|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. novembra 2007
Let spoločnosti SkyEurope meškal viac ako štyri hodiny
Let spoločnosti SkyEurope z Bratislavy do Prahy sa posunul o viac ako štyri hodiny, nespokojní cestujúci teda na letisku čakali aj viac ako päť hodín. Ako pre agentúru SITA povedal jeden z nich ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. novembra (WEBNOVINY) - Let spoločnosti SkyEurope z Bratislavy do Prahy sa posunul o viac ako štyri hodiny, nespokojní cestujúci teda na letisku čakali aj viac ako päť hodín. Ako pre agentúru SITA povedal jeden z nich Teodor Pasternák, let bol plánovaný na 7:00 dnes ráno, no odložili ho až na 11:40. Túto skutočnosť potvrdil aj hovorca spoločnosti SkyEurope Tomáš Kika, ktorý vysvetlil, že linka letela najskôr z Prahy do Bratislavy a k omeškaniu došlo už pri odlete z Prahy.
Pasternák bol nespokojný aj s náhradou za omeškaný let, ktorým je po dvoch hodinách podľa prepravných podmienok na stránke www.skyeurope.sk nielen občerstvenie, ale aj vrátenie cestovného, bezplatné presmerovanie do destinácie v inom termíne, či v istých prípadoch finančná náhrada. Pasternák dostal poukážku v protihodnote jedla. Uplatniť si ju však mohol až tri hodiny po jej získaní, pretože reštaurácia ešte nebola otvorená. Kika vysvetlil, že spoločnosť SkyEurope nie je prevádzkovateľom tohto zariadenia, preto to nie je v ich kompetencii.
Kika ešte zdôraznil, že postupujú presne podľa európskych smerníc a takéto meškanie môže vzniknúť kedykoľvek, komukoľvek a kdekoľvek.
SITA
Let spoločnosti SkyEurope meškal viac ako štyri hodiny - diskusné fórum čitateľov