![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
02. apríla 2017
Ľ. Petrák: Na školách je 10 až 12 percent problémových učiteľov
Na archívnej snímke člen Smer-SD Ľubomír Petrák.
Zdieľať

Poslankyňa parlamentu Eva Smolíková (SNS) tvrdí, že je dôležité kto na školách učí a aký je tu kolektív. "Základné morálne, etické či Božie zákony by mali platiť všade a hlavne pri práci s malými deťmi, aby neprišlo k tomu, že nejaký žiak povie, že ho niekto znevažuje," povedala.
V centre záujmu celej reformy školstva musí byť podľa poslankyne Národnej rady SR Veroniky Remišovej (OĽaNO-NOVA) dieťa. Ako tvrdí, je dôležité, aby sa deti v škole cítili dobre, veľa sa tam naučili a vyrástli z nich morálni, dobrí a vzdelaní občania. "Základným predpokladom je, aby sa k tomu dieťaťu tak správal aj učiteľ," podotkla. Poslanec parlamentu Branislav Gröhling (SaS) odporúča zrozumiteľne upraviť právnu zodpovednosť učiteľa a znížiť bosing i mobing na školách. "Prístup zo strany učiteľov bude potom úplne iný," podotkol.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR