|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Lidl - víťaz verejnosti aj odbornej poroty
Najlepšie komunikujúcou inštitúciu v Slovenskej republike je obchodný reťazec LIDL. Stal sa víťazom hlasovania verejnosti v kategórii obchodné reťazce aj absolútnym víťazom hlasovania za všetky ...
Zdieľať
BRATISLAVA 27. septembra (WBN/PR) - Najlepšie komunikujúcou inštitúciu v Slovenskej republike je obchodný reťazec LIDL. Stal sa víťazom hlasovania verejnosti v kategórii obchodné reťazce aj absolútnym víťazom hlasovania za všetky hodnotené kategórie spolu. LIDL je zároveň vo svojej kategórii víťazom aj podľa hodnotenia odbornej poroty, ktorá ho postavila na 1. miesto. Výsledky dnes oznámil organizátor projektu Hermes Komunikátor roka 2013 na rovnomennej odbornej konferencii v Bratislave.
Verejnosť hlasovala na www.cenyhermes.sk v mesiacoch júl a august v piatich kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Verejná správa. „Ľudia dali svoj hlas inštitúciám, s ktorými mali najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie. Či už išlo o telefonický, alebo osobný kontakt s vlastným operátorom, bankou, poisťovňou atď.,“ uviedla Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, ktorá organizuje tento projekt.
Výsledky rozhodovania verejnosti:
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória BANKOVNÍCTVO:
-Slovenská sporiteľňa, a.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória POISŤOVNÍCTVO:
-Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:
-O2 (Telefónica Slovakia, s.r.o.)
CENA VEREJNOSTI
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória Verejná správa:
-Finančná správa SR
Nezávisle od hlasovania verejnosti, rozhodovala aj odborná porota. Desať členov poroty z oblasti: reklamy, media buyingu, PR, digitálneho marketingu, výskumu, ale aj marketingovej žurnalistiky a z akademickej pôdy hodnotilo nominované inštitúcie v štyroch kategóriách. V každej z nich udelili 1. – 3. miesto.
Výsledky rozhodovania odbornej poroty:
Kategória BANKOVNÍCTVO:
-Tatra banka, a.s. (1. miesto)
-VÚB, a.s. (2. miesto)
-Československá obchodná banka, a.s. (3. miesto)
Kategória POISŤOVNÍCTVO:
-Generali Slovensko poisťovňa, a.s. (1. miesto)
-Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s. (2. miesto)
-ČSOB Poisťovňa, a.s. (3. miesto)
Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:
-Orange Slovensko, a.s. (1. miesto)
-O2 (Telefónica Slovakia, s.r.o.) (2. miesto)
-Slovak Telekom, a.s. (3. miesto)
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s. (1. miesto)
-TESCO STORIES SR, a.s. (2. miesto)
-COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo (3. miesto)
Organizátor má právo vybrať a oceniť jednu inštitúciu spomedzi všetkých nominovaných na web stránke www.cenyhermes.sk, za inovatívny prístup v oblasti komunikácie. Svoje rozhodnutie je organizátor povinný konzultovať s odbornými garantmi projektu.
CENA ZA INOVATÍVNU KOMUNIKÁCIU:
-J&T BANKA, a.s. pobočka zahraničnej banky
Verejnosť hlasovala na www.cenyhermes.sk v mesiacoch júl a august v piatich kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Verejná správa. „Ľudia dali svoj hlas inštitúciám, s ktorými mali najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie. Či už išlo o telefonický, alebo osobný kontakt s vlastným operátorom, bankou, poisťovňou atď.,“ uviedla Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, ktorá organizuje tento projekt.
Výsledky rozhodovania verejnosti:
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória BANKOVNÍCTVO:
-Slovenská sporiteľňa, a.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória POISŤOVNÍCTVO:
-Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:
-O2 (Telefónica Slovakia, s.r.o.)
CENA VEREJNOSTI
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória Verejná správa:
-Finančná správa SR
Nezávisle od hlasovania verejnosti, rozhodovala aj odborná porota. Desať členov poroty z oblasti: reklamy, media buyingu, PR, digitálneho marketingu, výskumu, ale aj marketingovej žurnalistiky a z akademickej pôdy hodnotilo nominované inštitúcie v štyroch kategóriách. V každej z nich udelili 1. – 3. miesto.
Výsledky rozhodovania odbornej poroty:
Kategória BANKOVNÍCTVO:
-Tatra banka, a.s. (1. miesto)
-VÚB, a.s. (2. miesto)
-Československá obchodná banka, a.s. (3. miesto)
Kategória POISŤOVNÍCTVO:
-Generali Slovensko poisťovňa, a.s. (1. miesto)
-Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s. (2. miesto)
-ČSOB Poisťovňa, a.s. (3. miesto)
Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:
-Orange Slovensko, a.s. (1. miesto)
-O2 (Telefónica Slovakia, s.r.o.) (2. miesto)
-Slovak Telekom, a.s. (3. miesto)
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s. (1. miesto)
-TESCO STORIES SR, a.s. (2. miesto)
-COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo (3. miesto)
Organizátor má právo vybrať a oceniť jednu inštitúciu spomedzi všetkých nominovaných na web stránke www.cenyhermes.sk, za inovatívny prístup v oblasti komunikácie. Svoje rozhodnutie je organizátor povinný konzultovať s odbornými garantmi projektu.
CENA ZA INOVATÍVNU KOMUNIKÁCIU:
-J&T BANKA, a.s. pobočka zahraničnej banky