pochopenie podstaty podnikania v športe. Prieskum tejto sezóny znovu ukazuje, aký dôležitý je ekonomický dopad týchto udalostí a ako vášeň pre futbal môže dokonca viesť k oživeniu nielen pre zúčastnené kluby, ale aj pre ekonomiku," vyhlásil vedúci sponzoringu spoločnosti MasterCard Europe Paul Meulendijk.
Spoločnosť MasterCard Europe je subjekt zodpovedný za riadenie obchodnej činnosti MasterCard Worldwide v Európe. MasterCard Europe, so sídlom v belgickom Waterloo, spolupracuje s 51 európskymi krajinami, ktoré sú administratívne rozdelené do troch zákazníckych oblastí. Tieto oblasti zahŕňajú jednotný európsky platobný priestor (SEPA), vyspelé trhy a rozvojové trhy Európy, ktoré siahajú až k východným hraniciam Ruska. Vďaka svojej sieti miestnych zastúpení dokáže MasterCard Europe napĺňať rozličné potreby zákazníkov na najrôznejších trhoch po celej Európe a umožňuje tak s ľuďmi obchodovať ich spôsobom, v ich vlastnom jazyku.
MasterCard prispieva k rozvoju globálneho obchodovania tým, že poskytuje životne dôležité ekonomické spojenie medzi finančnými inštitúciami, podnikmi, držiteľmi kariet a obchodníkmi na celom svete. Ako poskytovateľ licencií, spracovateľ a poradca spoločnosť MasterCard rozvíja a uvádza na trh platobné riešenia. Spracováva každoročne viac než 18 miliárd platieb a poskytuje špičkové analytické a poradenské služby množstvu finančných inštitúcií a obchodníkom. Prostredníctvom svojho portfólia značiek, medzi ktoré patrí MasterCard®, Maestro® a Cirrus®, slúži MasterCard Worldwide spotrebiteľom a podnikom vo viac než 210 krajinách sveta.
SITA