Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

05. júna 2013

Lidl vytvára nové pracovné miesta



Za posledné dva mesiace vytvoril obchodný reťazec viac ako 220 nových pracovných miest. „Vďačíme za to narastajúcej obľube medzi zákazníkmi, ktorých úspešne oslovujeme vysokým dôrazom na kvalitu ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 5. júna (WBN/PR) - Za posledné dva mesiace vytvoril obchodný reťazec viac ako 220 nových pracovných miest. „Vďačíme za to narastajúcej obľube medzi zákazníkmi, ktorých úspešne oslovujeme vysokým dôrazom na kvalitu ponúkaných produktov pri zachovaní výhodných cien,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl.


Spoločnosť Lidl Slovenská republika vytvorila v priebehu predošlých dvoch mesiacov viac ako 220 nových pracovných miest. Prvé nové predajne v tomto roku pritom Lidl otvorí až na jeseň 2013.

„Sme veľmi radi, že v čase, keď hneď viacero spoločností avizuje rušenie pracovných pozícii s poukázaním na novelizovaný Zákonník práce a údajnú zníženú flexibilitu na trhu práce sa nám darí vytvárať nové pracovné miesta. Vďačíme za to narastajúcej obľube medzi zákazníkmi, ktorých úspešne oslovujeme vysokým dôrazom na kvalitu ponúkaných produktov pri zachovaní výhodných cien,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl, a dodal: „Teší nás aj fakt, že zaznamenávame väčšiu stabilitu našich pracovných pozícii a teda klesajúcu fluktuáciu. Aj to je dôkazom, že Lidl je spoločnosť, ktorá ponúka stabilné zamestnanie.“

Lidl vstúpil na slovenský trh v roku 2004. Momentálne má na Slovensku 121 predajní, centrálu a dve logistické centrá. Reťazec ponúkne v aktuálnom roku zamestnanie ďalším desiatkam ľudí, a to nielen v súvislosti s otvorením nových predajní. Lidl má pripravené pracovné pozície pre všetky kategórie uchádzačov vrátane čerstvých absolventov. Celkovo Lidl Slovenská republika zamestnáva približne 3200 ľudí.

O spoločnosti Lidl
Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. otvorila svoje prvé predajne na Slovensku v roku 2004. Počas jej pôsobenia na slovenskom trhu sa jej podarilo rozšíriť obchodnú sieť na 121. predajní.
Spoločnosť Lidl pravidelne pripravuje pre svojich zákazníkov zľavové akcie a špeciálne tematické týždne. Okrem potravinárskeho sortimentu sú v rámci týchto akcií ponúkané aj potreby pre domácnosť, kanceláriu, šport, zábavu alebo domácich majstrov.

Okrem značkových výrobkov nájdu zákazníci v regáloch obchodov Lidl tiež vynikajúce produkty predávané pod vlastnou značkou ako aj široký výber mliečnych a chladených výrobkov, údenín, rýb a hydinového mäsa. Navyše denne nechýba čerstvé ovocie, zelenina a rozmanitý výber pečiva. Celý sortiment tovaru neustále podlieha prísnej kontrole kvality a len dodávatelia, ktorí spĺňajú tieto vysoké normy kvality, môžu svoj tovar do Lidlu dodávať.

Viac informácií na www.lidl.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Obrazom: Ľudí do Devína aj z neho pre povodne vozia vojaci
<< predchádzajúci článok
Zrazili sa traktor s kosačkou, smetiarske auto a kamión