Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

07. novembra 2008

Košická DFN získala certifikát kvality zdravotnej starostlivosti



KOŠICE 7. novembra (WEBNOVINY) – Po dvojročnom úsilí získala Detská fakultná nemocnica (DFN) Košice certifikát systému manažérstva kvality ISO 9001:2000 pre poskytovanie špecializovanej ambulantnej, ústavnej a jednodňovej ...



Zdieľať
KOŠICE 7. novembra (WEBNOVINY) – Po dvojročnom úsilí získala Detská fakultná nemocnica (DFN) Košice certifikát systému manažérstva kvality ISO 9001:2000 pre poskytovanie špecializovanej ambulantnej, ústavnej a jednodňovej zdravotnej starostlivosti pre deti od 0 do 18 rokov + 364 dní. Certifikát dnes slávnostne odovzdal riaditeľke DFN Ingrid Urbančíkovej generálny riaditeľ spoločnosti SGS Slovakia Ladislav Papík. Certifikát je v prípade úspešných dohľadových auditov platný do 22. júla 2011. Získanie certifikátu nebolo iba cieľom, ale aj prostriedkom na zabezpečenie perspektívy rozvoja našej nemocnice,“ povedala pri slávnostnom preberaní certifikátu riaditeľka Urbančíková. Podľa manažérky kvality DFN Oľgy Revákovej je riadenie kvality podľa noriem ISO považované za optimálny systém zabezpečenia, sledovania a zvyšovania kvality poskytovaných služieb. Košická DFN má vypracované lokálne štandardy ošetrovateľskej starostlivosti a štandardizované postupy pri poskytovaní zdravotnej starostlivosti pri prijatí, prepustení i preložení malých pacientov. Od roku 2005 sa v nemocnici pravidelne monitoruje, meria a vyhodnocuje spokojnosť pacienta a tiež indikátory kvality určené pre potreby zdravotných poisťovní. DFN Košice je špecializovaná koncová nemocnica, ktorá slúži deťom z východného a časti stredného Slovenska. V súčasnosti má 240 lôžok a tvoria ju štyri kliniky, šesť oddelení, Detské centrum prof. Th. Hellbrüggeho a patrí k nej aj 50 špecializovaných ambulancií. Vlani bolo v DFN hospitalizovaných vyše 7 500 detí a ošetrených takmer 107 000 detských pacientov. SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Aktuálne o WOM marketingu na konferencii Marketing live 2008
<< predchádzajúci článok
Slováci by hneď po zavedení eura nemali húfne chodiť do bánk