|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. marca 2010
Komunikácia podporila ďalší rast J&T BANKY
J&T BANKA, a.s. pobočka zahraničnej banky Bratislava, dosiahla za rok 2009 zisk po zdanení 8,3 mil. EUR, čo medziročne predstavuje nárast viac ako 4 mil. EUR. Objem voľnej likvidity za celú banku ...
Zdieľať
BRATISLAVA 26. marca (WBN/PR) - J&T BANKA, a.s. pobočka zahraničnej banky Bratislava, dosiahla za rok 2009 zisk po zdanení 8,3 mil. EUR, čo medziročne predstavuje nárast viac ako 4 mil. EUR. Objem voľnej likvidity za celú banku dosiahol rekordných 400 mil. EUR, kapitálová primeranosť banky vzrástla z 10,12 na 11,76%.
,,Na výsledkoch za rok 2009 sa výrazne prejavili nové produkty, ktoré banka pre klientov pripravila, podporené historicky prvou a mimoriadne úspešnou komunikačnou kampaňou. Ich úspešnosť sa prejavila nielen nárastom vkladov, ale žatvou ocenení. Termínovaný vklad 30 000 EUR na jeden rok s úrokom 3,6 % p.a. a exkluzívnym benefitom získal prvé miesto v súťaži Zlatá minca 2009. Reklamný spot ,,bazén“ so sloganom ,,VIETE, ČO JE NAJHORŠIE NA TOM BYŤ BOHATÝ? ABSOLÚTNE NIČ“ z dielne Wiktor Leo Burnett zvíťazil v medzinárodnej súťaži Zlatá pecka,“ vysvetlila Monika Céreová, riaditeľka J&T BANKY Bratislava.
Z nových produktov boli jednoznačne najúspešnejšie termínované vklady na min. 30 tis. EUR s najvyšším úročením na trhu a pobytom v jednom z Tatranských 4* hotelov. Obrovský záujem o tento produkt naplnil plán rastu vkladov, ktorý si banka stanovila. Objem vkladov vzrástol medziročne o viac ako 30% na 329 mil. EUR. Významne sa zlepšila i štruktúra splatností. viac ako 33% vkladov je v banke uložených na obdobie 3 mesiace a viac. Na konci roka 2008 to bolo 17%. Celkovo banka dodnes vydala k termínovaným vkladom 3000 karbónových kariet, ktoré klientov oprávňujú čerpať viaceré benefity, predovšetkým teda pobyt v niektorom z Tatranských 4* Grandhotelov. Tento počet naďalej plynule rastie. Viac ako 500 pobytov už klienti využili a ďalších 900 je rezervovaných. Veľký úspech mal aj vkladový produkt minimálne 100 tis. EUR na 3 mesiace, ktorý bol tiež úročený najvyšším úrokom na trhu.
Objem úverov medziročne poklesol o 14,7% na 491 mil. EUR. Rast nového obchodu nebol v roku 2009 tak dynamický ako v roku 2008. Celkovo ale banka disponuje historicky najvyšším objemom voľnej likvidity, ktorý presahuje 400 mil. EUR, preto veľmi radi aj v budúcnosti podporíme zaujímavé projekty našich klientov.
Prevádzkový zisk banky sa v porovnaní s rokom 2008 zvýšil o 8,7% na 13,9 mil. EUR. Ťahali ho predovšetkým čisté úrokové výnosy, ktoré medziročne vzrástli o 22%. V uplynulom roku bola J&T Banka Bratislava najväčším obchodníkom s akciami na Slovensku, keď uzavrela obchody v objeme viac ako 160,5 mil. EUR, čo predstavovalo takmer 66% všetkých obchodov s akciami na Burze cenných papierov v Bratislave.
V roku 2010 chce banka nadviazať na úspešnú kampaň z roku 2009 a naďalej podporovať rast objemu primárnych vkladov. Vzhľadom na objem voľných zdrojov bude tiež aktívne vyhľadávať perspektívne projekty a nové investičné príležitosti. Podporí oživenie kapitálového trhu na Slovensku. Už od februára 2010 J&T Banka Bratislava zabezpečením likvidity podporuje obchodovanie s akciami TATRY MOUNTAIN RESORTS a.s. (TMR) a BEST HOTEL PROPERTIES, a.s. (BHP), keď sa stala tvorcom trhu pre tieto cenné papiere.
J&T BANKA, a. s., je členom skupiny J&T. Zameriava sa na poskytovanie služieb privátneho a investičného bankovníctva. Prvý účet otvorila 6. marca 2006. Okrem J&T BANKY Praha a J&T BANKY Bratislava sú súčasťou skupiny aj J&T BANK Moskva, J&T Bank Switzerland a od roku 2008 aj J&T BANK & TRUST Barbados. Viac na www.jtfg.com
,,Na výsledkoch za rok 2009 sa výrazne prejavili nové produkty, ktoré banka pre klientov pripravila, podporené historicky prvou a mimoriadne úspešnou komunikačnou kampaňou. Ich úspešnosť sa prejavila nielen nárastom vkladov, ale žatvou ocenení. Termínovaný vklad 30 000 EUR na jeden rok s úrokom 3,6 % p.a. a exkluzívnym benefitom získal prvé miesto v súťaži Zlatá minca 2009. Reklamný spot ,,bazén“ so sloganom ,,VIETE, ČO JE NAJHORŠIE NA TOM BYŤ BOHATÝ? ABSOLÚTNE NIČ“ z dielne Wiktor Leo Burnett zvíťazil v medzinárodnej súťaži Zlatá pecka,“ vysvetlila Monika Céreová, riaditeľka J&T BANKY Bratislava.
Z nových produktov boli jednoznačne najúspešnejšie termínované vklady na min. 30 tis. EUR s najvyšším úročením na trhu a pobytom v jednom z Tatranských 4* hotelov. Obrovský záujem o tento produkt naplnil plán rastu vkladov, ktorý si banka stanovila. Objem vkladov vzrástol medziročne o viac ako 30% na 329 mil. EUR. Významne sa zlepšila i štruktúra splatností. viac ako 33% vkladov je v banke uložených na obdobie 3 mesiace a viac. Na konci roka 2008 to bolo 17%. Celkovo banka dodnes vydala k termínovaným vkladom 3000 karbónových kariet, ktoré klientov oprávňujú čerpať viaceré benefity, predovšetkým teda pobyt v niektorom z Tatranských 4* Grandhotelov. Tento počet naďalej plynule rastie. Viac ako 500 pobytov už klienti využili a ďalších 900 je rezervovaných. Veľký úspech mal aj vkladový produkt minimálne 100 tis. EUR na 3 mesiace, ktorý bol tiež úročený najvyšším úrokom na trhu.
Objem úverov medziročne poklesol o 14,7% na 491 mil. EUR. Rast nového obchodu nebol v roku 2009 tak dynamický ako v roku 2008. Celkovo ale banka disponuje historicky najvyšším objemom voľnej likvidity, ktorý presahuje 400 mil. EUR, preto veľmi radi aj v budúcnosti podporíme zaujímavé projekty našich klientov.
Prevádzkový zisk banky sa v porovnaní s rokom 2008 zvýšil o 8,7% na 13,9 mil. EUR. Ťahali ho predovšetkým čisté úrokové výnosy, ktoré medziročne vzrástli o 22%. V uplynulom roku bola J&T Banka Bratislava najväčším obchodníkom s akciami na Slovensku, keď uzavrela obchody v objeme viac ako 160,5 mil. EUR, čo predstavovalo takmer 66% všetkých obchodov s akciami na Burze cenných papierov v Bratislave.
V roku 2010 chce banka nadviazať na úspešnú kampaň z roku 2009 a naďalej podporovať rast objemu primárnych vkladov. Vzhľadom na objem voľných zdrojov bude tiež aktívne vyhľadávať perspektívne projekty a nové investičné príležitosti. Podporí oživenie kapitálového trhu na Slovensku. Už od februára 2010 J&T Banka Bratislava zabezpečením likvidity podporuje obchodovanie s akciami TATRY MOUNTAIN RESORTS a.s. (TMR) a BEST HOTEL PROPERTIES, a.s. (BHP), keď sa stala tvorcom trhu pre tieto cenné papiere.
J&T BANKA, a. s., je členom skupiny J&T. Zameriava sa na poskytovanie služieb privátneho a investičného bankovníctva. Prvý účet otvorila 6. marca 2006. Okrem J&T BANKY Praha a J&T BANKY Bratislava sú súčasťou skupiny aj J&T BANK Moskva, J&T Bank Switzerland a od roku 2008 aj J&T BANK & TRUST Barbados. Viac na www.jtfg.com