Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Kto vyhrá druhé kolo prezidentských volieb podľa stávkových kancelárií



V prvom kole prezidentských volieb sme mali možnosť vidieť hneď niekoľko prekvapení a celé Slovensko v napätí očakáva ako dopadne to druhé.



Zdieľať
Kto vyhrá druhé kolo prezidentských volieb podľa stávkových kancelárií

Zatiaľ sľubuje napínavý súboj medzi Ivanom Korčokom a Petrom Pellegrinim, pričom kurzy v stávkových kanceláriách sú takmer vyrovnané.

Prvé kolo má svojho víťaza, prinieslo niekoľko prekvapení

Prvé kolo prezidentských volieb prinieslo niekoľko prekvapivých momentov. Kým tipéri v stávkových kanceláriách v hojnej miere stavili na Štefana Harabina, sľubné kurzy mu reálnu šancu na víťazstvo nedávali. Prieskumy a favoriti bookmakerov, Ivan Korčok a Peter Pellegrini, postúpili do druhého kola, ktoré sľubuje napínavý súboj.

Víťazom prvého kola sa stal prekvapivo Ivan Korčok, ktorému prvotné prieskumy a kurzy v stávkových kanceláriách verili skôr na druhé miesto. So 42,51 % podporou voličov tak s miernym náskokom dokázal predbehnúť svojho najväčšieho rivala Petra Pellegriniho, ktorému dalo svoj hlas 37,02 % občanov. Výsledky ďalších kandidátov dopadli viac menej podľa očakávaní a celé Slovensko je aktuálne v napätí ako dopadne druhé kolo.

Korčok vs. Pellegrini v druhom kole: Kto má navrch podľa stávkových kancelárií?

Politická atmosféra na Slovensku pred druhým kolom prezidentských volieb hustne. Rozhodovať sa pri volebných urnách medzi Ivanom Korčokom a Petrom Pellegrinim budú Slováci už v sobotu 6. apríla. S každým novým dňom sa zvyšuje napätie a zvedavosť verejnosti, ako tento napínavý duel dopadne, pričom stávkové kancelárie dôkladne sledujú, ktorý kandidát má podľa nich väčšiu šancu na výhru.

Podľa najnovších kurzov v Tipsporte sa zdá, že Ivan Korčok je považovaný za favorita druhého kola. Kurzy na Korčoka sa pohybujú okolo 1,72, zatiaľ čo Kurzy na Pellegriniho sú okolo 2,08.

Druhé kolo volieb prezidenta SR: Čo ovplyvňuje kurzy v stávkových kanceláriách?

S blížiacim sa druhým kolom prezidentských volieb na Slovensku sa zvyšuje nielen politické napätie, ale aj záujem stávkarov na politické udalosti v stávkových kanceláriách. Kurzy v nich sú často citlivým indikátorom toho, ako je verejnosť naklonená jednotlivým kandidátom a čo ovplyvňuje ich preferencie.

Je dôležité poznamenať, že stávkové kancelárie berú do úvahy množstvo faktorov pri stanovení kurzov. Okrem verejných prieskumov a nálad verejnosti sa zohľadňuje aj výkon kandidátov počas kampane, ich politická história a popularita v jednotlivých regiónoch. V neposlednom rade vedia kurzami výrazne hýbať i objemy stávok na jednotlivých kandidátov.

Tie viete sledovať napr. v Tipsporte, kde môžete prehľadne vidieť koľko peňazí je stavených na príslušnú stávkovú udalosť a dokonca i vývoj kurzov. Napríklad, aktuálny stav v Tipsporte ku dňu 1.4.2024 ukazuje, že na Petra Pellegriniho je stavených 622 tisíc eur, zatiaľ čo na Ivana Korčoka je tento objem nižší, konkrétne 365 tisíc eur.

Tieto čísla môžu byť interpretované rôznymi spôsobmi. Väčší objem stávok na Petra Pellegriniho môže naznačovať, že stávkari videli väčšiu hodnotu v jeho kurzoch v porovnaní so skutočnou šancou na víťazstvo. Tento aspekt však nie je jednoznačným indikátorom reálnej podpory zo strany občanov.

Je zrejmé, že stávkové kancelárie pri sledovaní politických udalostí a preferencií voličov postupujú obozretne. Ich kurzové ponuky a objemy stávok môžu poskytnúť zaujímavý pohľad na dynamiku volieb a očakávania verejnosti. S blížiacim sa dátumom druhého kola prezidentských volieb na Slovensku budú tieto faktory neustále v centre pozornosti.

Aktuálne prieskumy a preferencie 2. kola prezidentských volieb SR 2024

Aktuálne prieskumy a preferencie druhého kola prezidentských volieb v Slovenskej republike v roku 2024 sú dôležitým ukazovateľom politických preferencií a nálad verejnosti. Tieto prieskumy a preferencie môžu mať významný vplyv na stratégiu kandidátov a záverečný výsledok volieb.

Medzi najznámejšie agentúry, ktoré robia prieskumy na prezidentské voľby na Slovensku, patria:

  1. AKO (https://ako.sk/): Agentúra pre sociálne a marketingové analýzy, ktorá sa zameriava na prieskumy verejnej mienky a marketingové prieskumy.
  2. Focus (https://www.focus-research.sk/): Agentúra pre prieskum trhu a verejnej mienky, ktorá sa venuje širokému spektru prieskumov v rôznych oblastiach.
  3. Median SK (https://www.median.sk/sk/): Spoločnosť zaoberajúca sa prieskumami trhu a verejnej mienky, ktorá má dlhoročné skúsenosti v oblasti politických prieskumov.
  4. NMS (https://nms.global/en/): Nezávislá marketingová agentúra, ktorá realizuje prieskumy trhu a verejnej mienky v rôznych oblastiach.
  5. Ipsos (https://www.ipsos.com/sk-sk): Globálna agentúra pre prieskum trhu a verejnej mienky, ktorá pôsobí aj na Slovensku.

Najaktuálnejšie prieskumy, ktoré máme k dispozícii, sa zameriavajú väčšinou na prvé kolo prezidentských volieb. Vzhľadom na to, že sme stále niekoľko dní pred druhým kolom a tesne po sviatkoch, aktuálne prieskumy a preferencie voličov týkajúce sa tohto kola ešte nie sú k dispozícii.

Je dôležité brať do úvahy, že prieskumy sú len odhadmi a nemusia presne predpovedať výsledok volieb. Politická situácia sa môže meniť, a tým aj preferencie voličov. Preto je dôležité sledovať nielen prieskumy, ale aj ďalšie faktory, ako sú výsledky volieb v prvom kole, udalosti počas kampane a posledné diskusie medzi kandidátmi.


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Mrzí ma, že súčasťou predvolebnej kampane bolo zahrávanie sa so strachom, vyhlásila Zuzana Čaputová v mimoriadnom prejave
<< predchádzajúci článok
Českého exprezidenta Zemana prepustili z nemocnice, môže už chodiť s pomocou choduľky