|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. februára 2009
Lietadlo, ktoré havarovalo v Holandsku, dopadlo na zem vertikálne
Predbežné výsledky vyšetrovania tragického pádu tureckého lietadla, ktoré havarovalo v stredu na amsterdamskom letisku Schipol, odhalili jeho takmer vertikálny pád na zem. Informovali o tom holandské ...
Zdieľať
AMSTERDAM 28. februára (WEBNOVINY) - Predbežné výsledky vyšetrovania tragického pádu tureckého lietadla, ktoré havarovalo v stredu na amsterdamskom letisku Schipol, odhalili jeho takmer vertikálny pád na zem. Informovali o tom holandské oficiálne miesta ešte v piatok. Tamojšia polícia tak usudzuje podľa krátkej stopy zanechanej v poli, kam stroj dopadol. Podľa predbežných zistení totiž malo lietadlo v čase pádu nízku rýchlosť, čo vyvoláva špekulácie o zlyhaní oboch motorov. Podľa výpovedí pasažierov stroj náhle stratil letovú výšku, no jeden z cestujúcim osudného letu vypovedal, že počul ako sa pilot pokúšal zvýšiť obrátky motora. Podľa vyšetrovateľov nie je teória o problémoch s motormi vôbec potvrdená. Informoval o tom portál americkej spravodajskej televízie CNN.
Názor na možnú príčinu smrteľnej nehody poskytla i turecká asociácia pilotov. Tá uviedla, že ňou mohli byť silné turbulencie. Tajomník asociácie Savas Sen vyhlásil, že vzdušné turbulencie vytvoril veľký stroj Boeing 757, ktorý pristál na holandskom letisku iba niekoľko desiatok sekúnd pred tureckým lietadlom. Sen argumentuje tým, že vytváranie podobných javov za tak objemnými a silnými strojmi je bežnou vecou, ktorá sa však tureckému Boeingu 737-800 stala osudnou.
Lietadlo spoločnosti Turkish Airlines smerujúce z Istanbulu do Amsterdamu havarovalo v stredu po tom, ako sa mu nepodarilo pristáť na letiskovej dráhe a skončilo asi pol kilometra za ňou na miestnom poli. Pri náraze sa rozlomilo na tri časti. Pri nehode zahynulo najmenej 9 ľudí a ďalších 80 sa zranilo. Najmenej 25 zo zranených je vo vážnom stave. Predstavitelia aeroliniek informovali, že hlavný pilot bol veľmi skúsený a v minulosti pôsobil v tureckých ozbrojených vzdušných silách.
Príčinou nehody mohla byť turbulencia vytvorená iným strojom
Turecká asociácia pilotov v sobotu uviedla, že príčinou havárie lietadla tureckej leteckej spoločnosti Turkish Airlines na amsterdamskom letisku Schiphol, boli zrejme silné turbulencie. Tajomník asociácie Savas Sen vyhlásil, že vzdušné turbulencie vytvoril veľký stroj Boeing 757, ktorý pristál na holandskom letisku iba niekoľko desiatok sekúnd pred tureckým lietadlom. Sen argumentuje tým, že vytváranie podobných javov za tak objemnými a silnými strojmi je bežnou vecou, ktorá sa však tureckému Boeingu 737-800 stala osudnou.
Lietadlo spoločnosti Turkish Airlines havarovalo v stredu po tom, ako sa mu nepodarilo pristáť na letiskovej dráhe a skončilo asi pol kilometra za ňou na miestnom poli. Pri náraze sa rozlomilo na tri časti. Pri nehode zahynulo najmenej 9 ľudí a ďalších 80 sa zranilo. Najmenej 25 zo zranených je vo vážnom stave. Predstavitelia aeroliniek informovali, že hlavný pilot bol veľmi skúsený a v minulosti pôsobil v tureckých ozbrojených vzdušných silách.
SITA
Názor na možnú príčinu smrteľnej nehody poskytla i turecká asociácia pilotov. Tá uviedla, že ňou mohli byť silné turbulencie. Tajomník asociácie Savas Sen vyhlásil, že vzdušné turbulencie vytvoril veľký stroj Boeing 757, ktorý pristál na holandskom letisku iba niekoľko desiatok sekúnd pred tureckým lietadlom. Sen argumentuje tým, že vytváranie podobných javov za tak objemnými a silnými strojmi je bežnou vecou, ktorá sa však tureckému Boeingu 737-800 stala osudnou.
Lietadlo spoločnosti Turkish Airlines smerujúce z Istanbulu do Amsterdamu havarovalo v stredu po tom, ako sa mu nepodarilo pristáť na letiskovej dráhe a skončilo asi pol kilometra za ňou na miestnom poli. Pri náraze sa rozlomilo na tri časti. Pri nehode zahynulo najmenej 9 ľudí a ďalších 80 sa zranilo. Najmenej 25 zo zranených je vo vážnom stave. Predstavitelia aeroliniek informovali, že hlavný pilot bol veľmi skúsený a v minulosti pôsobil v tureckých ozbrojených vzdušných silách.
Príčinou nehody mohla byť turbulencia vytvorená iným strojom
Turecká asociácia pilotov v sobotu uviedla, že príčinou havárie lietadla tureckej leteckej spoločnosti Turkish Airlines na amsterdamskom letisku Schiphol, boli zrejme silné turbulencie. Tajomník asociácie Savas Sen vyhlásil, že vzdušné turbulencie vytvoril veľký stroj Boeing 757, ktorý pristál na holandskom letisku iba niekoľko desiatok sekúnd pred tureckým lietadlom. Sen argumentuje tým, že vytváranie podobných javov za tak objemnými a silnými strojmi je bežnou vecou, ktorá sa však tureckému Boeingu 737-800 stala osudnou.
Lietadlo spoločnosti Turkish Airlines havarovalo v stredu po tom, ako sa mu nepodarilo pristáť na letiskovej dráhe a skončilo asi pol kilometra za ňou na miestnom poli. Pri náraze sa rozlomilo na tri časti. Pri nehode zahynulo najmenej 9 ľudí a ďalších 80 sa zranilo. Najmenej 25 zo zranených je vo vážnom stave. Predstavitelia aeroliniek informovali, že hlavný pilot bol veľmi skúsený a v minulosti pôsobil v tureckých ozbrojených vzdušných silách.
SITA