|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. júna 2014
Ktoré predstavenie SND je pre vás to pravé? Otestujte sa!
Vybrať si divadelné predstavenie podľa vlastného vkusu nebolo nikdy ľahšie. Priaznivci dramatického umenia majú od pondelka 9. júna 2014 originálnu možnosť spoznať svoju ...
Zdieľať
BRATISLAVA 9. júna (WBN/PR) - Vybrať si divadelné predstavenie podľa vlastného vkusu nebolo nikdy ľahšie. Priaznivci dramatického umenia majú od pondelka 9. júna 2014 originálnu možnosť spoznať svoju inscenáciu na mieru. Slovenské národné divadlo a agentúra VISIBILITY pripravili zábavný test, ktorý divákom vyhodnotí, aké predstavenie z repertoáru SND ich najviac vystihuje.
Stačí kliknúť na abonentka.snd.sk a odpovedať na deväť otázok o životnom štýle, pričom na výber sú vždy štyri možnosti. Vzápätí návštevník zistí, ktoré predstavenie sa mu hodí najviac a dozvie sa čo-to o svojej divadelnej osobnosti. Navyše získa odporúčanie na abonentný balíček SND podľa vlastných predstáv. A to všetko aj zo smartphonu či z tabletu.
"Okrem našich pravidelných abonentkárov sme sa tento rok rozhodli osloviť aj návštevníkov, ktorí majú k SND priateľský vzťah, no doteraz si abonentku nekúpili. Aby sme im pomohli vo výbere, dali sme abonentkám "tematickú strechu" a pripravili zaujímavý typologický test," približuje novinku riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.
"Test ,Zisti, ktoré divadelné predstavenie si ty" zaujme najmä mladých ľudí. Vďaka tomu, že pobaví a zároveň poradí, má veľký potenciál na šírenie sociálnymi sieťami," dopĺňa Júlia Micháleková, digital director VISIBILITY.
Praktickou súčasťou stránky abonentka.snd.sk je aj prehľadná sekcia Abonentky, v ktorej návštevníci získajú bližšie informácie o jednotlivých abonentných balíčkoch Slovenského národného divadla na nadchádzajúcu 95. sezónu.
Stačí kliknúť na abonentka.snd.sk a odpovedať na deväť otázok o životnom štýle, pričom na výber sú vždy štyri možnosti. Vzápätí návštevník zistí, ktoré predstavenie sa mu hodí najviac a dozvie sa čo-to o svojej divadelnej osobnosti. Navyše získa odporúčanie na abonentný balíček SND podľa vlastných predstáv. A to všetko aj zo smartphonu či z tabletu.
"Okrem našich pravidelných abonentkárov sme sa tento rok rozhodli osloviť aj návštevníkov, ktorí majú k SND priateľský vzťah, no doteraz si abonentku nekúpili. Aby sme im pomohli vo výbere, dali sme abonentkám "tematickú strechu" a pripravili zaujímavý typologický test," približuje novinku riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.
"Test ,Zisti, ktoré divadelné predstavenie si ty" zaujme najmä mladých ľudí. Vďaka tomu, že pobaví a zároveň poradí, má veľký potenciál na šírenie sociálnymi sieťami," dopĺňa Júlia Micháleková, digital director VISIBILITY.
Praktickou súčasťou stránky abonentka.snd.sk je aj prehľadná sekcia Abonentky, v ktorej návštevníci získajú bližšie informácie o jednotlivých abonentných balíčkoch Slovenského národného divadla na nadchádzajúcu 95. sezónu.