|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Kultové japonské reštaurácie v Bratislave
Britská sieť obľúbených japonských reštaurácií wagamama rozširuje svoju značku aj na Slovensko! Od otvorenia prvej prevádzky v londýnskom Bloomsbury v roku 1992 sa wagamama dostala do 18 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. októbra (WBN/PR) - Britská sieť obľúbených japonských reštaurácií wagamama rozširuje svoju značku aj na Slovensko! Od otvorenia prvej prevádzky v londýnskom Bloomsbury v roku 1992 sa wagamama dostala do 18 krajín. Prvá prevádzka u nás sa otvára práve teraz v Bratislave, na nábreží Dunaja, v rámci komplexu Eurovea. "V japončine wagamama znamená neposlušné dieťa, alebo ten, kto je tvrdohlavý a odhodlaný, čo mi je osobne veľmi sympatické. V MEDUSA GROUP nás fascinuje vlastná filozofia značky, ktorá je založená na pozitívnom prístupe k stravovaniu, životnému štýlu a príprave jedla len na objednávku v otvorenej kuchyni, čím je zaručená jeho čerstvosť.” povedal Peter Štecko, CEO Medusa Group, ktorá bude sieť reštaurácií wagamama prevádzkovať.
O koncepte wagamama
Otvorením svojej prvej reštaurácie v Londýne v roku 1992 priniesla wagamama do Veľkej Británie nový kulinársky zážitok. Súčasťou kultového interiéru jej reštaurácií sú veľké stoly, dlhé lavice a otvorená kuchyňa uprostred, kde môžu zákazníci sledovať šéfkuchárov pri tvorbe jedál a dokonca ich títo šéfkuchári môžu sami obslúžiť.
Menu v reštauráciách wagamama inšpirované japonskou kuchyňou obsahuje rezance ramen, teppanyaki, karí, šaláty, čerstvé šťavy, prílohy, dezerty, víno a ázijské pivá, ako aj ocenené detské menu pre najmenších hostí.
Koncept wagamama je rovnaký na celom svete a je inšpirovaný umením "kaizen", čo znamená "neustále zdokonaľovanie". Značka wagamama má túto filozofiu priamo vo svojom srdci, kde poháňa jej nepokojnú dušu. Na vrchole jej hodnôt je čerstvosť a kvalita surovín, hravý prístup a sloboda personálu a zákazníkov prejaviť sa.
wagamama v strednej Európe
O tom, že investícia skupiny MEDUSA GROUP je významná, čo sa produktu i jej rozsahu týka, svedčí fakt, že slovenský líder v gastrobiznise prináša obľúbenú svetovú značku nielen na Slovensko, ale i k našim susedom. "Môžem povedať, že týmto kontraktom sme získali ikonický brand pre strednú Európu. Z celkovo 13 prevádzok otvárame pod značkou wagamama prvú v Bratislave, ďalších 5 postupne plánujeme v Česku a 7 v Rakúsku," upresnil P. Štecko. Zároveň je presvedčený, že zákazníci v jednotlivých krajinách sú pripravení prijať koncept, ktorý si už obľúbili tisícky ľudí vo svete nielen pre jeho výbornú japonskú kuchyňu, ale i celkovú atmosféru reštaurácií, ich dizajn, spôsob komunikácie, servis ako taký. "Myšlienka priniesť značku wagamama na stredoeurópsky trh, teda aj k nám, ma sprevádzala vždy, keď som na svojich cestách niektorú z prevádzok navštívil. Som rád, že túto kultovú značku prinášame práve do Bratislavy, do komplexu Eurovea na nábreží Dunaja."
Ani u nás v menu nebudú chýbať ikony ako kuracie Katsu karí; šťavnaté kuracie prsia vyprážané v zlatej strúhanke, podávané s preslávenou Katsu karí omáčkou, ryžou a šalátom. "Naši dôkladne vybraní šéfkuchári absolvovali dvojmesačné školenie v Londýne, preto môžeme od samého začiatku podávať vynikajúce jedlá a poskytovať skvelý servis," dodal P. Štecko.
Návštevníci bratislavskej prevádzky wagamama na nábreží Dunaja si okrem fantastických chutí určite užijú aj podmanivý výhľad na promenádu a rieku.
Ocenenia pre sieť wagamama
wagamama získala množstvo ocenení, vrátane 2014 Consumer Choice Award ako značka číslo jedna vo Veľkej Británii (hlasovalo za ňu viac než 20-tisíc zákazníkov vo Veľkej Británii). Šlo o anketu spoločnosti CGA Peach založenú na "spokojnosti" zákazníkov, "zámere prísť opäť" a "odporúčali by ste priateľovi". V roku 2013 získala wagamama aj vytúžené ocenenie ako najobľúbenejšia sieť reštaurácií v Londýne podľa sprievodcu Zagat a jej restovaná zelenia yasai itame sa stala víťazom v kategórii "Najlepšie vegánske rezance" v rámci súťaže 2013 Peta UK Vegan Food Awards. Vysoké hodnotenie ako jedno z najlepších miest ponúkajúcich jedlá pre deti získala wagamama aj v kampani "Out to Lunch" združenia Soil Assocciation v roku 2013.
O koncepte wagamama
Otvorením svojej prvej reštaurácie v Londýne v roku 1992 priniesla wagamama do Veľkej Británie nový kulinársky zážitok. Súčasťou kultového interiéru jej reštaurácií sú veľké stoly, dlhé lavice a otvorená kuchyňa uprostred, kde môžu zákazníci sledovať šéfkuchárov pri tvorbe jedál a dokonca ich títo šéfkuchári môžu sami obslúžiť.
Menu v reštauráciách wagamama inšpirované japonskou kuchyňou obsahuje rezance ramen, teppanyaki, karí, šaláty, čerstvé šťavy, prílohy, dezerty, víno a ázijské pivá, ako aj ocenené detské menu pre najmenších hostí.
Koncept wagamama je rovnaký na celom svete a je inšpirovaný umením "kaizen", čo znamená "neustále zdokonaľovanie". Značka wagamama má túto filozofiu priamo vo svojom srdci, kde poháňa jej nepokojnú dušu. Na vrchole jej hodnôt je čerstvosť a kvalita surovín, hravý prístup a sloboda personálu a zákazníkov prejaviť sa.
wagamama v strednej Európe
O tom, že investícia skupiny MEDUSA GROUP je významná, čo sa produktu i jej rozsahu týka, svedčí fakt, že slovenský líder v gastrobiznise prináša obľúbenú svetovú značku nielen na Slovensko, ale i k našim susedom. "Môžem povedať, že týmto kontraktom sme získali ikonický brand pre strednú Európu. Z celkovo 13 prevádzok otvárame pod značkou wagamama prvú v Bratislave, ďalších 5 postupne plánujeme v Česku a 7 v Rakúsku," upresnil P. Štecko. Zároveň je presvedčený, že zákazníci v jednotlivých krajinách sú pripravení prijať koncept, ktorý si už obľúbili tisícky ľudí vo svete nielen pre jeho výbornú japonskú kuchyňu, ale i celkovú atmosféru reštaurácií, ich dizajn, spôsob komunikácie, servis ako taký. "Myšlienka priniesť značku wagamama na stredoeurópsky trh, teda aj k nám, ma sprevádzala vždy, keď som na svojich cestách niektorú z prevádzok navštívil. Som rád, že túto kultovú značku prinášame práve do Bratislavy, do komplexu Eurovea na nábreží Dunaja."
Ani u nás v menu nebudú chýbať ikony ako kuracie Katsu karí; šťavnaté kuracie prsia vyprážané v zlatej strúhanke, podávané s preslávenou Katsu karí omáčkou, ryžou a šalátom. "Naši dôkladne vybraní šéfkuchári absolvovali dvojmesačné školenie v Londýne, preto môžeme od samého začiatku podávať vynikajúce jedlá a poskytovať skvelý servis," dodal P. Štecko.
Návštevníci bratislavskej prevádzky wagamama na nábreží Dunaja si okrem fantastických chutí určite užijú aj podmanivý výhľad na promenádu a rieku.
Ocenenia pre sieť wagamama
wagamama získala množstvo ocenení, vrátane 2014 Consumer Choice Award ako značka číslo jedna vo Veľkej Británii (hlasovalo za ňu viac než 20-tisíc zákazníkov vo Veľkej Británii). Šlo o anketu spoločnosti CGA Peach založenú na "spokojnosti" zákazníkov, "zámere prísť opäť" a "odporúčali by ste priateľovi". V roku 2013 získala wagamama aj vytúžené ocenenie ako najobľúbenejšia sieť reštaurácií v Londýne podľa sprievodcu Zagat a jej restovaná zelenia yasai itame sa stala víťazom v kategórii "Najlepšie vegánske rezance" v rámci súťaže 2013 Peta UK Vegan Food Awards. Vysoké hodnotenie ako jedno z najlepších miest ponúkajúcich jedlá pre deti získala wagamama aj v kampani "Out to Lunch" združenia Soil Assocciation v roku 2013.