|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Lidl predáva čerstvé potraviny, potvrdilo ministerstvo
Kvalita a bezpečnosť predávaných potravín je pre spoločnosť Lidl kľúčová. Vďaka neustálemu zdokonaľovaniu interných kontrolných mechanizmov, dodržiavaniu prísnych noriem kvality a spolupráci s ...
Zdieľať
BRATISLAVA 26. septembra (WBN/PR) - Kvalita a bezpečnosť predávaných potravín je pre spoločnosť Lidl kľúčová. Vďaka neustálemu zdokonaľovaniu interných kontrolných mechanizmov, dodržiavaniu prísnych noriem kvality a spolupráci s osvedčenými dodávateľmi je tento reťazec lídrom na slovenskom maloobchodnom trhu. Skutočnosť, že Lidl predáva čerstvé potraviny potvrdilo aj Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR.
Dokument „Informácia o výsledkoch úradných kontrol“ konštatuje, že jedným z najvážnejších pochybení potravinárskych podnikov je jednoznačne predaj potravín po dátume spotreby alebo dátume minimálnej trvanlivosti. Z tabuľky, v ktorej agrorezort vyhodnotil najčastejšie nedostatky zistené v jednotlivých reťazcoch k 20. augustu 2013, vyplýva, že Lidl je jedinou maloobchodnou sieťou na Slovensku, v ktorej nebol predaj potravín po dátume spotreby alebo dátume minimálnej trvanlivosti na jednom z prvých troch miest.
Novela zákona o potravinách, ktorá nadobudla účinnosť v apríli 2013, si za cieľ stanovila zvýšenie kvality predávaných potravín. Pri prezentovaní výsledkov kontrol inšpektorov Štátnej veterinárnej a potravinovej správy je však neraz komunikovaný iba súhrnný údaj o počte nedostatkov bez ďalšej špecifikácie. Zákazník sa tak v mnohých prípadoch nedozvie, či v danom reťazci boli v danom období predávané pokazené potraviny alebo či pochybenia boli skôr technickej povahy.
"Vítame každú iniciatívu, ktorej cieľom je zvýšiť kvalitu predávaných tovarov. Už viackrát sme však upozorňovali, že je potrebné rozlišovať medzi nedostatkami, ktoré sa týkajú kvality potravín či predaja produktov po dátume spotreby, a menšími technickými nedostatkami, ako napríklad prasknutá kachlička v skladových priestoroch," povedal hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Bezák.
Kompletné informácie o výsledku úradných kontrol sú dostupné na:
http://hsr.rokovania.sk/6662013-100/
Dokument „Informácia o výsledkoch úradných kontrol“ konštatuje, že jedným z najvážnejších pochybení potravinárskych podnikov je jednoznačne predaj potravín po dátume spotreby alebo dátume minimálnej trvanlivosti. Z tabuľky, v ktorej agrorezort vyhodnotil najčastejšie nedostatky zistené v jednotlivých reťazcoch k 20. augustu 2013, vyplýva, že Lidl je jedinou maloobchodnou sieťou na Slovensku, v ktorej nebol predaj potravín po dátume spotreby alebo dátume minimálnej trvanlivosti na jednom z prvých troch miest.
Novela zákona o potravinách, ktorá nadobudla účinnosť v apríli 2013, si za cieľ stanovila zvýšenie kvality predávaných potravín. Pri prezentovaní výsledkov kontrol inšpektorov Štátnej veterinárnej a potravinovej správy je však neraz komunikovaný iba súhrnný údaj o počte nedostatkov bez ďalšej špecifikácie. Zákazník sa tak v mnohých prípadoch nedozvie, či v danom reťazci boli v danom období predávané pokazené potraviny alebo či pochybenia boli skôr technickej povahy.
"Vítame každú iniciatívu, ktorej cieľom je zvýšiť kvalitu predávaných tovarov. Už viackrát sme však upozorňovali, že je potrebné rozlišovať medzi nedostatkami, ktoré sa týkajú kvality potravín či predaja produktov po dátume spotreby, a menšími technickými nedostatkami, ako napríklad prasknutá kachlička v skladových priestoroch," povedal hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Bezák.
Kompletné informácie o výsledku úradných kontrol sú dostupné na:
http://hsr.rokovania.sk/6662013-100/