Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Lidl ako prvý na Slovensku obstál v audite ústretovosti k zákazníkom



Lidl ako prvý na Slovensku obstál v audite ústretovosti k zákazníkom



Zdieľať
Lidl ako prvý na Slovensku obstál v audite ústretovosti k zákazníkom Foto: Lidl
Bratislava 26. júla (OTS) - „Pretože nám na Vás záleží,“ pod týmto heslom sa spoločnosť Lidl sa ako prvá na Slovensku zapojila do prestížneho medzinárodného programu ICERTIAS Customers´ Friend, ktorý skúma ústretovosť k zákazníkom. Nevyhnutným predpokladom bolo úspešné absolvovanie podrobného auditu. „Lidl týmto potvrdil, že udržiava mimoriadne vysoké štandardy kvality vo svojej každodennej činnosti a vzťahu k svojim zákazníkom a zamestnancom,“ uvádza sa v stanovisku švajčiarskej organizácie ICERTIAS, ktorá sa špecializuje na skúmanie vnímania kvality, ceny a poskytovaných služieb z pohľadu zákazníkov.


Foto: Lidl
Obchodníci, ktorí sa rozhodnú zapojiť do programu Customers´ Friend, musia splniť náročné podmienky certifikácie. Na základe kvalitatívneho prieskumu trhu ju vykonávajú profesionálni analytici. Posudzovanými oblasťami sú reputácia obchodníka na slovenskom trhu, celkový postoj firmy ku komunite a spoločnosti, komunikácia obchodníka, zákaznícke skúsenosti a miera dôvery verejnosti k danej firme.

Všetko čo robíme, robíme pre našich zákazníkov a vďaka nim. Pri každej našej činnosti berieme ohľad na očakávania zákazníkov a snažíme sa im v maximálnej miere vyhovieť. Ústretovosť patrí medzi základné princípy Lidla a teší nás, že správnosť nášho nastavenia potvrdil aj podrobný audit nezávislej organizácie,“ povedal Miroslav Růžička, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika zodpovedný za oblasť predaja.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Mladý vodič dostal šmyk, pri nehode sa zranilo päť ľudí
<< predchádzajúci článok
Upozornenie cestárov: Stav mosta v Lučenci-Slatinke je havarijný