|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. novembra 2011
Lekárske odborové združenie nemá podporu 3/4 Slovákov
Takmer 70 % Slovákov nesúhlasí so spôsobom, akým Lekárske odborové združenie presadzuje svoje požiadavky. Spôsob, akým presadzuje odborové združenie svoje požiadavky, podporuje štvrtina obyvateľov ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. novembra (WBN/PR) - Takmer 70 % Slovákov nesúhlasí so spôsobom, akým Lekárske odborové združenie presadzuje svoje požiadavky. Spôsob, akým presadzuje odborové združenie svoje požiadavky, podporuje štvrtina obyvateľov Slovenska.
Vyplýva to z bleskového reprezentatívneho prieskumu spoločnosti Millward Brown Czech Republic, s.r.o., organizačná zložka Slovensko na vzorke 800 respondentov. Prieskum sa uskutočnil v dňoch 22. – 23. novembra 2011.
Z prieskumu vyplýva, že 82,5% Slovákov nie je ochotných platiť každý mesiac na odvodoch do zdravotného poistenia, aby sa mohli zvýšiť platy lekárov, ani 1 euro viac oproti tomu, čo platia dnes.
Takmer pätina Slovákov, ktorí uviedli, že by boli ochotní zaplatiť na odvodoch do zdravotného poistenia aspoň o 1 euro mesačne viac, aby sa mohli zvýšiť platy lekárov, požaduje recipročne najmä kvalitnejšiu zdravotnú starostlivosť (52,1%), lepší prístup personálu k pacientom (15,7%) a kratšie čakacie doby (15%).
O Millward Brown
Millward Brown je jednou z popredných prieskumných agentúr a odborníkom na efektívnu marketingovú komunikáciu, média a brand equity. S využitím integrovaných marketingových riešení – kvalitatívnych aj kvantitatívnych – pomáha Millward Brown svojim klientom budovať silné značky a ponúkať konkurencieschopné služby. Millward Brown prevádzkuje viac ako 79 pobočiek v 52 krajinách sveta. Medzi ďalšie špecializácie Millward Brown patrí Global Media Practice (zaoberá sa efektivitou médií), Millward Brown Optimor (zameraný na pomoc klientovi maximalizovať návratnosť investícií do značky a marketingu), Millward Brown Precis (sledovanie a meranie PR), Dynamic Logic (svetová jednotka v meraní efektivity digitálneho marketingu), a KMR (globálny poskytovateľ Target Group Index [TGI] – nástroja pre profilovanie trhu a médií). Millward Brown je súčasťou spoločnosti Kantar, výskumnej, konzultačnej a informačnej skupiny WPP.
O WPP
WPP je najväčšie svetové zoskupenie pre komunikačné služby. Prostredníctvom svojich spoločností poskytuje táto skupina rozsiahle spektrum reklamných a marketingových služieb vrátane reklamy, riadenia médií, spotrebiteľských prieskumov, public relations a public affairs, značky a identity, komunikácie v oblasti zdravotníctva, priamej a digitálnej propagácie, marketingu v oblasti vzťahov a špecializovanej komunikácie. Spoločnosť zamestnáva viac ako 138,000 ľudí v 2,400 pobočkách v 107 krajinách sveta. Podrobnejšie informácie nájdete na www.wpp.com.
Ďalšie výsledky sú uvedené v priložených grafoch:
Vyplýva to z bleskového reprezentatívneho prieskumu spoločnosti Millward Brown Czech Republic, s.r.o., organizačná zložka Slovensko na vzorke 800 respondentov. Prieskum sa uskutočnil v dňoch 22. – 23. novembra 2011.
Z prieskumu vyplýva, že 82,5% Slovákov nie je ochotných platiť každý mesiac na odvodoch do zdravotného poistenia, aby sa mohli zvýšiť platy lekárov, ani 1 euro viac oproti tomu, čo platia dnes.
Takmer pätina Slovákov, ktorí uviedli, že by boli ochotní zaplatiť na odvodoch do zdravotného poistenia aspoň o 1 euro mesačne viac, aby sa mohli zvýšiť platy lekárov, požaduje recipročne najmä kvalitnejšiu zdravotnú starostlivosť (52,1%), lepší prístup personálu k pacientom (15,7%) a kratšie čakacie doby (15%).
O Millward Brown
Millward Brown je jednou z popredných prieskumných agentúr a odborníkom na efektívnu marketingovú komunikáciu, média a brand equity. S využitím integrovaných marketingových riešení – kvalitatívnych aj kvantitatívnych – pomáha Millward Brown svojim klientom budovať silné značky a ponúkať konkurencieschopné služby. Millward Brown prevádzkuje viac ako 79 pobočiek v 52 krajinách sveta. Medzi ďalšie špecializácie Millward Brown patrí Global Media Practice (zaoberá sa efektivitou médií), Millward Brown Optimor (zameraný na pomoc klientovi maximalizovať návratnosť investícií do značky a marketingu), Millward Brown Precis (sledovanie a meranie PR), Dynamic Logic (svetová jednotka v meraní efektivity digitálneho marketingu), a KMR (globálny poskytovateľ Target Group Index [TGI] – nástroja pre profilovanie trhu a médií). Millward Brown je súčasťou spoločnosti Kantar, výskumnej, konzultačnej a informačnej skupiny WPP.
O WPP
WPP je najväčšie svetové zoskupenie pre komunikačné služby. Prostredníctvom svojich spoločností poskytuje táto skupina rozsiahle spektrum reklamných a marketingových služieb vrátane reklamy, riadenia médií, spotrebiteľských prieskumov, public relations a public affairs, značky a identity, komunikácie v oblasti zdravotníctva, priamej a digitálnej propagácie, marketingu v oblasti vzťahov a špecializovanej komunikácie. Spoločnosť zamestnáva viac ako 138,000 ľudí v 2,400 pobočkách v 107 krajinách sveta. Podrobnejšie informácie nájdete na www.wpp.com.
Ďalšie výsledky sú uvedené v priložených grafoch: