|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Lidl pokračuje v podpore slovenských dodávateľov
Spoločnosť Lidl Slovenská republika pokračuje v podporuje slovenských dodávateľov, v obchodnom roku 2018 od nich nakúpila tovar v hodnote bezmála 234 000 000 €. Ide pritom o nákupné a teda nie ...
Zdieľať
Foto: LIDL
Bratislava 26. marca (OTS) - Spoločnosť Lidl Slovenská republika pokračuje v podporuje slovenských dodávateľov, v obchodnom roku 2018 od nich nakúpila tovar v hodnote bezmála 234 000 000 €. Ide pritom o nákupné a teda nie predajné ceny, alebo inak povedané – spomenutých 234 miliónov dostali od diskontného reťazca priamo dodávatelia. V porovnaní dvoch obchodných rokov ide o nárast vo výške viac ako 33 miliónov eur, resp. takmer 17%. Tento rast je pritom výrazne rýchlejší ako rast celkového obratu diskontného reťazca.
„Dodávateľov do našej siete vyberáme na základe troch kritérií: kvalita, cena a schopnosť dodávať nami požadované množstvá. S mnohými pritom spolupracujeme dlhodobo. Platí u nás zásada, že pokiaľ máme na stole dve rovnaké ponuky – jednu od domáceho a druhú od zahraničného dodávateľa, vždy uprednostníme slovenskú firmu,“ povedal Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika za oblasť nákupu a marketingu.
Dodávatelia zo Slovenska zaviezli takmer 30% všetkého potravinového tovaru pre Lidl, čo zároveň tvorí najväčší podiel závozu pre diskontný reťazec. Druhú priečku obsadili firmy z Českej republiky s 23% a v poradí tretí boli Nemci s viac ako 19%. Dodávatelia zo spomenutých troch krajín majú viac ako 72%-ný podiel na celkovo zavezených potravinách pre Lidl Slovenská republika.
Diskontný reťazec realizuje viacero projektov určených na podporu slovenských dodávateľov. Všetky z nich pritom platia vo všetkých 134 predajniach Lidla na Slovensku, čím sa odlišujú od viacerých iných podobných iniciatív. Lidl rozšíril svoju ponuku o tematických týždeň „Vyrobené na Slovensku“ a každý týždeň zároveň ponúka zákazníkom „5 cenových hitov zo Slovenska“. Obchodný reťazec taktiež oslovil slovenských dodávateľov výzvou „Dajte o sebe vedieť“, ktorú komunikoval aj prostredníctvom Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR