Lidl suverénnym víťazom v kategórii Cena Verejnosti Foto: LidlBratislava 1. mája (OTS) - Spotrebitelia rozhodli o tom, že prestížnu
Cenu Verejnosti v rámci súťaže MasterCard
Obchodník roka 2013 suverénne získala spoločnosť Lidl Slovenská republika. Prvé miesto jej zabezpečilo 38 989 hlasov, pričom prostredníctvom internetu a sms sa do hlasovania zapojilo celkovo 73 295 ľudí. Lidl teda získal
podporu viac ako polovice hlasujúcich. V spomenutej kategórii sa na druhej priečke s odstupom takmer 9 000 hlasov umiestnil Martinus.sk
„
Veľký záujem zákazníkov hlasujúcich prostredníctvom sms a internetu v kategórii Cena verejnosti nás presvedčil o tom, že oceniť prácu obchodníkov má zmysel,“ uviedla
Martina Kirchrathová, Commerce Development Director spoločnosti MasterCard Europe pre Slovensko a Českú republiku.
Foto: Lidl„
Som veľmi rád, že Cenu Verejnosti sme získali počas roka, v ktorom si pripomíname desaťročie pôsobenia spoločnosti Lidl na slovenskom trhu. Toto ocenenie si nesmierne vážime, pretože o ňom rozhodli zákazníci. Práve oni sú pre nás najdôležitejší, rozhodujú totiž o úspechu či neúspechu, bytí a nebytí v obchode. Ďakujem každému, kto hlasoval za Lidl. Dôvera vyjadrená ziskom viac ako polovice všetkých hlasov je ocenením našej každodennej práce a zároveň aj obrovským záväzkom,“ povedal konateľ spoločnosti Lidl
Martin Nagy, ktorý osobne prevzal Cenu Verejnosti. „
Veľká vďaka patrí aj všetkým našim zamestnancom, pretože ľudia tvoria Lidl. Cena Verejnosti je zásluhou nás všetkých,“ uzavrel
Nagy.
Foto: LidlLidl uspel aj v súťaži kreativity v obchode - Múza Merkúra 2013. Kulinársky súboj Paulus vs. Ihnačák ocenila odborná porota 1. miestom v kategórii TOP značka v obchode a 3. miestom v kategórii Branding predajne.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR