![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Lidl sa otvára pre slovenských dodávateľov, pripravil špeciálnu tematickú akciu
Tagy: „Vyrobené na Slovensku“ Lidl
Spoločnosť Lidl uviedla v pondelok 2. októbra po prvýkrát špeciálnu akciu „Vyrobené na Slovensku“. Ide o novinku v rámci obľúbených tematických týždňov diskontného reťazca. V ponuke ...
Zdieľať

Na rozdiel od iných aktuálne prebiehajúcich kampaní na podporu lokálnych dodávateľov je ponuka sortimentu v rámci týždňa „Vyrobené na Slovensku“ rovnaká vo všetkých 128 predajniach spoločnosti Lidl Slovenská republika. Všetci dodávatelia zároveň ocenili, že sa nemuseli podieľať na marketingových nákladoch a nevyžadovali sa od nich žiadne poplatky za zalistovanie či umiestnenie tovarov v mieste predaja. Tak ako je pri spolupráci s Lidlom zvykom, všetky náklady znášal diskontný reťazec.
Lidl sa v rámci výberu produktov pre spomenutú akciu zameral na výrobky typické pre Slovensko. Pri tvorbe tematickej ponuky však pre diskontný reťazec boli dôležité aj aktuálne témy podpory slovenských mliekarov či pestovateľov ovocia a zeleniny. A pri podpore domácich producentov nezostáva Lidl iba pri slovách – počet slovenských dodávateľov, s ktorými spolupracuje, narástol za posledné sledované obdobie o 13% a momentálne ich je približne 150. Podiel slovenských potravín na obrate diskontného reťazca sa v priebehu dvoch ostatne sledovaných období zvýšil o 25%. Ďalším konkrétnym krokom je podpora exportu do iných krajín, v ktorých Lidl pôsobí. V obchodnom roku 2016 (marec 2016 – február 2017) využilo celkovo 43 slovenských dodávateľov Lidlom ponúknutú možnosť umiestniť svoje produkty pod privátnymi značkami diskontu na pultoch predajní v desiatich európskych krajinách. Celková hodnota takto vyvezeného tovaru bola 37,5 milióna eur. „Slovenské firmy najviac exportovali do Česka, Maďarska, Litvy a Poľska, ich produkty sa však objavili napríklad aj v Nemecku, Chorvátsku či Slovinsku. Prostredníctvom Lidla môžu napríklad maďarskí zákazníci spoznať bryndzu či tofu zo Slovenska, Bulhari môžu vychutnávať syr nivového typu a Česi pološtiepok či sumčeka afrického,“ povedal M. Gála.
Zdroj: Webnoviny.sk - style="text-decoration: underline">Lidl sa otvára pre slovenských dodávateľov, pripravil špeciálnu tematickú akciu © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: „Vyrobené na Slovensku“ Lidl