|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Konferencia Marketing Live opäť rozšíri obzory marketérom
V poradí už 11. ročník konferencie MARKETING LIVE 2014 prinesie 9. apríla do Bratislavy skvelých rečníkov, špecialistov v oblasti online aj offline. Výber a kombinácia ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. marca (WBN/PR) - V poradí už 11. ročník konferencie MARKETING LIVE 2014 prinesie 9. apríla do Bratislavy skvelých rečníkov, špecialistov v oblasti online aj offline. Výber a kombinácia tém ponúkne zaujímavý pohľad a inšpiráciu pre tých, ktorí vedia: "Ako dôležité je myslieť v súvislostiach a (s)poznať svojich zákazníkov!"
Na konferenciu prijali pozvanie Benjamin Ruschin /AT/ generálny riaditeľ Vienna Digital /špecialista na digitálne riešenia/ a zakladateľ najväčšej rakúskej marketingovej komunity Marketing Natives. Jakub Chmielniak /PL/, majiteľ celosvetovo uznávanej odevnej značky Mr. Gugu & Miss Go, ktorá si buduje silnú mediálnu podporu na sociálnych sieťach prezradí "Ako dokáže obsah na sociálnej sieti vytvoriť alebo naopak zničiť značku?"
Z UK pricestuje aj Kardi Sommerfield, ktorá spolupracovala so Shell, Goldfish, MBNA, Marsh a Global One Telco atď., v súčasnosti prednáša na Univerzite v Northampton. Vo svojej prednáške sa zameria na to ako dôležité je spoznanie svojich zákazníkov, ich potrieb, jedine vtedy dokáže byť reklama efektívnejšou. Chýbať nebudú ani skúsení slovenskí marketéri napr. Andrea Zererová z Red Bull, ktorá sa pravidelne stará o distribúciu pútavého obsahu do klasických a online médií tejto silnej značky. Na konferencii zaznie aj doteraz málo diskutovaná téma, a to "reklamná spotrebiteľská súťaž ako intenzívne používaný marketingový nástroj."
Pavol Cvik vo svojej prednáške poukáže a zanalyzuje spotrebiteľskú súťaž z pohľadu práva, upozorní na časté nedostatky, ale poskytne aj odporúčania ako sa im vyhnúť.
Aktuálne informácie o programe konferencie, ďalších prednášajúcich a možnostiach elektronickej registrácie /fyzická účasť na konferencii alebo online prenos/ si môžete pozrieť na www.informslovakia.sk. Nájdete tu taktiež mená už registrovaných účastníkov konferencie.
Na konferenciu prijali pozvanie Benjamin Ruschin /AT/ generálny riaditeľ Vienna Digital /špecialista na digitálne riešenia/ a zakladateľ najväčšej rakúskej marketingovej komunity Marketing Natives. Jakub Chmielniak /PL/, majiteľ celosvetovo uznávanej odevnej značky Mr. Gugu & Miss Go, ktorá si buduje silnú mediálnu podporu na sociálnych sieťach prezradí "Ako dokáže obsah na sociálnej sieti vytvoriť alebo naopak zničiť značku?"
Z UK pricestuje aj Kardi Sommerfield, ktorá spolupracovala so Shell, Goldfish, MBNA, Marsh a Global One Telco atď., v súčasnosti prednáša na Univerzite v Northampton. Vo svojej prednáške sa zameria na to ako dôležité je spoznanie svojich zákazníkov, ich potrieb, jedine vtedy dokáže byť reklama efektívnejšou. Chýbať nebudú ani skúsení slovenskí marketéri napr. Andrea Zererová z Red Bull, ktorá sa pravidelne stará o distribúciu pútavého obsahu do klasických a online médií tejto silnej značky. Na konferencii zaznie aj doteraz málo diskutovaná téma, a to "reklamná spotrebiteľská súťaž ako intenzívne používaný marketingový nástroj."
Pavol Cvik vo svojej prednáške poukáže a zanalyzuje spotrebiteľskú súťaž z pohľadu práva, upozorní na časté nedostatky, ale poskytne aj odporúčania ako sa im vyhnúť.
Aktuálne informácie o programe konferencie, ďalších prednášajúcich a možnostiach elektronickej registrácie /fyzická účasť na konferencii alebo online prenos/ si môžete pozrieť na www.informslovakia.sk. Nájdete tu taktiež mená už registrovaných účastníkov konferencie.