|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
31. októbra 2016
Konferencia o nekalých praktikách pri úveroch sa uskutoční 7. novembra
Tretí ročník odbornej konferencie "Nekalé praktiky pri kontrahovaní a informačné povinnosti vo finančných službách. Odplata za poskytnutie úveru ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR - Henrich Mišovič
Bratislava 31. októbra (TASR) - Tretí ročník odbornej konferencie "Nekalé praktiky pri kontrahovaní a informačné povinnosti vo finančných službách. Odplata za poskytnutie úveru spotrebiteľovi" sa uskutoční 7. novembra v Bratislave. Ako ďalej informovala Silvia Kecerová, konferenciu venovanú ochrane práv spotrebiteľov vo finančných službách a neprijateľným obchodným podmienkam pod odbornou záštitou Právnickej fakulty Trnavskej univerzity a Ústavu štátu a práva SAV organizuje spoločnosť BPM Slovakia, s. r. o.Podujatie sa bude zaoberať riešením celospoločenského problému primeranej ochrany spotrebiteľa na jednej strane a stanovením povinností a práv subjektov poskytujúcich finančné služby na strane druhej.
Vzhľadom na to, že aj napriek prijatým regulačným opatreniam ostáva situácia stále pomerne problematická, je nevyhnutná súčinnosť všetkých zúčastnených strán a ich vzájomná diskusia podložená názormi nezávislých odborníkov. Len týmto spôsobom je možné zabezpečiť nachádzanie východísk k nastaveniu podmienok prijateľných pre všetky strany.
Program konferencie je rozdelený do dvoch blokov a medzi jej hlavné témy patria napríklad nekalé praktiky pri uzatváraní zmlúv o finančných službách, súvisiace ochranné mechanizmy spotrebiteľa a konkurenta, ďalej informačné povinnosti pri uzatváraní zmlúv o finančných službách, kontrola bonity klienta, ako aj vzťah medzi obchodnoprávnym a občianskoprávnym režimom a vyvažovanie a prevažovanie záujmov zákonodarcom v oblasti ochrany spotrebiteľa.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR