|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. augusta 2015
Komunikačná aktivita bánk sa mierne znížila
Komunikačná aktivita bánk sa v druhom štvrťroku 2015 oproti rovnakému obdobiu vlaňajška mierne znížila. Celkovo bolo nasadených 24 kampaní jednotlivých bánk, prevládala ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 17. augusta (TASR) - Komunikačná aktivita bánk sa v druhom štvrťroku 2015 oproti rovnakému obdobiu vlaňajška mierne znížila. Celkovo bolo nasadených 24 kampaní jednotlivých bánk, prevládala hlavne komunikácia úverov, respektíve pôžičiek. Vyplýva to z pravidelného prieskumu GfK Slovakia."Spoločnosť GfK už od roku 2006 pravidelne každý mesiac monitoruje efektivitu televíznej reklamy bánk a ponuky ich produktov a služieb v prieskume GfK Banking ATS. Vďaka tomuto kontinuálnemu prieskumu máme prehľad o reklamách, produktoch a pozícii značiek bánk na slovenskom trhu," priblížil Rastislav Kocan z GfK Slovakia.
V druhom štvrťroku, kedy VÚB banka práve menila svoj komunikačný koncept, si podľa prieskumu takmer polovica populácie SR (49 %) spontánne vybavila nejakú reklamu od tohto finančného domu. Išlo tak o najviditeľnejšiu bankovú reklamu.
Najúspešnejšou konkrétnou kampaňou v sledovanom období bola podľa GfK tá od Slovenskej sporiteľne Na rekonštrukciu vám požičiame viac, ktorá okrem vysokej podporenej znalosti (84 %) dosiahla vysoké správne priradenie k značke (90 %) a najlepšie odkomunikovala svoje posolstvo (66 %).
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR