|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 25.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Dnes je 1. Sviatok vianočný
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. októbra 2020
Kollárova hovorkyňa sa vyjadrila k údajnej misske Fabušovej v havarovanom aute šéfa parlamentu
Riaditeľka odboru komunikácie s médiami a verejnosťou Národnej rady SR Michaela Jurcová sa nevie vyjadriť k počtu pasažierov v havarovanom aute ...
Zdieľať
26.10.2020 - Riaditeľka odboru komunikácie s médiami a verejnosťou Národnej rady SR Michaela Jurcová sa nevie vyjadriť k počtu pasažierov v havarovanom aute a k účelu cesty posádky predsedu parlamentu Borisa Kollára (Sme rodina).
Pre agentúru SITA to uviedla v nadväznosti na medializované informácie, že v aute sa s ním počas havárie údajne viezla aj bývalá finalistka Miss Universe SR Miroslava Fabušová.
„Nakoľko prepravu predsedu parlamentu zabezpečuje Úrad na ochranu ústavných činiteľov, k počtu pasažierov a účelu cesty sa, žiaľ, z našej strany nevieme vyjadriť," povedala Jurcová pre agentúru SITA.
V podobnom duchu sa už v nedeľu 25. októbra vyjadrila aj hovorkyňa ministerstva vnútra Barbara Túrosová, keďže Úrad na ochranu ústavných činiteľov spadá pod rezort vnútra.
„Ústavní činitelia, ktorí majú pridelené vozidlo s vodičom Úradu pre ochranu ústavných činiteľov a diplomatických misií Ministerstva vnútra SR, ho môžu využívať nepretržite počas výkonu svojej funkcie. Program a cieľ cesty je plne v kompetencii chránenej osoby. Rovnako je výlučne na jej rozhodnutí aj to, kto sa bude spolu s ňou nachádzať ako pasažier v služobnom motorovom vozidle, ktoré užíva," priblížila Túrosová.
Predseda parlamentu Boris Kollár mal v sobotu 24. októbra dopravnú nehodu. Jurcová v nedeľu 25. októbra informovala, že Kollár sa nachádza v Univerzitnej nemocnici na Kramároch, je v stabilizovanom stave a pri vedomí. Zlomený má druhý krčný stavec, odhadovaná dĺžka rekonvalescencie je niekoľko týždňov.
Zdroj: Webnoviny.sk - Kollárova hovorkyňa sa vyjadrila k údajnej misske Fabušovej v havarovanom aute šéfa parlamentu © SITA Všetky práva vyhradené.
Pre agentúru SITA to uviedla v nadväznosti na medializované informácie, že v aute sa s ním počas havárie údajne viezla aj bývalá finalistka Miss Universe SR Miroslava Fabušová.
„Nakoľko prepravu predsedu parlamentu zabezpečuje Úrad na ochranu ústavných činiteľov, k počtu pasažierov a účelu cesty sa, žiaľ, z našej strany nevieme vyjadriť," povedala Jurcová pre agentúru SITA.
V podobnom duchu sa už v nedeľu 25. októbra vyjadrila aj hovorkyňa ministerstva vnútra Barbara Túrosová, keďže Úrad na ochranu ústavných činiteľov spadá pod rezort vnútra.
„Ústavní činitelia, ktorí majú pridelené vozidlo s vodičom Úradu pre ochranu ústavných činiteľov a diplomatických misií Ministerstva vnútra SR, ho môžu využívať nepretržite počas výkonu svojej funkcie. Program a cieľ cesty je plne v kompetencii chránenej osoby. Rovnako je výlučne na jej rozhodnutí aj to, kto sa bude spolu s ňou nachádzať ako pasažier v služobnom motorovom vozidle, ktoré užíva," priblížila Túrosová.
Predseda parlamentu Boris Kollár mal v sobotu 24. októbra dopravnú nehodu. Jurcová v nedeľu 25. októbra informovala, že Kollár sa nachádza v Univerzitnej nemocnici na Kramároch, je v stabilizovanom stave a pri vedomí. Zlomený má druhý krčný stavec, odhadovaná dĺžka rekonvalescencie je niekoľko týždňov.
Zdroj: Webnoviny.sk - Kollárova hovorkyňa sa vyjadrila k údajnej misske Fabušovej v havarovanom aute šéfa parlamentu © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Melbourne sa pomaly dostáva z lockdownu, po mesiacoch nepribudol žiadny nový prípad koronavírusu
Melbourne sa pomaly dostáva z lockdownu, po mesiacoch nepribudol žiadny nový prípad koronavírusu
<< predchádzajúci článok
Aké sú ekonomické a legislatívne riešenia pre budovy s vysokou energetickou hospodárnosťou?
Aké sú ekonomické a legislatívne riešenia pre budovy s vysokou energetickou hospodárnosťou?