|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Lidl ponúka podľa Slovákov najlepší pomer kvality a ceny
Lidl ponúka podľa Slovákov najlepší pomer kvality a ceny
Zdieľať
Lidl ponúka podľa Slovákov najlepší pomer kvality a ceny Foto: Lidl
Bratislava 10. februára (OTS) - V roku 2015 sa na Slovensku uskutočnili prvé dva národné prieskumy verejnej mienky Best Buy Award, v každom z nich získal Lidl po štyri prvenstvá. V tejto medzinárodne prestížnej ankete zameranej na najlepší pomer ceny a kvality na trhu rozhodujú o víťazoch jednotlivých kategórií priamo spotrebitelia. Lidl označila väčšina z opýtaných za jednotku v týchto kategóriách: • medzinárodný maloobchodný reťazec
• fľašková minerálna voda – Saguaro
• polosuché salámy
• cukrovinky
• alkoholické nápoje
• pekárenské výrobky (2x)
Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. V tomto prieskume sa nemeria podiel na trhu ani sila značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuka trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.
„Náš koncept je vo veľkej miere postavený na výrobkoch predávaných pod privátnymi značkami. Znamená to, že zákazníci si ich môžu zakúpiť výlučne v predajniach Lidl. Čerstvosť, kvalita a výhodná cena ponúkaných produktov je pre nás teda naozaj kľúčová,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika, a dodal: „Získané ocenenia za kvalitu (QuDal), čerstvosť (prieskumy verejnej mienky GfK júl 2015, TNS apríl 2015) či pomer kvality a ceny (Best Buy Award) sú dôkazom, že naša snaha je úspešná. Navyše, rozhodli o nich zákazníci.“
Prieskum Best Buy Award 2015/2016 sa na území Slovenska realizoval v dvoch vlnách – v apríli a októbri 2015 – vždy na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky v prieskume Best Buy Award boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.
Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu. Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami „Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov“, ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR).
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR