|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Konečne pôjdem k zubárovi
Pravidelná dentálna hygiena minimálne raz za rok je základom prevencie
Zdieľať
Pravidelná dentálna hygiena minimálne raz za rok je základom prevencie Foto: Schill Dental Clinic
Bratislava 21. januára (OTS) - Nerobme kompromisy tam, kde si máme byť absolútne istí!Pozrime sa veci na zúbok
Nenadarmo sa toto slovné spojenie používa v súvislosti s riešením problému, s prístupom k nemu. Od obraznosti je k realite veľmi blízko. „Zanedbaný chrup znamená obrovské riziko pre celý organizmus. Ľudia si neuvedomujú, že prenos rôznych zápalov a infekcií je z ústnej dutiny, koreňov zubov, ďasien veľmi jednoduchý a rýchly. Často pri diagnostike zdanlivo nesúvisiaceho problému príde lekár na to, že jeho pôvod, základ je práve v neliečenom chrupe, zapálenej okostici ... Tu už sú reči o prevencii úplne zbytočné,“ vysvetľuje stomatológ Alexander Schill, majiteľ a primár Schill Dental Clinic v Bratislave a v Žiline.
Drahá prevencia? Stojí vás iba čas
Aj tu platí, že čas sú peniaze aj keď v „zdravotnom“ zmysle slova. Investovať dvakrát do roka hodinku do preventívnej prehliadky či profesionálnej dentálnej hygieny nemôže naozaj nikto považovať za ušlý zisk. Naopak ľahostajný prístup nás môže stáť oveľa viac, ako len čas, ktorý si liečba vyžiada. Bežne chodíme do kina, na párty s priateľmi, na koncerty. Všetko dôsledne plánujeme. Popri tom nám na zubára jednoducho neostáva čas ani euro. Veď všetko niečo stojí. Len škoda, že do zdravia, investujeme neraz iba výhovorky.
Jednou z najčastejších prekážok návštevy stomatológa, ktorú uvádzajú pacienti je STRACH. Strach z bolesti, strach zo samotného výkonu, zo zvukov v ambulancii... O tom, že aj zubári občas sedia v zubárskom kresle a vedia, ako nepríjemné môže ošetrenie byť a čo všetko je možné poskytnúť, aby návšteva u stomatológa bola aj príjemným zážitkom, hovorí Alexander Schill:
Zuby som záručným listom
Všetko je o prístupe. „Aj pri výbere zubára je podstatné vedieť rozlíšiť kvalitu výkonu, pridanú hodnotu v podobe servisu pre pacientov, vybrať si riešenie, ktoré je rokmi overené, riešenie so zárukou dobre urobenej práce. U nás dostane pacient navyše päťročnú garanciu na všetky naše výkony a použité materiály. Stojí za ňou predovšetkým presná a rýchla diagnostika problému pomocou špičkových prístrojov, kvalitné materiály, ktoré používame pri plombách, korunkách alebo implantátoch a bez debaty vysoká odbornosť vykonania samotného zákroku. Bez obáv k tejto garancii dávam svoje meno,“ dodáva Alexander Schill. Podmienkou poskytnutia 5-ročnej záruky je, aby ste klinku navštívili dvakrát v roku a absolvovali preventívnu prehliadku a dentálnu hygienu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR