|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. októbra 2011
Kreatívne efektívne a /alebo efektívne kreatívne v PR
Ako vzbudiť veľké emócie k malému MINI? Potrebuje úspešný televízny program svoje vlastné PR? Štrajk českých lekárov – odišli by a ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. októbra (WBN/PR) -
Ako vzbudiť veľké emócie k malému MINI?
Potrebuje úspešný televízny program svoje vlastné PR?
Štrajk českých lekárov – odišli by a poďakovali?
Ktoré PR nástroje dnes fungujú? Sú media relations stále ešte „in“?
Odpovede získate už 10. novembra 2011 na odbornej konferencii!
PUBLIC RELATIONS
Kreatívne efektívne a/ alebo efektívne kreatívne?
Miesto konania: Hotel Bonbón Bratislava
Program konferencie:
Termín konania: 10. november 2011
Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava
08.30 – 09.00 Registrácia / ranná káva
09.00 – 09.05 Otvorenie konferencie a úvod
09.05 – 09.35 I. blok – diskusný panel na tému výsledky prieskumu PR http://dotaznik.1stclass.sk/
Michaela Benedigová, SEESAME Communication Experts, Managing Director
Katarína Stupková, 1st CLASS AGENCY, Managing Partner
Tomáš Czwitkovics, Mediálne.sk, Editor In Chief
09.35 – 11.00 I. Blok case studies
Vladimír Grežo, Bratislavské kultúrne a informačné centrum, riaditeľ
Hradné slávnosti
Eva Güttlerová a Ľuboš Houška, Vydavateľstvo Kniha do ucha, s. r. o.
Audiokniha: nový fenomén alebo starý známy formát?
Milan Stupka, BMW Group Slovakia, Marketing Manager
MINI PR
Jiří Hrabovský, Ewing Public Relations, Managing Partner
Děkujeme, odcházíme
11.00 – 11.15 Coffee break
11.15 – 12:45 II. Blok Case studies
Michaela Grendelová, Harvard Group, Media and PR manager
MS v ľadovom hokeji
Katarína Stupková, 1st CLASS AGENCY (klient Kofola), Managing Partner
Ponožkové Kofola maňušky
Oľga Dúbravská, TV Markíza, Head of Public Realtions
PR kampaň televízneho projektu
Adnan Hamzič, THREE RABBITS, manager Richarda Müllera
Miluj interpreta svojho ako blížneho svojho
12.45 – 13:30 Obed
13:30 – 15.00 Diskusný panel media relations – spravodajské a ekonomické médiá
Anna Sámelová, Rozhlas a Televízia Slovenska, Riaditeľka Centier spravodajstva
Ján Orlovský, ZSE, hovorca spoločnosti
Martin Jaroš, hovorca ministra financií SR
Marek Eliáš, SITA, vedúci redaktor ekonomickej redakcie
Eva Güttlerová, Arthur Media
Zástupca redakcie denníka SME
15:00 – 15:15 Coffee break
15:15 – 16:45 Diskusný panel media relations – produktové PR a lifestylové médiá
Oľga Dúbravská, TV Markíza
Zástupca vydavateľstva 7 Plus
Zástupca B2B média
Milan Stupka, BMW Group Slovakia
Zástupca APRSR
16: 45 Záver
Výška účastníckeho poplatku:
1 osoba: 250 EUR + 20 % DPH = 300 EUR
2 a viac osôb / cena za osobu: 225 EUR + 20 % DPH = 270 EUR
Vyžrebovaný účastník konferencie získa štýlový automobil MINI s plnou nádržou na víkend.
Členovia Asociácie hovorcov Slovenska, APRSR majú zľavu 10% zo základného účastníckeho poplatku.
Záväznú prihlášku prosíme vyplniť najneskôr do 5. novembra 2011 a to on-line registráciou na: www.1stclass.sk/?IDe=140202 alebo zaslať na e-mailovú adresu: konferencia@1stclass.sk alebo poštou na: 1stCLASS AGENCY, s.r.o., Sladová 6, 821 05, Bratislava.
Po prijatí Záväznej prihlášky Vám bude zaslaná na adresu Vašej spoločnosti faktúra. Účastnícky poplatok prosíme následne uhradiť v dátume splatnosti faktúry.
Storno poplatky:
50% účastníckeho poplatku – písomným potvrdením o stornovaní poplatku 8 dní pred konaním konferencie.
100 % účastníckeho poplatku – písomným potvrdením o stornovaní poplatku 3 dni pred konaním konferencie.
Tešíme sa na stretnutie!
1st CLASS Team
Ako vzbudiť veľké emócie k malému MINI?
Potrebuje úspešný televízny program svoje vlastné PR?
Štrajk českých lekárov – odišli by a poďakovali?
Ktoré PR nástroje dnes fungujú? Sú media relations stále ešte „in“?
Odpovede získate už 10. novembra 2011 na odbornej konferencii!
PUBLIC RELATIONS
Kreatívne efektívne a/ alebo efektívne kreatívne?
Miesto konania: Hotel Bonbón Bratislava
Program konferencie:
Termín konania: 10. november 2011
Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava
08.30 – 09.00 Registrácia / ranná káva
09.00 – 09.05 Otvorenie konferencie a úvod
09.05 – 09.35 I. blok – diskusný panel na tému výsledky prieskumu PR http://dotaznik.1stclass.sk/
Michaela Benedigová, SEESAME Communication Experts, Managing Director
Katarína Stupková, 1st CLASS AGENCY, Managing Partner
Tomáš Czwitkovics, Mediálne.sk, Editor In Chief
09.35 – 11.00 I. Blok case studies
Vladimír Grežo, Bratislavské kultúrne a informačné centrum, riaditeľ
Hradné slávnosti
Eva Güttlerová a Ľuboš Houška, Vydavateľstvo Kniha do ucha, s. r. o.
Audiokniha: nový fenomén alebo starý známy formát?
Milan Stupka, BMW Group Slovakia, Marketing Manager
MINI PR
Jiří Hrabovský, Ewing Public Relations, Managing Partner
Děkujeme, odcházíme
11.00 – 11.15 Coffee break
11.15 – 12:45 II. Blok Case studies
Michaela Grendelová, Harvard Group, Media and PR manager
MS v ľadovom hokeji
Katarína Stupková, 1st CLASS AGENCY (klient Kofola), Managing Partner
Ponožkové Kofola maňušky
Oľga Dúbravská, TV Markíza, Head of Public Realtions
PR kampaň televízneho projektu
Adnan Hamzič, THREE RABBITS, manager Richarda Müllera
Miluj interpreta svojho ako blížneho svojho
12.45 – 13:30 Obed
13:30 – 15.00 Diskusný panel media relations – spravodajské a ekonomické médiá
Anna Sámelová, Rozhlas a Televízia Slovenska, Riaditeľka Centier spravodajstva
Ján Orlovský, ZSE, hovorca spoločnosti
Martin Jaroš, hovorca ministra financií SR
Marek Eliáš, SITA, vedúci redaktor ekonomickej redakcie
Eva Güttlerová, Arthur Media
Zástupca redakcie denníka SME
15:00 – 15:15 Coffee break
15:15 – 16:45 Diskusný panel media relations – produktové PR a lifestylové médiá
Oľga Dúbravská, TV Markíza
Zástupca vydavateľstva 7 Plus
Zástupca B2B média
Milan Stupka, BMW Group Slovakia
Zástupca APRSR
16: 45 Záver
Výška účastníckeho poplatku:
1 osoba: 250 EUR + 20 % DPH = 300 EUR
2 a viac osôb / cena za osobu: 225 EUR + 20 % DPH = 270 EUR
Vyžrebovaný účastník konferencie získa štýlový automobil MINI s plnou nádržou na víkend.
Členovia Asociácie hovorcov Slovenska, APRSR majú zľavu 10% zo základného účastníckeho poplatku.
Záväznú prihlášku prosíme vyplniť najneskôr do 5. novembra 2011 a to on-line registráciou na: www.1stclass.sk/?IDe=140202 alebo zaslať na e-mailovú adresu: konferencia@1stclass.sk alebo poštou na: 1stCLASS AGENCY, s.r.o., Sladová 6, 821 05, Bratislava.
Po prijatí Záväznej prihlášky Vám bude zaslaná na adresu Vašej spoločnosti faktúra. Účastnícky poplatok prosíme následne uhradiť v dátume splatnosti faktúry.
Storno poplatky:
50% účastníckeho poplatku – písomným potvrdením o stornovaní poplatku 8 dní pred konaním konferencie.
100 % účastníckeho poplatku – písomným potvrdením o stornovaní poplatku 3 dni pred konaním konferencie.
Tešíme sa na stretnutie!
1st CLASS Team