|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. októbra 2005
Koloseum predstavil najlepšie značky
Slovenskí spotrebitelia sa stále lepšie orientujú na bohatom trhu značiek.
Zdieľať
„Môžeme konštatovať, že výsledky v podstate potvrdili nemennosť rozloženia síl na našom trhu. Svoje pozície najlepších značiek v jednotlivých kategóriách si z minulého prieskumu obhájili všetci víťazi,“ povedal Mravec a pokračoval. „Zmeny však nastali v zmenšených odstupoch víťazov od ostatných značiek a výrazného poklesu odpovedí neviem.“
Podľa predsedu Predstavenstva Slovenského združenia pre značkové výrobky Petra Šveca je obdobie, keď spotrebitelia vnímali iba cenu a kvalitu už pomaly za nami. „Súčasný spotrebiteľ už automaticky očakáva od mnohých značiek vysoký štandard a do popredia sa dostáva predovšetkým marketingová komunikácia,“ povedal Švec. Prieskum priniesol aj niektoré zaujímavé výsledky, keď napríklad v sýtených nealkoholických nápojoch skončila za víťaznou Coca Colou na druhom mieste Kofola, ktorá porazila nadnárodného obra Pepsi Colu. V kategórii najlepšia komerčná poisťovňa vyhrala Alianz - Slovenská poisťovňa, spomedzi bánk dopadla najlepšie Slovenská Sporiteľňa, z hypermarketov skončilo na prvom mieste Tesco, ale na tretie miesto sa už dostal Lidl. V mobilných telefónoch triumfovala Nokia, v autách Škoda. Pri pive sa už tradične presadil Zlatý bažant, v minerálkach Budiš a pri jogurtoch Rajo.
(MAT)