Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

14. mája 2009

Lídrom automobilového trhu je aj naďalej Škodovka



Tzv. šrotovné pomohlo naštartovať a oživiť slovenský automobilový trh. Postavenie trhového lídra potvrdila značka Škoda. Vyplýva to z vývoja predaja nových vozidiel v kategóriách M1 spolu s N1 podľa ...



Zdieľať
 Tzv. šrotovné pomohlo naštartovať a oživiť slovenský automobilový trh. Postavenie trhového lídra potvrdila značka Škoda. Vyplýva to z vývoja predaja nových vozidiel v kategóriách M1 spolu s N1 podľa oficiálnych štatistík Združenia automobilového priemyslu SR.


„Ako lídra na trhu nás teší, že sme v marci aj apríli zaznamenali nárast predaja na viac ako dvojnásobok oproti prvým dvom mesiacom tohto roka. Navyše, v súčasnosti evidujeme ešte viac než 3 800 objednávok na nové automobily značky Škoda. Dôvodom je zvýšený počet zákazníkov s individuálnymi požiadavkami na výbavu. Ich objednávky budú realizované v priebehu najbližších dvoch mesiacov. Tým sme sa priblížili úrovni rekordného predaja v roku 2008, čo je nesporne veľký úspech. Štátna dotácia pomohla najmä zákazníkom citlivým na cenu a my dnes vidíme, že záujem o kúpu nového vozidla pretrváva aj po skončení šrotovného,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Škoda bola veľmi úspešná aj v predaji nových automobilov s využitím štátnej dotácie, tzv. šrotovného. V priebehu 2. vlny šrotovného sa zvýšil počet zákazníkov, ktorí pri výbere svojho nového automobilu zvolili individuálnu výbavu. Vďaka tomu evidovala ŠKODA AUTO Slovensko k 30. aprílu 2009 viac než 3 800 objednávok na nové automobily. Tieto objednávky budú realizované v priebehu najbližších dvoch mesiacov. S veľkým záujmom zákazníkov sa stretáva aj vernostný bonus 333 € pre všetkých bývalých majiteľov starých škodoviek, ktorí pri kúpe niektorého z nových modelov značky Škoda využijú štátnu dotáciu na kúpu nového motorového vozidla (tzv. šrotovné). Spolu so Škoda bonusom a Dotáciou na kúpu nového osobného motorového vozidla (tzv. šrotovného) tak môže verný zákazník pri kúpe nového modelu značky Škoda získať zľavu 2 333 € nad rámec aktuálnej akčnej ponuky.

K dosiahnutiu najvyššieho trhového podielu značky Škoda prispel v apríli aj zvýšený záujem zákazníkov o modely Fabia a Octavia s možnosťou odpočtu DPH. Ide o osobné vozidlá s deliacou mrežou, ktoré sú v štatistike vykazované ako samostatná kategória N1. Zákazníkom, ktorí si v období od 21.4. do 31.5.2009 objednajú vozidlo s možnosťou odpočtu DPH, ponúka ŠKODA AUTO Slovensko úpravu na verziu N1 vrátane deliacej mreže zdarma. Cenové zvýhodnenie, ktoré sa týka modelov Škoda Fabia, Roomster, Octavia, Octavia Tour a Superb, tak v závislosti od zvoleného modelu môže dosiahnuť až 872 € nad rámec platnej akčnej ponuky.

Modely značky Škoda sú známe a obľúbené pre optimálny pomer kvality a ceny. Značka Škoda ponúka slovenským zákazníkom najširšiu sieť predajných a servisných miest, ktorej kvalita určuje štandard aj pre ostatných. Vďaka nedávno otvorenému školiacemu stredisku posúva značka Škoda štandardy kvality služieb pre motoristov stále vyššie, z čoho majú najväčší úžitok práve zákazníci.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Slovensko by v roku 2013 mohol navštíviť pápež
<< predchádzajúci článok
Kampaň k eurovoľbám štartuje v sobotu