![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Lidl ako prvý na Slovensku obstál v audite ústretovosti k zákazníkom
Lidl ako prvý na Slovensku obstál v audite ústretovosti k zákazníkom
Zdieľať


„Všetko čo robíme, robíme pre našich zákazníkov a vďaka nim. Pri každej našej činnosti berieme ohľad na očakávania zákazníkov a snažíme sa im v maximálnej miere vyhovieť. Ústretovosť patrí medzi základné princípy Lidla a teší nás, že správnosť nášho nastavenia potvrdil aj podrobný audit nezávislej organizácie,“ povedal Miroslav Růžička, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika zodpovedný za oblasť predaja.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR