![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
02. augusta 2018
Koncern Giorgio Armani zaznamenal v roku 2017 pokles zisku aj tržieb
Archívna snímka z prehliadky značky Emporio Armani.
Zdieľať

Čistý zisk sa vlani v porovnaní s rokom 2016 znížil z 270,9 milióna eur na 242,4 milióna eur, uviedla milánska firma v tlačovom vyhlásení. Tržby padli o 7 % na 2,335 miliardy eur.
Prevádzkový zisk (EBITDA) klesol o 5,4 % na 438 miliónov eur. Investície dosiahli 82,5 milióna eur. Vlastný kapitál spoločnosti prvýkrát prekročil hranicu 2 miliárd eur. "Vďaka tejto vysokej likvidite môžeme bez obáv ďalej financovať investície do našich značiek a posilňovať našu medzinárodnú konkurencieschopnosť," uviedla firma.
Koncern Armani vznikol v roku 1975. Aktuálne sa snaží o konsolidáciu svojich značiek. Módny guru Giorgio Armani stiahol z trhu značky Armani Jeans a Armani Collezioni. Ďalej pokračujú len značky Giorgio Armani, Emporio Armani a AX.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR