|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. októbra 2009
Komunálny podnik v Brčku získa dispečerské centrum
Pomôcť efektívnejšie fungovať Komunálnemu podniku v Brčku v Bosne a Hercegovine by mal projekt spoločnosti ICZ Slovakia, ktorý získal podporu z prostriedkov Slovak Aid. Podnik získa nové ...
Zdieľať
BRATISLAVA 13. októbra (WEBNOVINY) – Pomôcť efektívnejšie fungovať Komunálnemu podniku v Brčku v Bosne a Hercegovine by mal projekt spoločnosti ICZ Slovakia, ktorý získal podporu z prostriedkov Slovak Aid. Podnik získa nové dispečerské centrum s mobilnými jednotkami s podporou GPS, vďaka čomu by sa malo podniku dariť rýchlejšie a najmä efektívnejšie odstraňovať hlásené poruchy a robiť údržbu. Komunálny podnik v Brčku spravuje elektrickú, vodovodnú a kanalizačnú sieť v celom dištrikte, ktorý má rozlohu okolo 500 km štvorcových. Má približne 500 zamestnancov.
Ako vysvetlil pre agentúru SITA manažér spoločnosti ICZ Igor Loduha, dispečer bude vedieť vďaka GPS systému, mapovým podkladom územia dištriktu a novému dispečerskému centru rozhodovať o vyslaní pracovnej skupiny, ktorá je v danom okamihu najbližšie k miestu poruchy či havárie. Zamestnanci budú môcť získať potrebné informácie priamo do mobilného zariadenia, pričom nemusia prísť do centrály podniku, kde im v súčasnosti prideľujú prácu na základe papierových pracovných príkazov. „Získa sa tak čas, menej prejazdia a v neposlednom rade sa rýchlejšie odstráni vzniknutý problém," zdôraznil.
Náklady na celý projekt sú viac ako 230 000 eur, ukončený by mal byť na budúci rok v októbri.
SITA
Ako vysvetlil pre agentúru SITA manažér spoločnosti ICZ Igor Loduha, dispečer bude vedieť vďaka GPS systému, mapovým podkladom územia dištriktu a novému dispečerskému centru rozhodovať o vyslaní pracovnej skupiny, ktorá je v danom okamihu najbližšie k miestu poruchy či havárie. Zamestnanci budú môcť získať potrebné informácie priamo do mobilného zariadenia, pričom nemusia prísť do centrály podniku, kde im v súčasnosti prideľujú prácu na základe papierových pracovných príkazov. „Získa sa tak čas, menej prejazdia a v neposlednom rade sa rýchlejšie odstráni vzniknutý problém," zdôraznil.
Náklady na celý projekt sú viac ako 230 000 eur, ukončený by mal byť na budúci rok v októbri.
SITA