|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. augusta 2009
Konôpkovi sa v Sepangu zadrel motor
Miro Konôpka a jeho tím ARC Bratislava majú za sebou sobotňajšie smoliarske preteky na svetoznámom okruhu Sepang pri Kuala Lumpur v Malajzii. Na jediných vytrvalostných pretekoch v juhovýchodnej Ázii, 12-hodinovke ...
Zdieľať
9. augusta (WEBNOVINY) - Miro Konôpka a jeho tím ARC Bratislava majú za sebou sobotňajšie smoliarske preteky na svetoznámom okruhu Sepang pri Kuala Lumpur v Malajzii. Na jediných vytrvalostných pretekoch v juhovýchodnej Ázii, 12-hodinovke Millenium Merdeka Endurance Race 2009, ktorá tento rok napísala už svoj 10. ročník, muselo slovenské Porsche 996 GT3 RS zastaviť so zadretým motorom po 6,5 hodinách a 159 kolách. V tom čase bolo na sľubnom 7. mieste v celkovom poradí v konkurencii 45 vozidiel.
S Mirom Konôpkom sa za volantom špeciálu najvýkonnejšej triedy O striedali Nemec Franz Engstler (pravidelne štartujúci vo WTCC) a Japonec Masaki Kano. A práve jazdec z krajiny vychádzajúceho Slnka pochoval nádeje slovenského tímu na dobrý výsledok. V polovici siedmej hodiny jazdy nezaregistroval technickú poruchu (roztrhnutý klinový remeň) a doslova "uvaril" kompletne repasovaný motor slovenského Porsche.
Už kvalifikácia bola sklamaním. Aj keď 11. miesto nebolo zlé, ARC Bratislava nakoniec komisári posunuli až na samý záver štartového roštu, keďže si ako hrubé porušenie pravidiel vysvetlili snahu japonského člena posádky Masakiho Kanoa sledovať kvalifikáciu spoza zvodidiel okruhu Sepang. Zo zakázaného priestoru ho vyviedli priamo k riaditeľovi pretekov a ten prekvapujúco potrestal celý tím diskvalifikáciou.
Napriek tomu sa Porsche s číslom 44 pod slovenskou vlajkou sa po štarte postupne dostávalo dopredu a dlho to vyzeralo na zopakovanie vlaňajšieho výsledku, keď ARC Bratislava v tvrdej konkurencii skončil na solídnej 6. priečke.
Po 12 hodinách sa z víťazstva tešilo BMW Z4 tímu Petronas Syntium s japonskou posádkou Kataoka, Orido, Johan.
SITA
S Mirom Konôpkom sa za volantom špeciálu najvýkonnejšej triedy O striedali Nemec Franz Engstler (pravidelne štartujúci vo WTCC) a Japonec Masaki Kano. A práve jazdec z krajiny vychádzajúceho Slnka pochoval nádeje slovenského tímu na dobrý výsledok. V polovici siedmej hodiny jazdy nezaregistroval technickú poruchu (roztrhnutý klinový remeň) a doslova "uvaril" kompletne repasovaný motor slovenského Porsche.
Už kvalifikácia bola sklamaním. Aj keď 11. miesto nebolo zlé, ARC Bratislava nakoniec komisári posunuli až na samý záver štartového roštu, keďže si ako hrubé porušenie pravidiel vysvetlili snahu japonského člena posádky Masakiho Kanoa sledovať kvalifikáciu spoza zvodidiel okruhu Sepang. Zo zakázaného priestoru ho vyviedli priamo k riaditeľovi pretekov a ten prekvapujúco potrestal celý tím diskvalifikáciou.
Napriek tomu sa Porsche s číslom 44 pod slovenskou vlajkou sa po štarte postupne dostávalo dopredu a dlho to vyzeralo na zopakovanie vlaňajšieho výsledku, keď ARC Bratislava v tvrdej konkurencii skončil na solídnej 6. priečke.
Po 12 hodinách sa z víťazstva tešilo BMW Z4 tímu Petronas Syntium s japonskou posádkou Kataoka, Orido, Johan.
SITA