|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. septembra 2012
Legendárna Mototechna sa po rokoch vracia späť
Ďalšia z „nostalgických“ značiek z obdobia pred novembrom 1989 ožije. Mototechna začne predávať zánovné autá so zárukou výrobcu, bude ponúkať servisné služby a ponúkne predaj náhradných ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. septembra (WBN/PR) - Ďalšia z „nostalgických“ značiek z obdobia pred novembrom 1989 ožije. Mototechna začne predávať zánovné autá so zárukou výrobcu, bude ponúkať servisné služby a ponúkne predaj náhradných dielov a možnosť využitia finančných produktov pri nákupe vozidiel. Značku Mototechna uvádza do nového života spoločnosť AAA AUTO.
„Zakúpili sme pre našu spoločnosť Mototechna Servis, predajcu nových vozidiel a autorizovaný servis Škoda, všetky práva k ochranným známkam Mototechna, vrátane webovej domény. Pod značkou Mototechna zjednotíme predaj zánovných vozidiel a servisnú činnosť. Veríme, že Mototechna má medzi ľuďmi vzhľadom na jej sedemdesiattriročnú históriu stále dobrý ohlas. Na jej tradíciu chceme nadviazať v tom, čo robila dobre,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová.
Mototechna bude mať na sklade až 300 automobilov. Pôjde o zánovné autá, spravidla tzv. referenčné s maximálne 30 tisíc najazdenými kilometrami a vekom do dvoch rokov. „Našou výhodou bude, že na vybraté auto nebude musieť zákazník čakať. To je hlavným kontrastom oproti fungovaniu Mototechny z čias socializmu, kedy sa na autá stáli fronty a existovali poradovníky s nekonečnými čakacími lehotami, čo sa teraz deje aj pri predajcoch s novými vozidlami. Autá z Mototechny budú navyše oproti ponuke predajcov nových automobilov výrazne lacnejšie. Ako je všeobecne známe, nákupom jazdeného auta možno oproti novému ušetriť 30 až 50 % z ceny,“ zdôraznila Topolová. „K zostávajúcej továrenskej záruke budeme poskytovať ešte dvojročnú garanciu mechanického stavu a budeme tiež garantovať možnosť spätného výkupu vozidiel, zakúpených v Mototechne,“ dodala.
Opakovaný vstup Mototechny na trh podporí svojím menom mnohonásobný víťaz rallye Paríž Dakar Karel Loprais. „Veľmi ma potešila ponuka stať sa tvárou Mototechny, ktorá pre mňa znamená veľa nostalgických spomienok na motorizmus pred rokom 1989. Nová Mototechna má moju stopercentnú podporu!“ pochvaľuje si Loprais oživenie legendárnej značky.
Mototechna ponúkne všetky bežné služby autosalóna, akými sú výkup vozidiel na protiúčet, poskytovanie finančných produktov na nákup vozidiel, poistenie, služby servisu, predaj náhradných dielov a navyše tiež požičovňa automobilov a asistenčné služby. „Zákazníci Mototechny budú mať na servisné služby až päťnásťpercentnú zľavu,“ dodala Topolová.
V prvej fáze budú vozidlá z Mototechny dostupné v pobočkách v Prahe, Brne a Ostrave, počíta sa tiež s uvedením Mototechny na druhý „tradičný“ trh, ktorým je Slovensko. V budúcnosti sa bude Mototechna vo väčšej miere venovať aj predaju zánovných elektromobilov a hybridných automobilov.
„Zakúpili sme pre našu spoločnosť Mototechna Servis, predajcu nových vozidiel a autorizovaný servis Škoda, všetky práva k ochranným známkam Mototechna, vrátane webovej domény. Pod značkou Mototechna zjednotíme predaj zánovných vozidiel a servisnú činnosť. Veríme, že Mototechna má medzi ľuďmi vzhľadom na jej sedemdesiattriročnú históriu stále dobrý ohlas. Na jej tradíciu chceme nadviazať v tom, čo robila dobre,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová.
Mototechna bude mať na sklade až 300 automobilov. Pôjde o zánovné autá, spravidla tzv. referenčné s maximálne 30 tisíc najazdenými kilometrami a vekom do dvoch rokov. „Našou výhodou bude, že na vybraté auto nebude musieť zákazník čakať. To je hlavným kontrastom oproti fungovaniu Mototechny z čias socializmu, kedy sa na autá stáli fronty a existovali poradovníky s nekonečnými čakacími lehotami, čo sa teraz deje aj pri predajcoch s novými vozidlami. Autá z Mototechny budú navyše oproti ponuke predajcov nových automobilov výrazne lacnejšie. Ako je všeobecne známe, nákupom jazdeného auta možno oproti novému ušetriť 30 až 50 % z ceny,“ zdôraznila Topolová. „K zostávajúcej továrenskej záruke budeme poskytovať ešte dvojročnú garanciu mechanického stavu a budeme tiež garantovať možnosť spätného výkupu vozidiel, zakúpených v Mototechne,“ dodala.
Opakovaný vstup Mototechny na trh podporí svojím menom mnohonásobný víťaz rallye Paríž Dakar Karel Loprais. „Veľmi ma potešila ponuka stať sa tvárou Mototechny, ktorá pre mňa znamená veľa nostalgických spomienok na motorizmus pred rokom 1989. Nová Mototechna má moju stopercentnú podporu!“ pochvaľuje si Loprais oživenie legendárnej značky.
Mototechna ponúkne všetky bežné služby autosalóna, akými sú výkup vozidiel na protiúčet, poskytovanie finančných produktov na nákup vozidiel, poistenie, služby servisu, predaj náhradných dielov a navyše tiež požičovňa automobilov a asistenčné služby. „Zákazníci Mototechny budú mať na servisné služby až päťnásťpercentnú zľavu,“ dodala Topolová.
V prvej fáze budú vozidlá z Mototechny dostupné v pobočkách v Prahe, Brne a Ostrave, počíta sa tiež s uvedením Mototechny na druhý „tradičný“ trh, ktorým je Slovensko. V budúcnosti sa bude Mototechna vo väčšej miere venovať aj predaju zánovných elektromobilov a hybridných automobilov.