|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Lidl získal ocenenie za najlepší pomer a kvality a ceny
Lidl získal v prestížnej ankete Best Buy Award, ktorá zohľadňuje najlepší pomer ceny a kvality na trhu, až štyri prvenstvá. V aprílovom prieskume verejnej mienky o tom rozhodli zákazníci. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. júna (WBN/PR) - Lidl získal v prestížnej ankete Best Buy Award, ktorá zohľadňuje najlepší pomer ceny a kvality na trhu, až štyri prvenstvá. V aprílovom prieskume verejnej mienky o tom rozhodli zákazníci.
Slováci v historicky prvom národnom prieskume verejnej mienky Best Buy Award rozhodli, že najlepší pomer ceny a kvality na trhu ponúka spoločnosť Lidl. Okrem absolútneho víťazstva uspel Lidl aj v ďalších troch kategóriách. Väčšina z 1200 opýtaných uviedla, že značka Saguaro je z pohľadu pomeru ceny a kvality najlepšou fľaškovou minerálnou vodou. Lidl v tejto ankete taktiež zvíťazil v kategóriách medzinárodný maloobchodný reťazec a pekárenské výrobky.
Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. Prieskum Best Buy Award 2015/2016 sa na území Slovenska uskutočnil v apríli 2015, a to na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky v prieskume Best Buy Award boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.
"Náš prieskum potvrdil, že spoločnosť Lidl vo všeobecnosti ponúka slovenským zákazníkom najlepší pomer ceny a kvality. Lidl navyše zvíťazil aj v ďalších troch kategóriách, čo je dôkazom spokojnosti zákazníkov s ponukou produktov a služieb tejto spoločnosti. Je dôležité spomenúť, že prieskum Best Buy Award nemeria podiel na trhu ani silu značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuku trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní," konštatuje sa v komuniké švajčiarskej organizácie ICERTIAS.
Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu. Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami "Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov", ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR).
Slováci v historicky prvom národnom prieskume verejnej mienky Best Buy Award rozhodli, že najlepší pomer ceny a kvality na trhu ponúka spoločnosť Lidl. Okrem absolútneho víťazstva uspel Lidl aj v ďalších troch kategóriách. Väčšina z 1200 opýtaných uviedla, že značka Saguaro je z pohľadu pomeru ceny a kvality najlepšou fľaškovou minerálnou vodou. Lidl v tejto ankete taktiež zvíťazil v kategóriách medzinárodný maloobchodný reťazec a pekárenské výrobky.
Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. Prieskum Best Buy Award 2015/2016 sa na území Slovenska uskutočnil v apríli 2015, a to na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky v prieskume Best Buy Award boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.
"Náš prieskum potvrdil, že spoločnosť Lidl vo všeobecnosti ponúka slovenským zákazníkom najlepší pomer ceny a kvality. Lidl navyše zvíťazil aj v ďalších troch kategóriách, čo je dôkazom spokojnosti zákazníkov s ponukou produktov a služieb tejto spoločnosti. Je dôležité spomenúť, že prieskum Best Buy Award nemeria podiel na trhu ani silu značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuku trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní," konštatuje sa v komuniké švajčiarskej organizácie ICERTIAS.
Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu. Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami "Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov", ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR).