|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. februára 2014
Kotleba robí organizačné zmeny, ubudne pätnásť úradníkov
Tagy: Marián Kotleba
Úrad Banskobystrického samosprávneho kraja bude mať od marca o 15 zamestnancov menej, medzi zrušenými pracovnými miestami sú aj posty vedúcich štyroch odborov. Je to výsledok organizačných ...
Zdieľať
BANSKÁ BYSTRICA 28. februára (WEBNOVINY) - Úrad Banskobystrického samosprávneho kraja bude mať od marca o 15 zamestnancov menej, medzi zrušenými pracovnými miestami sú aj posty vedúcich štyroch odborov. Je to výsledok organizačných zmien, o ktorých prostredníctvom internetovej stránky informuje kancelária predsedu BBSK Mariana Kotlebu.
Rušia odbory
"Jedným zo zámerov a cieľov nového vedenia BBSK je racionalizovať súčasný stav, zvýšiť efektívnosť práce na Úrade BBSK a efektívne nakladať s verejnými zdrojmi. V tejto súvislosti prijíma vedenie BBSK rozhodnutia o organizačných zmenách Úradu BBSK postupne vo viacerých etapách," uvádza kancelária s tým, že všetky organizačné zmeny sa uskutočňujú formou dodatkov k Organizačnému poriadku Úradu Banskobystrického samosprávneho kraja a boli prerokované s odbormi.
Najvýraznejšou zmenou organizačnej štruktúry úradu od 1. marca je zrušenie odboru hospodárskej stratégie a riadenia majetku, odboru finančného riadenia a rozpočtu, odboru sociálnych politík a odboru vzdelávania a kultúry a presun oddelení, ktoré pod tieto odbory patrili, do priamej pôsobnosti riaditeľa Úradu BBSK. "Zamestnancom, ktorým sa na základe organizačnej zmeny zrušila pracovná pozícia a neprijali ponuku ukončiť pracovný pomer dohodou z organizačných dôvodov, začne plynúť od 1. marca zákonná výpovedná lehota," uvádza sa ďalej v správe.
Zaneprázdnení úradníci
Na otázku, aké úspory vedenie BBSK od aktuálnych organizačných zmien očakáva, ani na ďalšie doplňujúce otázky k tejto téme agentúra SITA nedostala od štvrtka poludnia odpovede. Iveta Kureková z oddelenia styku s verejnosťou Kancelárie predsedu BBSK to zdôvodňuje zaneprázdnenosťou zodpovedných úradníkov pri príprave piatkového zasadnutia Zastupiteľstva BBSK a odpovede prisľúbila poslať najskôr v pondelok.
Na konci minulého volebného obdobia mal Úrad BBSK, ako agentúru v polovici decembra informovala vtedajšia hovorkyňa BBSK Monika Pastuchová, 170 pracovných miest. Ku koncu roka z úradu po dohode odišli štyria zamestnanci: riaditeľ, hovorkyňa, vedúca kancelárie predsedu a vedúci jedného z odborov. Ich miesta nové vedenie kraja obsadilo vlastnými nominantmi.
Rušia odbory
"Jedným zo zámerov a cieľov nového vedenia BBSK je racionalizovať súčasný stav, zvýšiť efektívnosť práce na Úrade BBSK a efektívne nakladať s verejnými zdrojmi. V tejto súvislosti prijíma vedenie BBSK rozhodnutia o organizačných zmenách Úradu BBSK postupne vo viacerých etapách," uvádza kancelária s tým, že všetky organizačné zmeny sa uskutočňujú formou dodatkov k Organizačnému poriadku Úradu Banskobystrického samosprávneho kraja a boli prerokované s odbormi.
Najvýraznejšou zmenou organizačnej štruktúry úradu od 1. marca je zrušenie odboru hospodárskej stratégie a riadenia majetku, odboru finančného riadenia a rozpočtu, odboru sociálnych politík a odboru vzdelávania a kultúry a presun oddelení, ktoré pod tieto odbory patrili, do priamej pôsobnosti riaditeľa Úradu BBSK. "Zamestnancom, ktorým sa na základe organizačnej zmeny zrušila pracovná pozícia a neprijali ponuku ukončiť pracovný pomer dohodou z organizačných dôvodov, začne plynúť od 1. marca zákonná výpovedná lehota," uvádza sa ďalej v správe.
Zaneprázdnení úradníci
Na otázku, aké úspory vedenie BBSK od aktuálnych organizačných zmien očakáva, ani na ďalšie doplňujúce otázky k tejto téme agentúra SITA nedostala od štvrtka poludnia odpovede. Iveta Kureková z oddelenia styku s verejnosťou Kancelárie predsedu BBSK to zdôvodňuje zaneprázdnenosťou zodpovedných úradníkov pri príprave piatkového zasadnutia Zastupiteľstva BBSK a odpovede prisľúbila poslať najskôr v pondelok.
Na konci minulého volebného obdobia mal Úrad BBSK, ako agentúru v polovici decembra informovala vtedajšia hovorkyňa BBSK Monika Pastuchová, 170 pracovných miest. Ku koncu roka z úradu po dohode odišli štyria zamestnanci: riaditeľ, hovorkyňa, vedúca kancelárie predsedu a vedúci jedného z odborov. Ich miesta nové vedenie kraja obsadilo vlastnými nominantmi.
Tagy: Marián Kotleba
Súvisiace články:
Koalícia Smer-SD a KDH obviňuje M. Kotlebu z porušenia zákonov (14. 1. 2014)
M. Kotleba a noví krajskí poslanci zložia sľub 20. decembra (6. 12. 2013)
M. Kotleba nevylúčil, že postaví prezidentského kandidáta (1. 12. 2013)
Kotleba podal trestné oznámenie pre podozrenie zo skartácie dokumentov (26. 11. 2013)
Kotleba sa spolieha na to, že poslanci budú spolupracovať (25. 11. 2013)
M. Kotleba ďakuje voličom, o úrade bude hovoriť až po vymenovaní (24. 11. 2013)
SaS: Strategická chyba Roberta Fica sa volá Marian Kotleba (24. 11. 2013)
Marián Kotleba odmietol vypovedať o upratovaní v osade (1. 10. 2012)
Rómovia sa vraj Kotlebu nezľakli, ale pozemky chcú odkúpiť (9. 5. 2012)
Kotleba nebude varovať Rómov, ktorí žijú na jeho pozemku (27. 4. 2012)
Kotleba robí organizačné zmeny, ubudne pätnásť úradníkov - diskusné fórum čitateľov