|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. mája 2007
Kontrola osobného dôchodkového účtu cez SMS
Dôchodková správcovská spoločnosť VÚB Generali ponúkla svojim klientom ďalšiu možnosť kontroly osobného dôchodkového účtu. Okrem známej karty OK dôchodok, ktorá umožňuje on line kontrolu stavu ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. mája (WN/PR) - Dôchodková správcovská spoločnosť VÚB Generali ponúkla svojim klientom ďalšiu možnosť kontroly osobného dôchodkového účtu. Okrem známej karty OK dôchodok, ktorá umožňuje on line kontrolu stavu účtu prostredníctvom bankomatov VÚB banky, si už klienti VÚB Generali môžu za sumu 48 korún ročne objednať mesačné zasielanie SMS správ o stave ich dôchodkového účtu.
„Karta OK dôchodok sa nám osvedčila ako obľúbený nástroj na kontrolu stavu účtu. Využíva ju medzi 15 až 20 tisíc ľudí mesačne. Preto sme sa rozhodli možnosť rozšíriť a ponúkame aj automatické zasielanie SMS správy na mobil sporiteľa raz mesačne, teda potom, čo mu budú na osobný dôchodkový účet pripísané ďalšie peniaze“, povedal člen predstavenstva VÚB Generali Viktor Kouřil. „Za 48 korún je to ročne celkom 12 SMS správ, čiže jedna za 4 koruny“, dodal Kouřil.
VÚB Generali sa môže oprieť o sieť 207-tich pobočiek VÚB banky a bola prvá spomedzi ostatných DSS, ktorá zaviedla možnosť on line kontroly stavu osobného dôchodkového účtu prostredníctvom karty OK dôchodok. Vďaka sieti pobočiek VÚB banky môžu klienti DSS VÚB Generali kedykoľvek po celom území Slovenska získať akékoľvek potrebné informácie týkajúce sa ich osobného dôchodkového účtu, alebo akýchkoľvek zmien a noviniek, ktoré sa starobného dôchodkového sporenia.
„Kooperácia s bankou bola vždy našou najväčšou výhodou. Aj preto sme napríklad najmenej zo všetkých DSS využívali sprostredkovateľov a klientske zmluvy sme podpisovali priamo v banke. Vďaka tomu máme veľmi dobré ekonomické výsledky a v úvode sme zaznamenali najmenšie straty v súvislosti s náborom klientov“, povedal na záver Viktor Kouřil.
Ďalšie informácie poskytne:
Alena Walterová
Hovorkyňa a vedúca tlačového oddelenia
Odbor Korporátna a marketingová komunikácia
Tel.: +421-2-5055 2130
E-mail: awalterova@vub.sk
VÚB