|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. augusta 2017
Košické letisko zaznamenalo v júli rekordný počet cestujúcich
Letisko Košice zaznamenalo v júli 45.541 vybavených charterových cestujúcich. Podľa marketingového manažéra letiska Juraja Totha ide o historicky najvyšší počet ...
Zdieľať
Letisko Košice. Foto: TASR/František Iván
Košice 2. augusta (TASR) - Letisko Košice zaznamenalo v júli 45.541 vybavených charterových cestujúcich. Podľa marketingového manažéra letiska Juraja Totha ide o historicky najvyšší počet vybavených charterových cestujúcich v priebehu jedného mesiaca na košickom letisku."Celkovo prešlo letiskom Košice v júli tohto roka 79.537 cestujúcich, čo v porovnaní s júlom 2016 znamená nárast o 19 %," uviedol Toth.
Počas prvých siedmich mesiacov roka 2017 letisko privítalo 266.662 cestujúcich, čo predstavuje medziročný nárast o 13 %. V absolútnom vyjadrení ide o nárast o 31.180 cestujúcich v porovnaní s rovnakým obdobím roka 2016.
Spolu 205.681 cestujúcich využilo pravidelné linky a 59.954 cestujúcich letelo charterovými letmi, čo je medziročný nárast o 44 %, respektíve 18.396 cestujúcich.
"Počas prvých siedmich mesiacov tohto roka sme vybavili väčší počet cestujúcich ako v priebehu celého roka 2011, 2012 alebo 2013. To dokazuje, aký výrazný progres sme spolu s našimi partnermi urobili v rámci leteckého napojenia východného Slovenska na celý svet," skonštatoval výkonný riaditeľ a predseda predstavenstva košického letiska.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
<< predchádzajúci článok
Hermes Komunikátor roka 2017: Ako komunikujú inštitúcie so zákazníkom na Slovensku
Hermes Komunikátor roka 2017: Ako komunikujú inštitúcie so zákazníkom na Slovensku