![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
16. marca 2015
Koncern H&M zvýšil tržby o štvrtinu
Nedávne investície H&M mali úspech a švédsky odevný reťazec na prelome rokov 2014/15 výrazne zvýšil tržby. Informovala o tom agentúra Reuters.
Zdieľať

Tržby od decembra do konca februára, teda v dôležitom vianočnom období, vyskočili o štvrtinu na v prepočte 4,4 miliardy eur, uviedol druhý najväčší odevný reťazec na svete. Analytici v priemere očakávali v 1. kvartáli fiškálneho roka 2014/15 približne o 120 miliónov eur nižšie tržby.
Len vo februári vyskočili tržby aj vďaka pozitívnemu vplyvu výmenných kurzov o 15 %. To bol už piaty mesiac po sebe, čo tržby rástli dvojciferným tempom.
Akcia švédskeho koncernu po otvorení obchodovania posilnila viac než o 2 %.
H&M masívne investuje do rozšírenia svojej predajnej siete. V prebiehajúcom roku chce zvýšiť počet svojich obchodov o 400. Spoločnosť zároveň posilňuje svoju prítomnosť na internete, viac stavia na drahšie značky, ako napríklad COS a & Other Stories, a nové koncepty, ako je napríklad predaj športového oblečenia.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR