![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
29. decembra 2014
Kvalitu služieb v cestovnom ruchu zanalyzuje KPMG za 106.800 eur
Na snímke muž odhŕňa sneh zo stola na terase reštaurácie na Skalnatom Plese vo Vysokých Tatrách 24. septembra 2014.
Zdieľať

Rezort dopravy pôvodne odhadoval hodnotu zákazky vo výške 250.000 eur bez DPH. V súťaži si vyberal z piatich ponúk a kritériom pre výber víťaza bola najnižšia cena.
Analýza by sa mala zamerať napríklad na kvalitu služieb v turistických informačných centrách, hotelierstve, ale aj v zimných lyžiarskych strediskách či na kúpaliskách a v akvaparkoch. "Naším cieľom je predovšetkým zlepšiť kvalitu služieb v cestovnom ruchu," opísalo ešte pri vyhlasovaní tendra ministerstvo dopravy.
Súčasťou zákazky je okrem analýzy aj vypracovanie národného štandardu kvality služieb cestovného ruchu na Slovensku, a to na základe kúpenej zahraničnej licencie, ale aj z výstupov z analýzy kvality služieb. Ním by sa mala hodnotiť kvalita stredísk a zariadení cestovného ruchu. Treťou časťou zákazky je tvorba značky, čiže branding Národného systému kvality služieb cestovného ruchu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR