|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Koncept potravín KRAJ si zákazníci obľúbili
Koncept potravín KRAJ si zákazníci obľúbili: v auguste pribudnú ďalšie dve predajne
Zdieľať
Koncept potravín KRAJ si zákazníci obľúbili: v auguste pribudnú ďalšie dve predajne Foto: TERNO real estate/KRAJ
Bratislava 26. júla (OTS) - Nový koncept maloobchodnej siete KRAJ, ktorý svoju prvú predajňu otvoril začiatkom marca, dosahuje v hodnotení zákazníkov veľmi dobré výsledky. V prieskume spoločnosti KANTAR Slovakia sa 72 % zákazníkov vyjadrilo, že sieť KRAJ pri svojom ďalšom nákupe uprednostnia pred konkurenciou. K doterajším trom predajniam v Bratislave pribudnú v auguste ďalšie dve: v podchode na Trnavskom mýte a na Kašmírskej ulici v Ružinove. Všetky predajne ponúknu zákazníkom kombináciu bežných potravín, výrobkov od regionálnych dodávateľov a zdravý sortiment pre zákazníkov uprednostňujúcich zdravý životný štýl, resp. zákazníkov s potravinovou intoleranciou. Foto: TERNO real estate/KRAJ
Prieskum, ktorý pre KRAJ realizovala spoločnosť KANTAR Slovakia formou exit interviews v Devínskej Novej Vsi a v Petržalke na vzorke 1 086 zákazníkov, ukázal, že koncept predaja bežných potravín za primerané ceny, ako aj produktov od menších výrobcov s dôveryhodným pôvodom a zdravých potravín, prijali dobre. Aj keď je sieť na trhu prítomná len necelých päť mesiacov, jej predajne v Devínskej Novej Vsi a v Petržalskej tržnici dosahujú v rámci fázy zavádzania konceptu na trh v prieskume vysoké hodnotenia. „Z tých zákazníkov, ktorí u nás nakúpili, by 72 % KRAJ pri ďalšom nákupe uprednostnilo pred inými sieťami,“ hovorí Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Terno. Až 89 % zákazníkov hodnotí predajne ako vynikajúce, veľmi dobré alebo dobré. Najlepšie hodnotili sortiment, špecificky slovenské a regionálne výrobky, netradičné a zdravé produkty, jeho komplexnosť a vzhľad predajne. „Teší ma, že novým konceptom KRAJ sme oslovili rovnomerne všetky vekové kategórie. Zákazníci ocenili aj personál, rýchlosť nákupu a vybavenia pri pokladni,“ dopĺňa S. Čajka.
Foto: KANTAR Slovakia
Od otvorenia predajní uskutočnili zákazníci v sieti KRAJ viac ako 350 tisíc nákupov, pričom priemerná hodnota nákupného košíka narástla o 21 %. Zákazníci použili 10-tisíc unikátnych vernostných kariet, mnohé z nich opakovane. Po otvorení ďalších dvoch nových predajní v auguste bude v KRAJi pracovať 116 zamestnancov a investície sa vyšplhajú až na 2,8 milióna eur.
Foto: TERNO real estate/KRAJ
Supermarkety KRAJ môžu nájsť zákazníci v Devínskej Novej Vsi na ulici J. Kostru a v Petržalskej tržnici na Bratskej. Prvá malometrážna predajňa sa nachádza na Ovručskej ulici v bratislavskom Novom Meste. V auguste pribudnú predajne na Kašmírskej ulici (11. 8.) v bratislavskej mestskej časti Ružinov a na Trnavskom Mýte (23. 8.). Do konca roka sú plánované ďalšie dve predajne, a to na Drotárskej ulici v Bratislave a v mestskej časti Bratislava-Rusovce.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR