Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Ktoré reštaurácie Slováci milujú?



Skvelá chuť, čerstvosť, správna teplota jedla a dovoz načas. To sú kritériá, ktoré najviac zavážia u Slovákov pri hodnotení reštaurácií. Vyplýva to z takmer 20-tisíc recenzií ...



Zdieľať
Foto: DajmeJedlo.sk
Bratislava 2. novembra (OTS) - Skvelá chuť, čerstvosť, správna teplota jedla a dovoz načas. To sú kritériá, ktoré najviac zavážia u Slovákov pri hodnotení reštaurácií. Vyplýva to z takmer 20-tisíc recenzií zákazníkov v roku 2016 na najväčšom portáli pre rozvoz jedál z reštaurácií DajmeJedlo.sk.


„Ponuku stoviek reštaurácií na DajmeJedlo.sk hodnotí mesačne priemerne 1 800 zákazníkov, ktorí jedlám prideľujú percentá až do skvelých maximálnych 100 %. Hodnotenie reštaurácií má však obmedzenú životnosť, neustále sa mení podľa aktuálnej kvality kuchyne a rozvozu,“ vysvetlil marketingový riaditeľ DajmeJedlo.sk Marcel Milo a dodal: „Reštaurácie s najvyšším hodnotením získavajú aj viac objednávok. Pre Slovákov sú totiž online recenzie pri rozhodovaní veľmi dôležitým faktorom. V zásade platí, že dovezené jedlo sa nesmie príliš odlišovať od očakávaní napríklad nezvyčajnou prílohou, musí mať správnu teplotu, chuť a, samozrejme, každé meškanie je sprevádzané veľkou nevôľou zákazníkov.“

Podľa neho zákazníci dobre hodnotia aj rôzne akcie navyše, ktoré portál pripravuje spolu s reštauráciami, ako napríklad dezert k hlavnému jedlu zadarmo či hranolčeky zadarmo k burgeru. „Ľudia veľmi oceňujú aj to, ak kuriéri jedlo dovezú skôr, než je čas orientačne uvedený na webe. Aj preto je naším dlhodobým cieľom skracovať čas dovozu jedál. V takmer polovici objednávok má zákazník jedlo na stole do 40 minút,“ vysvetlil Marcel Milo.

K najobľúbenejším reštauráciám podľa hodnotení zákazníkov DajmeJedlo.sk sa zaradili prevádzky, ktoré sú mimoriadne obľúbené aj u návštevníkov kamenných prevádzok. „Dokazuje to, že aj cez donášku vieme garantovať vysokú kvalitu jedál, čim sa mení zaužívaný názor, že donáška nevie poskytnúť rovnakú kvalitu ako reštauračný servis,“ doplnil Marcel Milo.

„Základ udržania kvality pri rozvoze je v kombinácii špičkových surovín, technológie a obalov, prípravy jedla priamo na objednávku, a teda minimalizovanie času medzi prípravou a rozvozom a prirodzene spolupráca s kvalitným partnerom, ktorý vie zabezpečiť garantované časy donášky,“ dodal Jozef Bardík, spolumajiteľ víťaznej reštaurácie Regal burger v Bratislave.

Z výsledkov recenzií zároveň vyplýva, že veľkej obľube zákazníkov sa i naďalej teší pizza. „Pizza je výborným jedlom aj na donášku, pretože nemení svoju štruktúru a vydrží chutná aj nejaký čas po príprave. Naši zákazníci milujú predovšetkým kvalitu a bohatý výber nielen bežných mäsových pízz, ale aj vegetariánskych, vegánskych, bezlaktózových a pízz v bezlepkovej verzii,“ vysvetlil Jozef Špavelko, majiteľ jednej z víťazných reštaurácií Zdravá pizza v Košiciach.

TOP 10 najobľúbenejších reštaurácií podľa zákazníkov DajmeJedlo.sk v roku 2016:

1. Regal burger (Bratislava)
2. Lombardi pizza (Bratislava)
3. Estevéčka (Bratislava)
4. Zdravá pizza (Košice)
5. Pizza hamm (Bratislava)
6. TuSi pizza (Košice)
7. Kolkovňa (Bratislava)
8. Yakuza sushi (Bratislava)
9. Va Bene Restaurant (Bratislava)
10. Royal Kashmir India (Bratislava)
Zdroj: DajmeJedlo.sk, 2016


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Samosprávy využili možnosť ujasniť si otázky pri sociálnom poistení
<< predchádzajúci článok
Maďarsko sa uchádza o inštitúcie, ktoré sa po brexite budú sťahovať