Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

17. októbra 2011

Lekárske odbory pokračujú v zbieraní výpovedí



Lekárske odborové združenie naďalej pokračuje v zbieraní výpovedí lekárov v nemocniciach. Ako na pondelňajšom brífingu uviedol šéf lekárskych odborov Marian Kollár, v druhej vlne sa k ...



Zdieľať
lekar BRATISLAVA 17. októbra (WEBNOVINY) - Lekárske odborové združenie naďalej pokračuje v zbieraní výpovedí lekárov v nemocniciach. Ako na pondelňajšom brífingu uviedol šéf lekárskych odborov Marian Kollár, v druhej vlne sa k výpovediam pridávajú ďalší ľudia. Nové výpovede odbory odovzdajú vedeniam nemocníc koncom mesiaca.


Kollár zopakoval, že ani pád vlády nemení nič na tom, že naďalej trvajú na svojich požiadavkách. Naopak, politická situácia je podľa neho ďalším dôvodom na zastavenie transformácie nemocníc na akciové spoločnosti. To by mali zabezpečiť poslanci parlamentu, ktorí by podľa Kollára mali zmenou zákona transformáciu stopnúť.

Ku koncu septembra tohto roka podalo podľa Lekárskeho odborového združenia na Slovensku výpoveď 2 411 lekárov v 34 nemocniciach. Medzi zdravotníckymi zariadeniami, v ktorých sa lekári rozhodli podať výpoveď, sú všetky kľúčové fakultné nemocnice, ale aj niektoré menšie zariadenia i akciové spoločnosti.

Odborári pristúpili k reálnemu zbieraniu výpovedí 25. augusta. Vtedy bolo pod deklaráciu pripravenosti ukončiť pracovný pomer podpísaných 3 827 lekárov z 51 nemocníc.

   Tlač    Pošli

   

Súvisiace články:


 V Banskej Bystrici stiahli výpovede štyria lekári (13. 10. 2011)
 V Spišskej Novej Vsi dalo výpoveď 25 lekárov (12. 10. 2011)
 Lekári výpovede nesťahujú, vraj nie je dôvod (12. 10. 2011)
 Lekári nitrianskej nemocnice výpovede nestiahnu (12. 10. 2011)
 Vedenia nemocníc údajne zastrašujú lekárov (11. 10. 2011)
 Lekári podľa SNS nemali inú možnosť, ako dať výpovede (10. 10. 2011)
 V žilinskej nemocnici lekári výpovede nesťahujú (10. 10. 2011)



nasledujúci článok >>
Ministri zo SaS zrejme dovládnu až do marca
<< predchádzajúci článok
Ako robiť marketing, aby bol relevantne ekonomicky úspešný?